Werkoverleg, noemen we dat hier.Rinne Roos schreef: Maar dat is helemaal goedgekomen na een pittig gesprek tussen haar en mij, van vrouw tot vrouw, zeg maar.![]()

Moderator: moderatorteam
Werkoverleg, noemen we dat hier.Rinne Roos schreef: Maar dat is helemaal goedgekomen na een pittig gesprek tussen haar en mij, van vrouw tot vrouw, zeg maar.![]()
Dat herken ik van Nilo en dat is zo lastig. Hij kan keurig netjes aan de lijn lopen zonder dat er spanning op die lijn komt, dat is heus aan te leren. Maar als er dan 100m verder iets gebeurt of hij ruikt er iets heel interessants, dan is zijn eerste reactie: "Heey, ik MOET even kijken!Marjoleine schreef: Het enige is, en daar doelt Rinne Roos op, dat ze nogal van de schijnbewegingen zijn: soms zien ze iets en bedenken ze dat ze er NU heen gaan.
Zo ging zij ook omver vorig jaar; paard uit zijweg, fiets er achteraan en opeens kwam er achter die fiets dat hondje vandaan en hopla.
Maar hier ook weer: dat eerste jaar. En dat is bij Chaconne niet zo goed gegaan qua trainen vrees ik