Volgens mij lopen ze hier gewoon met een paar man voor de maaier uitranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
Dat zou heel effectief kunnen zijn.
Je brengt daardoor relatief weinig schade toe aan het gewas en je kunt (vrijwel?) elk kalf vinden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Reekalfjes prooi voor honden
Moderator: moderatorteam
-
80564M
Re: Reekalfjes prooi voor honden
-
Veenmug
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ESS
- Aantal honden: 1
Vervelende was weinig drones terwijl alle loonwerkers bij goede omstandigheden bijna gelijktijdig van de vroege tot de late uurtjes willen beginnen. Veel mensen in zetten bij zoekakties maakt de boer weer niet blij ivm plattrappen nog te maaien gras.ranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
Je brengt daardoor relatief weinig schade toe aan het gewas en je kunt (vrijwel?) elk kalf vinden.
Maar heeft allemaal niets te maken met het niet hebben van controle op je hetzende/stropende hond.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Klopt, de discussie was enigszins verschoven van hetzende honden naar kalfjes die op andere wijze het loodje leggen.Veenmug schreef:Vervelende was weinig drones terwijl alle loonwerkers bij goede omstandigheden bijna gelijktijdig van de vroege tot de late uurtjes willen beginnen. Veel mensen in zetten bij zoekakties maakt de boer weer niet blij ivm plattrappen nog te maaien gras.ranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
Maar heeft allemaal niets te maken met het niet hebben van controle op je hetzende/stropende hond.
-
korthaar
- Zeer actief
Weet niet of je zelf in het bezit bent van een ongeleid projectiel?Veenmug schreef:Vervelende was weinig drones terwijl alle loonwerkers bij goede omstandigheden bijna gelijktijdig van de vroege tot de late uurtjes willen beginnen. Veel mensen in zetten bij zoekakties maakt de boer weer niet blij ivm plattrappen nog te maaien gras.ranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
Dan zou je daar eens iets meer over kunnen vertellen, zodat wij tips kunnen aandragen.
-
Veenmug
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ESS
Nee geen ongeleid projectiel wat hetzend/stropend het bos afstruint. Ben wel benieuwd op welke basis jij gezien het woordgebruik wij mij van advies denkt te kunnen voorzien: opleiding, aantal honden, ervaring jacht etc.korthaar schreef:Weet niet of je zelf in het bezit bent van een ongeleid projectiel?Veenmug schreef:Vervelende was weinig drones terwijl alle loonwerkers bij goede omstandigheden bijna gelijktijdig van de vroege tot de late uurtjes willen beginnen. Veel mensen in zetten bij zoekakties maakt de boer weer niet blij ivm plattrappen nog te maaien gras.ranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
Dan zou je daar eens iets meer over kunnen vertellen, zodat wij tips kunnen aandragen.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik ben voor.Cleva schreef:Hier is plaats voor een stukje verdieping en nieuwsgierigheid naar andermans beleving van je eigen hypokrieterij.Veenmug schreef: Ben wel benieuwd op welke basis jij gezien het woordgebruik wij mij van advies denkt te kunnen voorzien.
Ik stel voor dat we beginnen met in kleermakerzit een van berkenschors gevouwen nap groene thee te aanvaarden. Namaste.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wel waar je geniet er zelfs van.Nanna schreef:Ik luister niet eens naar dat gelul. Veel makkelijker
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Heb ik vanmorgen netjes geslikt nadat de thuishulp de luier had verschoond.Nanna schreef:Kop houwe hangzak. Ga jij nou maar je pillen innemen.bouvierpoedel schreef:Wel waar je geniet er zelfs van.Nanna schreef:Ik luister niet eens naar dat gelul. Veel makkelijker
Wat je zegt ben je zelfffff 

- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
ranetje schreef:Klopt, de discussie was enigszins verschoven van hetzende honden naar kalfjes die op andere wijze het loodje leggen.Veenmug schreef:Vervelende was weinig drones terwijl alle loonwerkers bij goede omstandigheden bijna gelijktijdig van de vroege tot de late uurtjes willen beginnen. Veel mensen in zetten bij zoekakties maakt de boer weer niet blij ivm plattrappen nog te maaien gras.ranetje schreef:Er is dit jaar volgens mij al eens getest met een drone met warmtezoeker.cornelia schreef:Nou ja, los van het idee of je dat dan met honden doet, warmtezoekers of het hele productie team van "opsporing verzocht", er zijn mogelijkheden om e.e.a. te voorkomen.
De ontstane commotie op deze pagina (6) ontgaat mij in zijn geheel maar de “discussie” was inderdaad even een zijpad in gestuurd richting dode reekalfjes door menselijke activiteiten zoals maaien etc. en of dit te vermijden viel.