Moderator: moderatorteam
Ja, en we zijn er nog niet.Tara schreef:Oei, dat was een nachtje slapen overslaan vrees ik?
Zet hem op!
En jij gefeliciteerd met jullie nieuwe pup!maitestar schreef:Gefeliciteerd met de 1e pups!
Ik merk dat het besef er nog lang niet is, allemaal nog zo onwerkelijk!Marjoleine schreef:En jij gefeliciteerd met jullie nieuwe pup!maitestar schreef:Gefeliciteerd met de 1e pups!
Het zijn er nog steeds twee. Ik denk nog twee, maar ze zitten erg hoog.Nanna schreef:En? Wat is de eindstand?
Ze maakt het wel spannendMarjoleine schreef:Het zijn er nog steeds twee. Ik denk nog twee, maar ze zitten erg hoog.Nanna schreef:En? Wat is de eindstand?
Ik voel leven zat hoor, dus we wachten af.
Hier ook gehad. Savonds om 11 uur alles in ruste en tevreden. De volgende ochtend gaan trainen met de rest en bij thuiskomst rond 1230 was het geheel aangevuld met een nog natte (dus net geboren) zeer levendige heer.Nanna schreef:Ik heb het eens meegemaakt met een TeckelMarjoleine schreef:Nee, nog niks. Wat er nog zit, zit nogal hoog. Ik heb net overlegd maar de da was het met me eens, zolang Fien rustig is wachten we af.'s Middags kéurig vijf pups gekregen en moeder en kids tevreden. 's Avonds nog even gecheckt voor het slapengaan en ja hoor, alles lag er spic en span en ingelukkig bij.
En de volgende ochtend waren er opeens zes pups