Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

smuldier goed of slecht?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Sandra&co

Re: smuldier goed of slecht?

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Hier bestaat het menu voor 80% uit Smuldier. Eerder gaf ik het een stuk minder, maar nu ik meer Smuldier voer, is Izzy's vacht veel zachter en glanzender geworden. Keutels zijn prima. De rest van het dieet vul ik aan met 'gewoon' rauw vlees (bijv. slachtafval), mergpijpen/botten, groentes, eieren, noem maar op. Tekorten zullen ze dus echt niet snel krijgen :ok:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

twinkeltje schreef:
iones schreef:
Crescent schreef:
iones schreef:Pens krijgen mijn honden nooit. Ook niet die van Smuldier.
waarom niet?
Ik vind het smerig. En zij ook.
Oke ja hier vind Blacky de kip niet lekker ik zelf kan er niet over oordelen ik heb ze geen van alle geprobeerd.
Ik heb ook geen pens geprobeerd maar ik vind het toch smerig. :wink: :D Het stinkt gewoon.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door GrethavW »

Voor de meeste honden geldt: hoe harder het stinkt, des te lekkerder het is. :W:
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

GrethavW schreef:Voor de meeste honden geldt: hoe harder het stinkt, des te lekkerder het is. :W:
wat kluifjes betreft gaat dat zeker op! Maar met pens van smuldier gaat dit bij mijn honden kennelijk weer niet op. Ik zeg ook niet dat zij het vinden stinken. Ik vind het zelf stinken. En een paar van mijn honden lusten het gewoon niet.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”