Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenshow voor ALLE honden, 29 oktober Arnhem
Moderator: moderatorteam
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Hondenshow voor ALLE honden, 29 oktober Arnhem
Ik heb gister vast Saar dr voeten een beetje bijgeknipt. Zaterdag nog even wassen.
Oefenen zijn we nog helemaal niet aan toegekomen. Dat wordt nog wat want ze loopt niet normaal aan een lijn mee. Dan gaat ze van hot naar her en met haar neus op de grond. En als ik geluk heb weet ik haar aandacht te vangen met wat lekkers maar dan volgt ze ipv mooi gangwerk. Plus dat ik natuurlijk niet snel genoeg kan lopen.
Nou ja, het gaat om de gezelligheid
Oefenen zijn we nog helemaal niet aan toegekomen. Dat wordt nog wat want ze loopt niet normaal aan een lijn mee. Dan gaat ze van hot naar her en met haar neus op de grond. En als ik geluk heb weet ik haar aandacht te vangen met wat lekkers maar dan volgt ze ipv mooi gangwerk. Plus dat ik natuurlijk niet snel genoeg kan lopen.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik ga toch helaas afzeggen voor zondag.
Aankomend weekend is het enige weekend dat ik naar mijn zus kan die hoogzwanger is (en ik ook zwanger ben) en er tijd is om samen iets te doen. Mijn zus woont ook nog in Groningen, dus ik zie haar al niet veel, de kans dat dit nog een keer kan is zeer klein tot niet.
Ik vind het jammer, maar dit is voor mij gewoon net wat belangrijker.
Aankomend weekend is het enige weekend dat ik naar mijn zus kan die hoogzwanger is (en ik ook zwanger ben) en er tijd is om samen iets te doen. Mijn zus woont ook nog in Groningen, dus ik zie haar al niet veel, de kans dat dit nog een keer kan is zeer klein tot niet.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Veel plezier met je zus!Judith schreef:Ik ga toch helaas afzeggen voor zondag.
Jammer voor ons. Geeft Elco en Gait wel meer kansen als koppel

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
- Aantal honden: 1
Als wij het kunnen... kun jij het ook!Hailfall schreef:Waarschijnlijk dat we Loki op zaterdag nog wel even wassen omdat hij zich bij mijn ouders altijd heel vies maakt xD
Ben alleen erg benieuwd hoe wij dit gaan doen omdat ik dus nog nooit iets van een show ofzo gelopen heb.. nou ja ik ga gewoon spieken wat andere doen en hopen dat Loki beetje mee werkt.
Ik heb ook eindelijk (!!) zijn paspoort gevonden dus met het titeren kan het daar dan ingeschreven worden.. ben blij dat het niet verloren is gegaan.
Wij zijn vorige keer niet heel hard uitgelachen, dus dat komt best goed! (tenminste, niet zodat we het gemerkt hebben

Daarom.xSuzannex schreef:Ik heb gister vast Saar dr voeten een beetje bijgeknipt. Zaterdag nog even wassen.
Alle kans dat Kai denkt.. mwa.. het is hier een beetje heel spannend, vandaag gaan we dat eens niet doen, lopen aan de jachtlijn! Dan heb ik optie tuigje nog, maar als hij niet durft, durft hij gewoon niet. Het hangt echt van het moment af, en hoe ik me voel en hoe hij zich voelt.. + dat ik thuis vaak met kruk wandel.. dus zonder kruk is "vreemd" en gaat langzamer / wiebeliger...
We zien 't wel, vorige keer kwam hij veel zekerder terug dan we gingen, en ondanks dat het spannend was voor hem, heeft hij echt wel genoten.
We zorgen dat we voor de grote meute honden er zijn, zodat hij niet in het geblaf binnen hoeft te komen net als vorig jaar, misschien scheelt dat al een hoop.
Trouwens, Ik zoek een rustige hoek op waar ik met meneer ga zitten, zal niet heel veel rond lopen, maar als jullie ons zien; voel je niet bezwaard om naar ons toe te komen, vinden we gezellig! Mensen is absoluut geen probleem, zolang er maar geen hond heel dicht in Kai's buurt komt, dan trekt hij het wel.

-
- Zeer actief
Ons hoor je wel
Hij ziet er heel stoer uit maar dat geluid
Manu loopt ook niet netjes mee hoor, die vindt dat totaal nutteloos. Hij gaat donderdag naar de trimmer

Manu loopt ook niet netjes mee hoor, die vindt dat totaal nutteloos. Hij gaat donderdag naar de trimmer

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Gaat gewoon om de gezelligheid inderdaad. Winnen doet Ayleen toch nooit maar vind het altijd wel gezellig zo'n dag.
Als ze maar beetje staat en mee draaft in de ring vind ik het prima. Heb liever dat ze het op behendigheid goed doet.
Als ze maar beetje staat en mee draaft in de ring vind ik het prima. Heb liever dat ze het op behendigheid goed doet.

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik moet helaas ook afzeggen omdat ik donderdag ga beginnen met nieuwe medicatie en dan geen auto mag rijden. 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Jammer Judith! Had je duo graag ontmoet!
Ik heb er zin in, eerste keer met Elmo. Zal wel gek zijn, zonder Beau die altijd perfect liep.
Elmo gaat dinsdag naar de trimmer dus hij komt als vrolijke rasta
Ik heb er zin in, eerste keer met Elmo. Zal wel gek zijn, zonder Beau die altijd perfect liep.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Wij spreken gewoon een keer apart af voor een gezellige poedel wandeling!Hilde schreef:Jammer Judith! Had je duo graag ontmoet!

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Oh help, bega ik een faux pas als ik Lucca niet was vantevoren? We moeten 's ochtends de paarden voeren en mest scheppen. Ik hoop dat tijdens de autorit het zand weer uit haar vacht valt en dat ze niet al te veel in de mesthoop gaat staan en dat was dan mijn voorbereiding.
We hebben er zin in! Leuk om jullie (en de honden) allemaal te ontmoeten!

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Lothian schreef:Oh help, bega ik een faux pas als ik Lucca niet was vantevoren? We moeten 's ochtends de paarden voeren en mest scheppen. Ik hoop dat tijdens de autorit het zand weer uit haar vacht valt en dat ze niet al te veel in de mesthoop gaat staan en dat was dan mijn voorbereiding.
Kai is gisteren in bad geweest, en heeft vanmorgen een muizenhol uitgegraven...

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Fiji was de vorige show niet in bad geweest en werd toch beste baby in show 

- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Ik moet ook nog maar zien of ik Jazzy zo ver krijg om in bad te gaan, dat is niet bepaald haar favoriete bezigheid.
Dit wordt de eerste show voor ons beiden, dus ik verwacht er niet teveel van.
Ik mag al blij zijn als Jazzy niet van enthousiasme alle kanten opvliegt in de ring.
Maar we gaan ons best doen en we hebben er zin in!

Dit wordt de eerste show voor ons beiden, dus ik verwacht er niet teveel van.

Ik mag al blij zijn als Jazzy niet van enthousiasme alle kanten opvliegt in de ring.
Maar we gaan ons best doen en we hebben er zin in!
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Gait moest gisteravond fungeren als 1 van de modellen om aanstaande keurmeesters de rasspecifieke kenmerken van het Markiesje te leren. 's Ochtends hadden hij en Elco lekker gezwommen in het brakke water bij het Stormpoldervloedbos. Thuis bleek dat je dat wel erg goed kon ruiken, dus heb ik Gait even onder de warme douche gezet. Was dat niet van plan geweest, maar nu stonk hij tenminste niet zo terwijl hij op de tafel stond. Voor zondag laat ik ze nog wel zwemmen. Zaterdagavond goed kammen en dan moeten ze er klaar voor zijn. En alleen als ze zaterdagmiddag blijken te stinken gaan ze nog even onder de douche. Zand en modder maak ik me niet zo druk om, dat raken ze wel kwijt onderweg naar Arnhem
-
- Zeer actief
In mijn auto?Fotogravinnetje schreef:Gait moest gisteravond fungeren als 1 van de modellen om aanstaande keurmeesters de rasspecifieke kenmerken van het Markiesje te leren. 's Ochtends hadden hij en Elco lekker gezwommen in het brakke water bij het Stormpoldervloedbos. Thuis bleek dat je dat wel erg goed kon ruiken, dus heb ik Gait even onder de warme douche gezet. Was dat niet van plan geweest, maar nu stonk hij tenminste niet zo terwijl hij op de tafel stond. Voor zondag laat ik ze nog wel zwemmen. Zaterdagavond goed kammen en dan moeten ze er klaar voor zijn. En alleen als ze zaterdagmiddag blijken te stinken gaan ze nog even onder de douche. Zand en modder maak ik me niet zo druk om, dat raken ze wel kwijt onderweg naar Arnhem

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Liever daarvoor alManuma schreef:In mijn auto?Fotogravinnetje schreef:Gait moest gisteravond fungeren als 1 van de modellen om aanstaande keurmeesters de rasspecifieke kenmerken van het Markiesje te leren. 's Ochtends hadden hij en Elco lekker gezwommen in het brakke water bij het Stormpoldervloedbos. Thuis bleek dat je dat wel erg goed kon ruiken, dus heb ik Gait even onder de warme douche gezet. Was dat niet van plan geweest, maar nu stonk hij tenminste niet zo terwijl hij op de tafel stond. Voor zondag laat ik ze nog wel zwemmen. Zaterdagavond goed kammen en dan moeten ze er klaar voor zijn. En alleen als ze zaterdagmiddag blijken te stinken gaan ze nog even onder de douche. Zand en modder maak ik me niet zo druk om, dat raken ze wel kwijt onderweg naar Arnhem![]()

Zal wel een kam meenemen om ze in Arnhem van de witte haren te ontdoen

-
- Zeer actief
Ja, zonder dollen, dat is slimFotogravinnetje schreef: Liever daarvoor al![]()
Zal wel een kam meenemen om ze in Arnhem van de witte haren te ontdoen

En ik heb een poolhond, dus zand en modder kan er ook nog wel bij in die auto

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Contacteer:
Ik hoop toch echt dat ze in de nacht van zaterdag op zondag geen zand en modder meer aan zich hebben, want ze slapen op bed. En onderweg hoop ik toch ook dat ze schoon blijven... Nou ja, op die poolhondharen na dan 

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Misschien dat ik Tom nog even meeneem onder de douche zaterdag. Lekker shampoo geurtje, zijn vacht weer in model en dan chickies versieren 

- Hilde
- Zeer actief
Elmo kijkt er naar uit om aaaaaaaal zijn nieuwe beste vrienden te ontmoeten 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
En doen ze daar in de manegebak en buiten weer opFotogravinnetje schreef:Zand en modder maak ik me niet zo druk om, dat raken ze wel kwijt onderweg naar Arnhem

-
- Zeer actief
Ja, haha! Manu was vorige keer helemaal geel geworden van dat zand.
- veertje
- Zeer actief
Tess haar stank is inmiddels verdwenen, dus ze gaat ook niet meer in bad. Finn wel, even alle kwijl eruit wassen. En als ik hem niet was vraagt men toch "oh die is zacht, heb je hem net gewassen?" 

- _Leonie
- Zeer actief
Nee, dat kan Ayleens bezitterige hart niet aan. Het is haar puppyHilde schreef:Elmo kijkt er naar uit om aaaaaaaal zijn nieuwe beste vrienden te ontmoeten

En hier ook één die vorig jaar de dag ervoor in een prutsloot heeft gezeten. Het is ook geen echte show hè, het is voor de fun.
Ben zo benieuwd naar Tess!veertje schreef:Tess haar stank is inmiddels verdwenen, dus ze gaat ook niet meer in bad. Finn wel, even alle kwijl eruit wassen. En als ik hem niet was vraagt men toch "oh die is zacht, heb je hem net gewassen?"

- veertje
- Zeer actief
Ik excuseer me alvast voor een met zandpoten bestempelde broek als je komt knuffelen_Leonie schreef:Ben zo benieuwd naar Tess!

- _Leonie
- Zeer actief
Doe ik dat alvast terug.veertje schreef:Ik excuseer me alvast voor een met zandpoten bestempelde broek als je komt knuffelen_Leonie schreef:Ben zo benieuwd naar Tess!

- Hilde
- Zeer actief
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
huh?Hilde schreef:De show gaat niet door, schijnt...
-
- Zeer actief
Hè? Hoe weet je dat? We zouden vandaag mail krijgen met de nummers, toch?Hilde schreef:De show gaat niet door, schijnt...
- Hailfall
- Zeer actief
Wat?!Hilde schreef:De show gaat niet door, schijnt...