Dat is teveel van CM , verzin zelf eens iets.hewi schreef:ik doe altijd gewoon ksst

Moderator: moderatorteam
Dat is teveel van CM , verzin zelf eens iets.hewi schreef:ik doe altijd gewoon ksst
Emmer water is veel werk.bouvierpoedel schreef:Dat is teveel van CM , verzin zelf eens iets.hewi schreef:ik doe altijd gewoon ksst
Ach ja, hier heeft een buurtbewoner blijkbaar ooit tegen onze overbuurman gezegd dat als je niet van katten houdt, dat je dan niet in deze wijk thuishoortlor1_1984 schreef:Daar lijkt het vaak wel op neer te komen ja.bouvierpoedel schreef:Conclusie is dat ze het niet zo veel uitmaakt waar poes uit hangt maar willen wel op de hoogte gehouden worden waar het beest dood ligt en de verantwoordelijke zich meld terwijl ze zich zelf niet verantwoordelijk voelen wat poes uitvreet of doet.
Iedereen moet maar zorgen dat hij zijn tuin poesproef voor anders mans poes maakt omdat de eigenaar geen verantwoordelijkheid wil nemen om dat beest uit andermans tuin te houden.
Heel vreemd om het allemaal bij anderen neer te leggen en zelf gewoon de deur open te zetten.![]()
En als je als buur aangeeft niet zo gecharmeerd te zijn van hun kat in jouw huis kun je een grote bek krijgen en/of het advies een emmer water over poekie te pleuren(in je huis) of de boel potdicht te houden.