Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Als je een kat dood rijdt

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Als je een kat dood rijdt

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

hewi schreef:ik doe altijd gewoon ksst :O:
Dat is teveel van CM , verzin zelf eens iets. :roll:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
hewi
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hewi »

bouvierpoedel schreef:
hewi schreef:ik doe altijd gewoon ksst :O:
Dat is teveel van CM , verzin zelf eens iets. :roll:
Emmer water is veel werk.
Groetjes Heidi
Afbeelding
GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

lor1_1984 schreef:
bouvierpoedel schreef:Conclusie is dat ze het niet zo veel uitmaakt waar poes uit hangt maar willen wel op de hoogte gehouden worden waar het beest dood ligt en de verantwoordelijke zich meld terwijl ze zich zelf niet verantwoordelijk voelen wat poes uitvreet of doet.
Iedereen moet maar zorgen dat hij zijn tuin poesproef voor anders mans poes maakt omdat de eigenaar geen verantwoordelijkheid wil nemen om dat beest uit andermans tuin te houden.
Heel vreemd om het allemaal bij anderen neer te leggen en zelf gewoon de deur open te zetten.
Daar lijkt het vaak wel op neer te komen ja. :wink:
En als je als buur aangeeft niet zo gecharmeerd te zijn van hun kat in jouw huis kun je een grote bek krijgen en/of het advies een emmer water over poekie te pleuren(in je huis) of de boel potdicht te houden. :piew:
Ach ja, hier heeft een buurtbewoner blijkbaar ooit tegen onze overbuurman gezegd dat als je niet van katten houdt, dat je dan niet in deze wijk thuishoort :U:

Die emmer water er overheen is vast heel effectief, maar ja, ze komen bij ons volgens mij vooral 's nachts in de tuin, en ik ga niet de hele nacht op wacht zitten met een emmer water of een tuinslang :piew:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ja vooral dat kiepen doet t erg goed ( bekt wel lekker) , de mijn lopen gewoon naar buiten...... en ook hier zitten gewoon mussen in de heg hoor, alsof het een het ander uitsluit...... maar goed, ik vind vogelschijt overal dan weer iets minder gezellig...... maar hee ik ga niet zitten mopperen, en stressen hoor, leven en laten leven....
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou geweldig toch, ben je vast helemaal gelukkig :LOL: ik wil nog wel wat voor je verzamelen hoor, stuur het wel naar je toe... ligt hier zat :engel:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Het is toch vreemd dat wij hier een eigen kat hebben en zeker 7 katten in onze kleine straat die allemaal loslopen en tegelijkertijd (jawel!)
nestkastjes voor meesjes hebben hangen, een voederpaal voor diverse vogels en diverse nesten in de coniferen.
Gek toch dat dit hier allemaal samengaat en andere zulke enorme problemen hebben :roll:

O nee, toch een probleem: de vogels in onze coniferen die poepen... jawel en ook weleens op het terras van de buren :80: (nieuwe buren, pff)
en ja dat is toch wel een probleem dat - god verhoede - vogels buiten poepen en dat op je keurig nette terras wat 2 x per week gestofzuigd
wordt, een vogelpoepje ligt :ugh:

Zo heb je dus mensen die overal een probleem van maken en mensen bij wie het allemaal door elkaar leeft en die ervan genieten.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Katten hoeven t niet in hun kop te halen... de honden lopen te pas en te onpas buiten. Dus niet handig. Vogels daarentegen hupsen tussen de honden door. Die zie ik ook veel liever in mn tuin want daar heb ik geen ellende van.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”