Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
tobi__ schreef:Ik vind de haren ook het minst erg. Maar het zand de modder en de “groene stipjes” die Tobi achterlaat vragen toch echt wel om regelmatig schone kleedjes en (helaas) elke dag vegen of stofzuigen.
groene stipjes?
Puspiemel, denk ik
Oh yuch, wat goor, in dat geval zou ik volgens mij dagelijks de dekentjes verwisselen!
Shib had ook heel regelmatig (lees:bijna z'n hele leven) een puspikkie. Maar no way dat ik dagelijks de kleden ging wassen hoor. Ik heb ook nog een leven
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Normaal twee maal per week. Maar nu Tomas zoveel bloed verliest was ik de fleecedekens die op de bank liggen elke dag. Als je ze vaak wast zit er minder haar op, dat dan weer wel
Oh yuch, wat goor, in dat geval zou ik volgens mij dagelijks de dekentjes verwisselen!
Shib had ook heel regelmatig (lees:bijna z'n hele leven) een puspikkie. Maar no way dat ik dagelijks de kleden ging wassen hoor. Ik heb ook nog een leven
Ja dat is zo, maar ieuwwww. Alweer een goeie reden om geen reu te nemen
Ja dat is zo, maar ieuwwww. Alweer een goeie reden om geen reu te nemen
Troost je: die van mij hebben er geen last van. Elco heeft tot z'n tweede regelmatig een puspiemel gehad, maar liet daar weinig sporen van achter, Gait houdt zichzelf wel schoon en anders helpt Elco hem
Pfff...op dit moment draait de hondenwasmachine hier overuren, paar hondjes ziek ocharme...
Meteen maar de dettol en stoomreiniger erbij gepakt, als we dan toch al bezig zijn.