Nou, laten we dat idee eens "entertainen".Dees en Maylo schreef: Stel hea. Er komt hier toch weer een derde(die kans is aanwezig, alleen op welke termijn ben ik nog niet over uit). Als het ook maar met 1 van de 2 huidige niet klikt dan gaat de nieuwe toch weer weg als ik het niet voor elkaar weet te krijgen om het voor iedereen leuk te maken. Dan zou ik niet 1 van de 2 huidige weg doen omdat ik zo nodig een derde erbij wil.
Maar goed dat ben ik.
Je zet er weer iets bij waar jij toevallig lekkende tetten van krijgt en na een tijd aanmodderen is de spanning zo opgelopen dat hond 2 en 3 nog wel met elkaar op kunnen schieten, maar 1 en 2 en 1 en 3 niet meer.
Schop je 2 en 3 dan de deur uit omwille van het recht van de eerste?
Dan had ik met de vorige (samengestelde) roedel ver terug kunnen strepen. Heb er toen ook voor gekozen Pjotr een baas voor hem alleen te gunnen.
Met vier honden waarvan er één wegvalt en daardoor de dynamiek verandert is het nog even gecompliceerder.
Als "jij dat bent" zou ik het lekker bij twee stuks laten trouwens. Een roedel van drie of meer is een totaal ander uitgangspunt dan één of twee honden.
Een andere levensstijl, andere risico's, andere verantwoordelijkheden.