Sandra&co schreef:Jeetje, da's wel héél veel materiaal voor een werpkist
Succes met de voorbereidingen!

Moderator: moderatorteam
Sandra&co schreef:Jeetje, da's wel héél veel materiaal voor een werpkist
ja, ik snap wel dat ze zeker willen weten dat jij weet wat je doet en je aan hun regels houd. Maar goed het gaat allemaal goed komen.Maeve schreef:Oh spannend!![]()
Jammer dat de RV zo stug doet. Je zou denken dat nieuwe, welwillende fokkers toch meer dan welkom zijn..
wat colostrum is.Tamara/Bayko schreef:Waar zit 'm dan de frictie wat betreft de antwoorden op de vragen? Sorry, ben maar een beetje nieuwsgierig.
Jep dat is wel het plan als het past met mijn rooster.Nanna schreef:dat wordt meteen een lang weekend dusblacky schreef: Reu komt niet uit het buitenland wel van een eiland als alles goed gaat tenminste.
Even voor de duidelijkheid.blacky schreef:wat colostrum is.Tamara/Bayko schreef:Waar zit 'm dan de frictie wat betreft de antwoorden op de vragen? Sorry, ben maar een beetje nieuwsgierig.
Ik geef blijkbaar niet het goede antwoord.![]()
maar goed we komen er vast wel uit. We zijn allemaal liefhebbers van het zelfde ras.
jep klopt helemaal. Blijkbaar weet ik niet wat colostrum is en waar voor het dient.dagmar88 schreef:Even voor de duidelijkheid.blacky schreef:wat colostrum is.Tamara/Bayko schreef:Waar zit 'm dan de frictie wat betreft de antwoorden op de vragen? Sorry, ben maar een beetje nieuwsgierig.
Ik geef blijkbaar niet het goede antwoord.![]()
maar goed we komen er vast wel uit. We zijn allemaal liefhebbers van het zelfde ras.
Wanneer aan alle bovengenoemdevoorwaardenis voldaan, krijgt de aspirant-keurfokker van Nestadministratie een 50-vragenlijst toegestuurd. Deze 50 vragen moeten allemaal foutloos zijn beantwoord, maar de fokker mag hiervoor zoveel bronnen raadplegen als hij/zij wil. Nestadministratie kijkt de vragen na en stuurt foute of onvolledige vragen net zo lang terug naar de fokker tot deze alle vragen foutloos heeft beantwoord.
Ik vind dit ook wel een vage vraagstelling. Ik zou zelf als antwoord geven dat het een essentiële rol speelt in de opbouw van het immuunsysteem en rijk is aan voedingsstoffen.blacky schreef:ach het is ook allemaal niet zo erg. Ik snap de vraagstelling gewoon niet goed denk ik en tot mijn schande moet ik bekennen dat ik daar wel vaker last van heb.
oh, dank denk je echt dat dat het is? zou maar zo kunnen.dagmar88 schreef:Ik vind dit ook wel een vage vraagstelling. Ik zou zelf als antwoord geven dat het een essentiële rol speelt in de opbouw van het immuunsysteem en rijk is aan voedingsstoffen.blacky schreef:ach het is ook allemaal niet zo erg. Ik snap de vraagstelling gewoon niet goed denk ik en tot mijn schande moet ik bekennen dat ik daar wel vaker last van heb.
Dat het als voeding dient is misschien zo voor de hand liggend dat je in je antwoorden veel te uitgebreid naar andere factoren kijkt?
Maar het is dus geen kwestie van niet eens zijn, stug doen of frictie. Dat over en weer gedoetje is onderdeel van hun normale procedure.
Of je daar zin in moet hebben is natuurlijk een tweede
Ach je moet het zien als een soort cursus. Door deze vragen moet je jezelf even verdiepen in het fokken van een hond en wat er allemaal bij komt kijken.Nanna schreef:De dag dat ik vijftig op te zoeken vragen moet beantwoorden om bij een fokclubje te mogen horen is de dag dat ik stamboomloos ga fokken. Ga maar lekker in de etalage zitten, met je vijftig vragen in je hol.
Fotogravinnetje schreef:Uit het boek Elementaire kynologische kennis
"Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?"Nanna schreef:De dag dat ik vijftig op te zoeken vragen moet beantwoorden om bij een fokclubje te mogen horen is de dag dat ik stamboomloos ga fokken. Ga maar lekker in de etalage zitten, met je vijftig vragen in je hol.
Marjoleine vragen wat de bedoeling is. Dat is ook een bron.blacky schreef:Ik weet het verder ook niet meer.
Ach de pups komen er toch wel.
ja Marjoleine is er natuurlijk bij betrokken.dagmar88 schreef:Marjoleine vragen wat de bedoeling is. Dat is ook een bron.blacky schreef:Ik weet het verder ook niet meer.
Ach de pups komen er toch wel.
Was dat verder het enige?
Zit je me nou verdorie nog uit te lachen ook.Cleva schreef:dagmar88 schreef:
Marjoleine vragen wat de bedoeling is. Dat is ook een bron.![]()
Jezus.
gevraagd. Ik wist echt niet meer wat ik verder zou moeten antwoorden. Dus gewoon vraagt wat ze van mij zou willen horen. En dit antwoord gekregen.dagmar88 schreef:Zit je me nou verdorie nog uit te lachen ook.Cleva schreef:dagmar88 schreef:
Marjoleine vragen wat de bedoeling is. Dat is ook een bron.![]()
Jezus.
Die is door het ballotageonderonsje gekomen en het is de fokker van Lucky toch? Of heb ik dat zelf bedacht?![]()
Leek me de kortste klap.
Hoe ben je er nou achter gekomen wat het wenselijke antwoord was?
Hahaha heel goed! En nu, is het rond?blacky schreef: gevraagd. Ik wist echt niet meer wat ik verder zou moeten antwoorden. Dus gewoon vraagt wat ze van mij zou willen horen. En dit antwoord gekregen.
En je hebt gelijk hoor Lucky is een dochter van Polly en dus een door Marjoleine gefokt hondje.