En natuurlijk super dat het zo goed gaat en dat je daar nu ook volledig op kunt vertrouwen

Moderator: moderatorteam
blondie schreef:Ezau met Aki gisterenavond op de bank naast me, in diepe rust
Links van me Kaïn
Ach, wat liggen ze er gezellig bij!blondie schreef:Arme Aak.. alsof ze bij hem liggen te zogen![]()
Oh dat was en is niet aan de hand hoor hier. Ze lagen gewoon bij hem te donderjagen onderling, ze zien hem zeker niet als surrogaat mama.DeDiana schreef:Ach, wat liggen ze er gezellig bij!blondie schreef:Arme Aak.. alsof ze bij hem liggen te zogen![]()
De kittens probeerden gingen bij Amoz wel op zoek naar zijn tepels toen ze nog heel klein waren, dat heb ik toch maar voorkomen. Die scherpe tandjes en nageltjes leken me niet echt fijn voor AmozNa een paar weken groeiden ze er overheen of zo, toen probeerden ze het niet meer.
Oh wat prachtig!blondie schreef:![]()
Te leuk dit en hoort bij gedrag.
Aki krijgt door dat ze achter balletjes aanrennen leuk vinden.
Net ging hij dan ook stressballetjes pakken en ze voor ze neergooien... dan gingen de kittens erachteraan.. en op een bepaald moment pakte Aak het balletje weer af, om op een andere plek weer de bal te laten stuiteren richting de katten.
Er wordt gespeeld
Nou, dat is wel heel erg iel, hoorblondie schreef:Hangjongeren
[...]
Ezau oogt iel en een krielkip. Toch is zij inmiddels 1,97 gram.
Kaïn geeft 1,93 op de weegschaal aan.
[...]
Whaha foutje inderdaad!Fotogravinnetje schreef:Nou, dat is wel heel erg iel, hoorblondie schreef:Hangjongeren
[...]
Ezau oogt iel en een krielkip. Toch is zij inmiddels 1,97 gram.
Kaïn geeft 1,93 op de weegschaal aan.
[...]