Nanna schreef:Ja want als je post dat er weer eens een kind is opgevreten door zo’n vechtjoekel dan mag dat alleen als je er een diepgravende studie naar hebt gedaan. Plus dat het alleen gevallen mogen zijn die in NL plaatsvinden anders is het allemaal zo stigmatiserend.
Nou,
brace yourself. als er weer iemand wordt doodgebeten vermeld ik het gewoon wéér. Of het nou gebeurde door een vechthond of niet. Dus als je dat allemaal liever niet voor je gevoelige kiesjes krijgt dan staat het je volledig vrij me in de negeer te kiepen. Graag zelfs.
Met je studie.
Hou dan ook op met dat gejammer als je tegengas krijgt want daar kun je zelf ook totaal niet tegen.
Uiteraard plaats je dat soort berichten hier omdat er mensen op geilen , vandaar dat jouw vriendinnen het jou toesturen
Er zijn hier zat discussies geweest over spa's nav een incident waarbij het er eigenlijk gewoon op neerkomt dat iedereen wel van mening is dat er maatregelen moeten komen ,ook van mensen met een spa zelf of die er zelf eentje hadden in het verleden.
Maar dat was nooit naar aanleiding van zo'n sensatie bericht uit jouw lijfblad de National Enquirer, het blad voor de deplorables en rednecks aldaar en hier de Nanna's.
De eerste foto daaruit door jou geplaatst, die van een stervende acteur had ik overigens hetzelfde commentaar op en dat is al jaren terug.
Er zijn gewoon cijfers en tabellen waaruit blijkt dat bepaalde types honden vaker bij incidenten betrokken zijn, dat zijn gewoon feiten en wordt imo alhier ook nooit ontkend.
Als jij denkt dat de oplossing in dit soort berichten ligt dan denk ik daar anders over.
Sterker nog ik denk dat het averechts werkt, een nieuw lid die zo'n hond heeft en met vragen zit, of er eentje wil aanschaffen die bedenkt zich wel tweemaal voor ze dat doen.
En dat zouden nu juist de mensen kunnen zijn die hier veel zouden kunnen leren van ervaringsdeskundige.
Maar blijf jij vooral plaatsen wat je wil , berichten , plaatjes van voor jou interessante zaken maar projecteer jouw obsessieve aandacht daarvoor maar niet op andere.
En hou dan wel je zeilmuil dicht als je tegengas krijgt en doe daar dan maar hetzelfde mee als wat je deed met verzoeken om het eens wat minder over smegmalullen te hebben , je vreet het maar