Katten schijnen mensen zo afschuwelijk te ergeren dat ze best dood mogen. Ik snap het niet want hier lopen elke dag 5 katten door de tuin en ik merk helemaal niks van overlast. Ze blaffen niet zoals de honden van de buren, ze gillen niet zoals hun kinderen, ze kakken hier misschien maar daar merk ik niks van want ik draag zowiezo keukenhandschoenen als ik graaf om niet in een drol te grijpen.
Ze vallen mij niet aan, ze vallen Wuilus niet aan itt veel honden hier in de buurt.
Ik heb een voedertafel met daarop elke dag duiven, mussen, mezen, merels etc. ook die leven hier dus zat ondanks al die katten.
Waar zit jullie probleem precies? Als ik nu kan begrijpen waar die afschuwelijke last die jullie toch van die beestjes hebben vandaan komt kan ik me misschien verplaatsen in het gemak waarmee jullie stellen dat een kat gedood mag worden in jullie tuin door jullie hond. Eerst even kijken of er geen katten zijn is nl al ruimschoots teveel gevraagd voor sommige mensen
En goed, noem me aso maar ik heb zo mijn theorien over hoe een dier te houden. Een kat hoort voor mij los, punt. Hij staat voor het laatste stukje vrijheid in NL. Hij mag nog, hij kan nog. Neem me dat alsjeblieft niet af met regels en gezeik over een drol want die ruim ik met liefde op als mijn katten kat mogen blijven.
Als ik nou eens wist welke afschuwelijke daden mijn katten wel niet allemaal uithalen zonder toezicht, wat ze een dood gunt zonder enige wrok, kan ik misschien inkomen waarom ik zo'n asociaal zou zijn.
Vogels? Dacht het niet want het gaat beter met de zangvogels in de stad dan op het platteland aangezien wij alles verneuken daar. Poep dan? Volgens mij is hondenpoep nog altijd ergernis nr 1 in NL en in ieder geval in Amsterdam, dat is onderzocht.