Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Groesbeek 6 maart, definitieve afspraak

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

kimennoa
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door kimennoa »

Ik heb nog aan jullie gedacht, al verfluchten opsnuivend en behang plakkend. Voor herhaling vatbaar!!! Yes! Marjolein, zullen we een keertje de verkorte route doen als training?
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Marion. schreef:Oja, en het was dus heel erg geslaagd! Ik heb heerlijk gewandeld, en Saar en Miep ook. Hoewel Saar het misschien leuker had gevonden als die rothedder er niet bij was geweest :smile: :smile: :smile:
:mrgreen: Die hedders ook altijd :mrgreen: Ze ligt overerigens wel voor dood in haar mand. Morgen gaat ze weer naar huis...en heb ik weer rust :mrgreen:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Re: Goede parkeerplaats

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Marion. schreef:Ik heb een klein filmpje, hoop dat er straks wat foto's komen :mrgreen:

http://www.kadoklok.nl/forum/groesbeek.wmv
Wat een leuk filmpje hahahah ik schrok me rot van dat muziekje :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Sandro schreef: :mrgreen: Die hedders ook altijd :mrgreen: Ze ligt overerigens wel voor dood in haar mand. Morgen gaat ze weer naar huis...en heb ik weer rust :mrgreen:
Ze zouden verboden moeten worden hahaha.
Hier ligt niets dood. Ja, Miep een beetje, maar Saar vind dat ze te weinig beweging heeft gekregen vandaag :19:
Marion.

Re: Goede parkeerplaats

Ongelezen bericht door Marion. »

Sandro schreef:Wat een leuk filmpje hahahah ik schrok me rot van dat muziekje :mrgreen: :mrgreen:
Lekker hard he :mrgreen:
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

kimennoa schreef:Ik heb nog aan jullie gedacht, al verfluchten opsnuivend en behang plakkend. Voor herhaling vatbaar!!! Yes! Marjolein, zullen we een keertje de verkorte route doen als training?
Is goed, als jij de weg weet.
Ben je een beetje opgeschoten vandaag?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”