En dat hij een raszuivere bullmastiff isMol schreef:je bent nu dan ook appels met peren aan het vergelijken.estelle schreef:Ik vind die hond op Marc zijn foto dus echt schitterend, veel mooier als de honden op die andere foto's.
Vind ook dat die hond juist enorm veel kracht uitstraalt ondanks dat hij misschien iel is, het is allemaal niet zo 'gemaakt' bij die hond.
de hond van marc heeft 2 over eenkomsten met een BM en dat is dat het hoofd type redelijk is en de keur het zelfde is.
mol
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke type zou jij kiezen
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Mol
- Zeer actief
maar dat zeg toch niks of wel somsMARC_S schreef:En dat hij een raszuivere bullmastiff isMol schreef:je bent nu dan ook appels met peren aan het vergelijken.estelle schreef:Ik vind die hond op Marc zijn foto dus echt schitterend, veel mooier als de honden op die andere foto's.
Vind ook dat die hond juist enorm veel kracht uitstraalt ondanks dat hij misschien iel is, het is allemaal niet zo 'gemaakt' bij die hond.
de hond van marc heeft 2 over eenkomsten met een BM en dat is dat het hoofd type redelijk is en de kleur het zelfde is.
mol![]()
mol
- Mol
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Debora
- Zeer actief
- Contacteer:
http://img.photobucket.com/albums/v297/ ... /Jenna.jpg
Deze vind ik geweldig, maar kijk wel naar het uiterlijk. (wat ik mooi vind dus)
Deze vind ik geweldig, maar kijk wel naar het uiterlijk. (wat ik mooi vind dus)
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vind die 'ielige' hond die Marc liet zien ook het mooiste, maar ja, ik vind honden gewoon mooier naarmate ze meer neigen naar het oorspronkelijke lichaam van een wolf.
Verder valt het me op dat rassen op die ouwe vergeelde foto's er vaak 'natuurlijker' en in mijn ogen dus mooier uitzien dan de gemoderniseerde rassen.
Ik zag een tijdje terug tijdens het zappen een stokouwe film waarin twee schitterende honden meededen. Ik heb echt een tijd zitten puzzelen wat het nou waren, het leken wel hele grote Rhodesian Ridgebacks, maar toch met een hele andere kop. Het waren Duitse doggen.
Maar goed, da's allemaal off-topic, ik ben gewoon geen fan van hele stevige honden met compacte hoofden. Ik zie het liever atletisch en slank en heel hard rennen, en met zo'n mooie spitse kop erop.
Verder valt het me op dat rassen op die ouwe vergeelde foto's er vaak 'natuurlijker' en in mijn ogen dus mooier uitzien dan de gemoderniseerde rassen.
Ik zag een tijdje terug tijdens het zappen een stokouwe film waarin twee schitterende honden meededen. Ik heb echt een tijd zitten puzzelen wat het nou waren, het leken wel hele grote Rhodesian Ridgebacks, maar toch met een hele andere kop. Het waren Duitse doggen.
Maar goed, da's allemaal off-topic, ik ben gewoon geen fan van hele stevige honden met compacte hoofden. Ik zie het liever atletisch en slank en heel hard rennen, en met zo'n mooie spitse kop erop.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
-
M&M
Re: welke type zou jij kiezen
ik vind deze twee ook de mooisteReini schreef:Ik vind deze twee het mooist maar dat zal ook wel met de kleur te maken hebbenMol schreef:
teef
reu
Ceasar van mijn broer lijkt erg veel op de teef.