Ach, als de DA het voorschrijft zal dat toch wel meevallen?mercedes2803 schreef:volgens mij is het nogal heftig spul die clomicalm..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand ervaring met Aboistop anti-blafband ?
Moderator: moderatorteam
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Fenna
- Vaste gebruiker
-
Marsha en Daisy
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih-Tzu
- Contacteer:
Ze blaft niet uit verveling, ze krijgt voldoende beweging, ik wandel 5x per dag met haar en iedere avond mag ze 1 uur los op een grasveldje hier in de buurt en dan kan ze met de tennisbal spelen en er zijn ook andere honden daar.Fenna schreef:Als de hond blaft uit verveling neem dan geen hond of kies een ander ras dat niet zoveel aandacht van je vergt ik ben zo anti anti-blafband. :N:
Ze blaft omdat wij vroeger daar wel op reageerden door gewoon weer binnen te komen. Nu doen we dat dus niet meer en is het blaffen dus ook (bijna) over ...
Groetjes Marsha en Daisy
Handle every stressful situation like a dog : If you can't eat it or hump it, pis on it and walk away !
Handle every stressful situation like a dog : If you can't eat it or hump it, pis on it and walk away !
- stefanie
- Zeer actief
Toch vreemd hoor. Dan slaat het hele Alpha-gebeuren dus eigenlijk nergens op.Rovanna schreef:Nouhou.... er zijn Alpha-leden waar ik nog geen Maltezer naar toe zou sturen....stefanie schreef:Je zou toch denken dat een GT die aangesloten is bij Alpha, dit soort dingen niet zou adviseren![]()
Zoals al door anderen gezegd: gebruik alsjeblieft geen blafband!
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Er zijn ook veel erg goede peuten die zich daarom niet hebben aangesloten bij Alpha. Maar goed..je zoekt toch iets in de wildernis aan peuten en de alphapeuten zijn ieder geval gediplomeerd en ze zijn up to date wat info betreft.stefanie schreef:Toch vreemd hoor. Dan slaat het hele Alpha-gebeuren dus eigenlijk nergens op.Rovanna schreef:Nouhou.... er zijn Alpha-leden waar ik nog geen Maltezer naar toe zou sturen....stefanie schreef:Je zou toch denken dat een GT die aangesloten is bij Alpha, dit soort dingen niet zou adviseren![]()
Zoals al door anderen gezegd: gebruik alsjeblieft geen blafband!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Rovanna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Alpha zegt heus wel IETS hoor... Het is natuurlijk niet voor niets dat de opleiding in Barnveld niet meer voldoet aan de Alpha-eisen en daarom is geschrapt. Er zaten dus bij Alpha mensen die die opleiding gedaan hebben en of die dan nu nog lid zijn, dat weet ik niet. Voorlopig mag je alleen Alpha-lid worden als je de opleiding bij Van Hall hebt gedaan of Gaus.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou jippieRovanna schreef: of Gaus.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Rovanna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
die heb ik nietRovanna schreef:Er staat toevallig net een heel stuk over de anti-blafband in Onze Hond.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi