Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sita schreef:Is de paardenmarkt een officiële naam of heb ik een andere straatnaam nodig voor de navigatie? Anders ga ik het nl. nooit vinden. :N:
De Paardenmarkt is het plein waarin de parkeerplaats ligt. Ik woon op de Paardenmarkt, en heb laatst Linda mijn adres gegeven voor de navigatie en zij kwam er
Natas. schreef:Ik ben 't even kwijt : hoe lang gingen we ongeveer wandelen?
We gaan daarna naar mijn zus in Koedijk, en zussie wil een richtlijn
Dat ligt eraan. Naar het Vogelmeer, eromheen, en terug is ongeveer 1.5 uur denk ik. We kunnen daarna nog verder lopen via een aantal mooie zand- (en ren- ) vlaktes. Dan komt het op ongeveer 2.5 uur denk ik.
Is allemaal een beetje gokken qua tijden hoor, want als je alleen loopt gaat het sneller dan als je gezellig met een groepje loopt
Natas. schreef:Ik ben 't even kwijt : hoe lang gingen we ongeveer wandelen?
We gaan daarna naar mijn zus in Koedijk, en zussie wil een richtlijn
Dat ligt eraan. Naar het Vogelmeer, eromheen, en terug is ongeveer 1.5 uur denk ik. We kunnen daarna nog verder lopen via een aantal mooie zand- (en ren- ) vlaktes. Dan komt het op ongeveer 2.5 uur denk ik.
Is allemaal een beetje gokken qua tijden hoor, want als je alleen loopt gaat het sneller dan als je gezellig met een groepje loopt
Okido, dan moet Zus het maar met een hele vage richtlijn doen
fabienne s schreef:yippie heerlijk wandel weer en zoals het er nu uitziet ga ik morgen nog steeds mee,hoop dat me gebeden gehoord worden.
Ehm, nog even om te checken; hoe bijna loops is ze dan? Moos is gecastereerd, maar als een teef echt elk moment loops kan worden dan kan hij haar wel ontzettend interessant vinden.
(hij is gewoon terug te roepen hoor, en gaat ook niet de hele tijd lopen rijden, maar ik denk, ik meld het even).
geen idee,daar is bij canyon geen pijl op te trekken.maar ik verwacht haar wel elk moment maar dat kan ook over 2weken zijn of over 2maanden.voor reuen is ze nog niet echt spannend,kwam vandaag ook weer wat volle reuen tegen en die verblikte of verbloosde nog niet.canyon heeft een cyclus waar ik al 8jaar niks van snap.ze is al wel wat verranderd in gedrag zie bij algemeen:verliefd.het zal wel meevallen hoor morgen,ik denk eerder dat jou moos gekker wordt van canyon als dan canyon van moos,canyon is gek van maltesers,in de goede zin van het woord.
fabienne s schreef:geen idee,daar is bij canyon geen pijl op te trekken.maar ik verwacht haar wel elk moment maar dat kan ook over 2weken zijn of over 2maanden.voor reuen is ze nog niet echt spannend,kwam vandaag ook weer wat volle reuen tegen en die verblikte of verbloosde nog niet.canyon heeft een cyclus waar ik al 8jaar niks van snap.ze is al wel wat verranderd in gedrag zie bij algemeen:verliefd.het zal wel meevallen hoor morgen,ik denk eerder dat jou moos gekker wordt van canyon als dan canyon van moos,canyon is gek van maltesers,in de goede zin van het woord.
Ah, oke. Als andere (intacte) reuen niet verblikken of verblozen verwacht ik dat ook niet van Moos
Moos is heel goed in het wegsnauwen van dames die wat van hem willen, dus als hij gek van Canyon wordt dan laat hij dat wel merken
Maar voor hetzelfde geld wil hij met haar spelen
hallo moos en alle andere die mee wandelen straks,ik ga ook gewoon mee hoor!schietgebedjes hebben geholpen en we hebben er onwijs veel zin in om met ze alle gezellig te gaan wandelen,helemaal met dat mooie weer. tot straks
We hebben echt genoten! En het weer werkte ook mooi mee
Ik ben ook weer thuis...
Zou direct door naar de boot gaan en heb een lekker 'pilsje-op-terrasje' met jullie laten lopen....maaaaarrrr.... Ik heb de boot gemist...!!
Vriend'lief' was al afgevaren en zat nog midden op het Markermeer....
Nah, dan maar naar huis...Lekker fotootjes kijken. Het zijn er veel... :N: Ze komen eraan.
We hebben echt genoten! En het weer werkte ook mooi mee
Ik ben ook weer thuis...
Zou direct door naar de boot gaan en heb een lekker 'pilsje-op-terrasje' met jullie laten lopen....maaaaarrrr.... Ik heb de boot gemist...!!
Vriend'lief' was al afgevaren en zat nog midden op het Markermeer....
Nah, dan maar naar huis...Lekker fotootjes kijken. Het zijn er veel... :N: Ze komen eraan.