Verder ben ik ook altijd gek geweest op het uiterlijk van een Cane Corso. Mooi groot en grof gebouwd. Veel rimpels op zijn kop , leuke uitstraling , brede kop , leuke flaporen...
Ook vind ik een naakthond mooi , ik hou wel van apart
Moderator: moderatorteam

Ze hadden wat minder aan dat haar moeten komenMonaToetje schreef:
En ik ben al een tijdje vlieft op Daryl ( Cerise`s Centurion ) van Jodie Delacourt.
hij had alleen wat mij betreft wat minder haar mogen hebben.
Ik vind de voorhand raar. En de achterhand vind ik helemaal geen gezicht.sbientje schreef:is dit een springer zoals ie gebouwd zou moeten zijn? Ik vind hem zo kort en hoog.
Mijn ESS teefje Fiia is van een europees type , en ook zij moet om de zoveel tijd getrimd worden.Inge O schreef:ik vind het al zonde als spaniels een vacht hebben die getrimd moet worden, laat staan dan nog op die manier.
het enige wat ik er nog redelijk oké aan vind is zijn kop.
Ieder zijn smaak, toch ? .Machie schreef:Ik vind de voorhand raar. En de achterhand vind ik helemaal geen gezicht.sbientje schreef:is dit een springer zoals ie gebouwd zou moeten zijn? Ik vind hem zo kort en hoog.
Heel eerlijk, ik vind het een lelijke hond...

Zeker waar!MonaToetje schreef:Ieder zijn smaak, toch ? .Machie schreef:Ik vind de voorhand raar. En de achterhand vind ik helemaal geen gezicht.sbientje schreef:is dit een springer zoals ie gebouwd zou moeten zijn? Ik vind hem zo kort en hoog.
Heel eerlijk, ik vind het een lelijke hond...
Dit is sable merle zie je bijna nooit omdat Merle meestal bij Sable niet zichtbaar is en daardoor de kans op merlexmerle te groot wordt. Als merle bij Sable wel zichtbaar blijgt levert het meestal prachtige honden op.Irta schreef:Ik vind de hele familie van Tadej eigenlijk mooi. Mevrouw is zelf imo echt een plaaatje om te zien, maar ook honden als Cleo, Bor, Wibo, Benta, Dushi, Bassie,....e.v.a. En ook talloze pupsels (inmiddels volwassen honden, maar ach)
Van andere rassen en kruisingen zie ik ook vaak prachtige exemplaren. Het is niet te doen alles hier te posten wat imo mooi isMaar tijdens het googlen kwam ik net een hond tegen die ik wel heel waanzinnig gaaf en uitzonderlijk mooi vind. Wie weet welk ras het is.....
Zelf zou ik aussie gokken, maar die kleur...!?!
Bron: http://hunde-fellfarben.de.tl/Pigmentierungsdefekte.htm

Wat een mooi dier!!TomEnRenske schreef:Wat is er mooier dat dit?
hier bekend als: KoosZorgeloos
Anderhalf jaar geleden is ie voor dood neergesmeten bij een asiel in Spanje....
Hij is nu net 3 en nog steeds een vrolijke jonge clown.
Een mateloos stabiele reus van een meter hoog en 65 kg.
Op weg om therapiehond te worden, maar ook dagelijks een clowneske puppy!
Ha super, thanks!!!corason del perro schreef:Dit is sable merle zie je bijna nooit omdat Merle meestal bij Sable niet zichtbaar is en daardoor de kans op merlexmerle te groot wordt. Als merle bij Sable wel zichtbaar blijgt levert het meestal prachtige honden op.Irta schreef:Ik vind de hele familie van Tadej eigenlijk mooi. Mevrouw is zelf imo echt een plaaatje om te zien, maar ook honden als Cleo, Bor, Wibo, Benta, Dushi, Bassie,....e.v.a. En ook talloze pupsels (inmiddels volwassen honden, maar ach)
Van andere rassen en kruisingen zie ik ook vaak prachtige exemplaren. Het is niet te doen alles hier te posten wat imo mooi isMaar tijdens het googlen kwam ik net een hond tegen die ik wel heel waanzinnig gaaf en uitzonderlijk mooi vind. Wie weet welk ras het is.....
Zelf zou ik aussie gokken, maar die kleur...!?!
Bron: http://hunde-fellfarben.de.tl/Pigmentierungsdefekte.htm
Het hondje van jou foto vind ik kwa bouw ook meer een bordercollie.

Haha, vind ik juist wel mooi. Normale Labrador vind ik juist te laag op de poten.sbientje schreef:vind ik dus weer niet echt wat. Mooie hond, dat wel, maar niet echt een labrador. Die enorm lange (naar labradorbegrippen) poten en zo'n dun lijffie.. Koppie vind ik wel prachtig!