Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
NicoBorder
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Ik ga jou niet vertellen hoeveel ik per maand verdien, na mijn mening heb ik je vraag gewoon beantwoord, sukkel.
-
Muk
Dat is niet van repliek dienen, dat is gewoon wild om je heen slaan, omdat je een normale discussie niet kunt winnen. Want inhoudelijk heb je nog niks nuttigs toegevoegd aan de discussie.NicoBorder schreef:Ohh Muk zal best erg aardig zijn in het leven, tegen mij echter totaal niet. Dus dan dien ik haar graag van repliek.
Overigens ben jij nergens aardig, tegen geen enkel forumlid overigens, dus ik zie in het geheel niet in waarom ik dan een aardigereactie naar jou moet plaatsen. Het is nog altijd de toon die de muziek maakt.
-
Muk
Aha, je verdient ook nog zwart bij? En dat mag de belastingdienst natuurlijk niet weten. Gelukkig weten wij wel wie je bent.NicoBorder schreef:Ik ga jou niet vertellen hoeveel ik per maand verdien, na mijn mening heb ik je vraag gewoon beantwoord, sukkel.
-
NicoBorder
Ohh nee hoor, ik betaal netjes mijn belasting. Geen enkel probleem mee zelfs. Maar jij zal mij toch ook niet vertellen hoeveel je per maand verdient? En je weet ook niet wie ik ben, jammer genoeg soms.
Online poker wordt nu nog gedoogt maar er ligt een wet voorstel bij de reken kamer om het helemaal legaal te maken. Dan wordt de belasting wel hoger helaas.
Online poker wordt nu nog gedoogt maar er ligt een wet voorstel bij de reken kamer om het helemaal legaal te maken. Dan wordt de belasting wel hoger helaas.
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Verander dat dan in je profiel, vieze leugenaar. Nadeel van liegen is dat als je wél een keer de waarheid spreekt niemand je meer gelooft.NicoBorder schreef:Nee ik heb geen hond.
Ooit het verhaal van The boy who cried wolf gehoord?

-
NicoBorder
Ja dat verhaal ken ik, verder interesseert het me geen reet, en ga ik echt niet op commando van jou geblaf mijn profiel veranderen.
-
Wilm@
Ken je de film: We need to talk about Kevin?Roompie schreef:Verander dat dan in je profiel, vieze leugenaar. Nadeel van liegen is dat als je wél een keer de waarheid spreekt niemand je meer gelooft.NicoBorder schreef:Nee ik heb geen hond.
-
NicoBorder
Home alone ? :p nee.... Maar ik ga echt niemand vermoorden hoor.
- Roompie
- Zeer actief
Heb ff gegoogeldWilm@ schreef:Ken je de film: We need to talk about Kevin?Roompie schreef:Verander dat dan in je profiel, vieze leugenaar. Nadeel van liegen is dat als je wél een keer de waarheid spreekt niemand je meer gelooft.NicoBorder schreef:Nee ik heb geen hond.

-
Muk
Jammer voor jou, maar ik heb zo mijn bronnen. En irritante ukkies die asociaal in het bos bezig zijn, horen zich gewoon aan te passen aan de regels.NicoBorder schreef:Ohh nee hoor, ik betaal netjes mijn belasting. Geen enkel probleem mee zelfs. Maar jij zal mij toch ook niet vertellen hoeveel je per maand verdient? En je weet ook niet wie ik ben, jammer genoeg soms.
- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
hahahahahaha en jij noemt mij sukkel???????? je werkte toch niet? dus verdien je ook niks. wederom de ene leugen na de andere. je houd ook niet op he.NicoBorder schreef:Ik ga jou niet vertellen hoeveel ik per maand verdien, na mijn mening heb ik je vraag gewoon beantwoord, sukkel.
maar goed, ik vroeg niet wat jij per maand aan inkomsten hebt ik beweer dat jij nooit genoeg inkomsten hebt om op je eigen benen te kunnen staan zoals jij beweert. ik wil je ook wel even citeren hoor waar je dat beweert hebt
-
NicoBorder
Dat heb ik ook zeker beweerd, dat kan ik namelijk ook. Ik heb een status bij de bond die samenhangt met bepaalde vergoedingen en privileges, je verdient premie's in wedstrijden en trainingswedstrijden die makkelijk te winnen zijn en ik poker online. Verder zou het je niet misstaan om na elke punt weer een hoofdletter te gebruiken, sukkel.
MUK, wat let je dan om dat hier te plaatsen? Hondenbezitters dienen zich net zo goed aan te passen.
MUK, wat let je dan om dat hier te plaatsen? Hondenbezitters dienen zich net zo goed aan te passen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 11 jan 2012 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
NicoBorder schreef:Ik heb een status bij de bond die samenhangt met bepaalde vergoedingen en privileges, je verdient premie's in wedstrijden en trainingswedstrijden die makkelijk te winnen zijn en ik poker online. Verder zou het je niet misstaan om na elke punt weer een hoofdletter te gebruiken, sukkel.
Nou dat gaat je dan blijkbaar minder goed af dan liegen gezien een van je eerdere posts waarin je beweerde blij te zijn 1 fiets te kunnen betalen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Roompie
- Zeer actief
Bla bla bla.NicoBorder schreef:Ja dat verhaal ken ik, verder interesseert het me geen reet, en ga ik echt niet op commando van jou geblaf mijn profiel veranderen.

-
NicoBorder
Nee Marian, dat zei ik niet ik zei één wedstrijd fiets. Weet je hoe duur die dingen zijn? En die krijg ik van helemaal niemand helaas.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Nou,1 wedstrijdfiets dan.Een goede onlinepokeraar kan er met gemak 3 betalen.NicoBorder schreef:Nee Marion, dat zei ik niet ik zei één wedstrijd fiets. Weet je hoe duur die dingen zijn? En die krijg ik van helemaal niemand helaas.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Man, man, man,...........wat ben jij een ontzettende looser, en dat moet dan nog volwassen worden.. 

-
NicoBorder
Ik ben helemaal geen goeie pokeraar, heb ik nergens gezegd. Ik verdien er wel wat mee bij. Heb niet de tijd en het geduld om een goeie online pokeraar te zijn. Nog 2 dagen kan ik overdag bij pokeren, daarna wordt het weer druk.
-
Muk
Waarom zou ik? Jij wilde toch anoniem blijven? Of wil je nu ineens wel je echte naam bekend hebben?NicoBorder schreef:Dat heb ik ook zeker beweerd, dat kan ik namelijk ook. Ik heb een status bij de bond die samenhangt met bepaalde vergoedingen en privileges, je verdient premie's in wedstrijden en trainingswedstrijden die makkelijk te winnen zijn en ik poker online. Verder zou het je niet misstaan om na elke punt weer een hoofdletter te gebruiken, sukkel.
Overigens heb ik nergens gezegd dat ik mij niet aanpas in het bos, maar als iemand zich niet aan de regels aanpast, zal die dat merken. Mijn gezondheid of die van mijn hond in gevaar brengen door roekeloos gedrag is niet aan te raden.
De enige die zich (van dit topic) niet aanpast en aan de wet houdt in het bos, ben jij.
- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
hahahaha als jij zo goed was had je wel een sponsor gehad die jou wedstrijdfiets betaalde.
je hangt van leugens aan mekaar. hoe zielig kan je zijn. ik zou zeggen ga lekker met je roze fietsje en je strakke pakkie gebukt in het bos staan. wie weet kan je je ervoor laten betalen, kan je je fietsje kopen. bah wat een zielig geval ben jij. je kraakt iedereen af terwijl je zelf helemaal onder aan de ladder staat. jongen, je bent nog nat achter je oren. kom eerst maar eens onder moeders vleugels vandaan, was je eigen onderbroeken en kom dan maar eens terug met je grote bek. je hebt echt nog totaal geen idee hoe het echte leven in elkaar steekt
je hangt van leugens aan mekaar. hoe zielig kan je zijn. ik zou zeggen ga lekker met je roze fietsje en je strakke pakkie gebukt in het bos staan. wie weet kan je je ervoor laten betalen, kan je je fietsje kopen. bah wat een zielig geval ben jij. je kraakt iedereen af terwijl je zelf helemaal onder aan de ladder staat. jongen, je bent nog nat achter je oren. kom eerst maar eens onder moeders vleugels vandaan, was je eigen onderbroeken en kom dan maar eens terug met je grote bek. je hebt echt nog totaal geen idee hoe het echte leven in elkaar steekt
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dames en Heren mijn welgemeende complimenten!!! Voor dit zeer amusante topic!! tranen gelachen!!
en ik heb nog een variant....ik mountainbike namelijk geregeld MET hond en aangezien Pfaffke nu oud genoeg is binnenkort met twee honden!!
en ik heb nog een variant....ik mountainbike namelijk geregeld MET hond en aangezien Pfaffke nu oud genoeg is binnenkort met twee honden!!

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
En nog wel met zo'n enge krulhedderRachelleAmericanBulldog schreef:Dames en Heren mijn welgemeende complimenten!!! Voor dit zeer amusante topic!! tranen gelachen!!![]()

- senna en odin
- Zeer actief
Dit is toch wel vermaak van de bovenste plank
. Lang niet zo'n goeie soap meegemaakt.
Maar eh.....is het verlof niet allang voorbij van John Doe? Moet ie niet op zijn fietsje, rap terug naar het PBC?
Maar eh.....is het verlof niet allang voorbij van John Doe? Moet ie niet op zijn fietsje, rap terug naar het PBC?
Groetjes Belinda

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Het wordt steeds hilarischer 
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Kingeling
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
.
Whahaha patjepejer!!! Eindelijk iemand die mijn woordenboek matcht :p
Ik wil toch graag wat invoegen. Ik ben echt zooo ongelooflijk knap en ook nog strak in mijn vel en daarnaast gestudeerd én als kers op de taart ook nog eens een baan!!! Dus ga niet praten over mensen wanneer je niks van ze weet.
Maar bovenal was mijn punt van mijn post om te lachen om patjepejer, ik dacht dat ik de enige was die ermee rondstrooit
Maak je toch niet zo druk om zo'n patjepejer, Wilma..
Whahaha patjepejer!!! Eindelijk iemand die mijn woordenboek matcht :p
Ik wil toch graag wat invoegen. Ik ben echt zooo ongelooflijk knap en ook nog strak in mijn vel en daarnaast gestudeerd én als kers op de taart ook nog eens een baan!!! Dus ga niet praten over mensen wanneer je niks van ze weet.
Maar bovenal was mijn punt van mijn post om te lachen om patjepejer, ik dacht dat ik de enige was die ermee rondstrooit
:

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Kingeling schreef: ik dacht dat ik de enige was die ermee rondstrooit
Nee hoor, je bent niet de enige.
Hier is het ook heel bekend

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Goh ik ga mijn dorpsgenoten/ buurdorpsgenoten nu echt wel met andere ogen bekijken. Iedere keer als ik een mtb tegenkom tijdens het wandelen met de hond dan denk ik zou dat nou Nico zijn????
Maar goed de MTB-ers die ik tegenkom zijn doorgaans heel vriendelijk, dus ik hem nog nooit gedacht dit is hem...
Maar goed de MTB-ers die ik tegenkom zijn doorgaans heel vriendelijk, dus ik hem nog nooit gedacht dit is hem...
-
Wilm@
Wij zeggen en schrijven patjakker.Tara schreef:Nee hoor, ik doe het ook.Kingeling schreef: Maar bovenal was mijn punt van mijn post om te lachen om patjepejer, ik dacht dat ik de enige was die ermee rondstrooit
Alleen schrijf je het als patjepeeër.![]()
Gek genoeg schrijf je plebejer dan wel als plebejer.![]()
Maakt niet uit, het is allebei van toepassing.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ik heb het al even niet meer gelezen maar is er nog wat interessants bij gekomen, geven jullie Nico nog wel voldoende aandacht
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Wij ookWilm@ schreef:
Wij zeggen en schrijven patjakker.