ten eerste denk ik dat MUK gewoon dikke vette schijt aan jou heeft.NicoBorder schreef:Nou als Muk mijn echte naam zou weten, zou je niet aarzelen hem te posten dacht ik zo. Denk namelijk niet dat het jou zou uitmaken als je wist wie ik was. En ook niet dat ik anoniem wil blijven.
Verder hoop ik jou van ganse harte in het echt te zien as zaterdag Frankie. Met je internet praatjes. Ik vind het wel een heel knap meisje hierboven. Trouwens ben ik erg blij dat ik toch wel een beetje mijn doel heb bereikt gezien de topics die op dit subflora geopend worden. Voorlopig zal ik mijzelf zeker niet inhouden om te reageren op jullie tirades en of vragen wanneer ik daar de tijd voor heb, bij voorbaat vragen dat wel.
En als jullie mij dan van een aandacht stoornis verwijten, snap ik punt A niet waarom jullie nog reageren en punt B dat jullie als ik niet aanwezig ben op dezelfde voet verder gaan.
Om nog even terug te komen op de grommen en blaffen discussie terug te komen. Ik snap heus wel dat blaffen geen waarschuwing is voor bijten an sich. Ik had het hier meer over de combinatie grommen en blaffen wat al dan niet een waarschuwing voor bijten is, maar er in ieder geval wel voor zorgt dat ik die eventuele hond letterlijk links of rechts laat liggen.
ten tweede op mij kun je zaterdag lang wachten hoor. ik zie niet in waarom ik jou moet opzoeken. en ik ga vast niet het halve land door rijden voor jou. En internet praatjes, tjah dat heb je al snel op een forum. Of doe jij niet aan internet praatjes.
En daarbij heb ik heel lang geprobeerd serieus met jou te spreken. heb je voorstellen gedaan, je geprobeerd te overtuigen met feiten. maar als jij dat niet wilt zien en nergens op in gaat tjah .....
en ik denk dat wij, maar laat ik voor mezelf spreken gewoon vreselijk moeten lachen om jou domme gelul... je kraamt werkelijk zo veel onzin uit. het is gewoon heel erg leuk !!!
een leuke toevoeging op mijn toch wel interessante leven. alleen jammer dat het voor jou de hoofdzaak in je leven is. dat lijkt me niet fijn
en over honden ga ik al helemaal niet met je praten. als jij praat over '' politiehonden of werkhonden '' dan neem ik jou niet serieus.