Moderator: moderatorteam
Echt....wat een vreetzakjes die Corgi'sannnie schreef:Betrapt.....
Manuma schreef:
Uma heeft zo'n rotleven.
Eefsel schreef:De biggen die vanacht geboren zijn vind Joep wel erg interessant!
Hij heeft echt een heerlijk hoofdMichelle & Scotty schreef:Ik laat Scotty tijdens het lopen wel eens op een gevallen boomstam o.i.d. staan, leuk voor de foto en een mooie oefening. Of er overheen springen natuurlijk. Vandaag besloot Scotty dat ie graag een snoepje wilde, en ging dus maar uit zichzelf op, over en van de een naar de andere boomstam springen. En er op liggen.
Daarna thuis lekker tukken nadat je de dekens van het bed hebt gegraven, want het laken ligt veel lekkerder. Geen probleem hoor, ik verschoon het bed nog wel een keertje![]()
Oh is het weer open? Ben er nog nooit geweest en wilde erheen, maar zag op website dat het ivm corona gesloten was...Tineke schreef:Heerlijk gewandeld in Leyduin en Woestduin gemaakt met kleinzoon en Luus en Jimi.
Op een gegeven ogenblik ging kleinzoon over wat stenen in het water heen lopen en bleef ik even wachten op hem met de honden.
Luus heeft dat eigenlijk liever niet en houd het angstvallig in de gaten .
Ik wist niet dat het gesloten was geweest, kom er niet zoveelPersistence schreef:Oh is het weer open? Ben er nog nooit geweest en wilde erheen, maar zag op website dat het ivm corona gesloten was...Tineke schreef:Heerlijk gewandeld in Leyduin en Woestduin gemaakt met kleinzoon en Luus en Jimi.
Op een gegeven ogenblik ging kleinzoon over wat stenen in het water heen lopen en bleef ik even wachten op hem met de honden.
Luus heeft dat eigenlijk liever niet en houd het angstvallig in de gaten .
Leuke foto's!
Ja, Luca dacht er het zijne van