Ik ga inderdaad ook maar eens stukken geit proberen aangezien dat Kiyoshi in een stalker veranderde

Moderator: moderatorteam
Ja die bevalt best die Sedonabellabeest schreef:heb intussen een sedona 9 lades, en ook die staat toch zeker 2 keer per week aan om de voorraad op pijl te houden.
op dit moment gevuld met bullepezen, op maat geknipt zodat ze alle 5 ongeveer even lang erover doen
ik vond er de laatste keer bij dogmeat veel vet aan zitten. van de 3 kg haalde ik bijna 700 gram vetmoosje schreef:Ik bestel de geelhaar via dogmeat. En heel soms via een lijntje op bp of fb.
Had er de laatste keer idd ook veel vet aanzitten. Aan de geitenpens ook.bellabeest schreef:ik vond er de laatste keer bij dogmeat veel vet aan zitten. van de 3 kg haalde ik bijna 700 gram vetmoosje schreef:Ik bestel de geelhaar via dogmeat. En heel soms via een lijntje op bp of fb.
bellabeest schreef:heb intussen een sedona 9 lades
*legt zichzelf koopverbod op om de Sedona te kunnen aanschaffen*Tineke schreef:Ja die bevalt best die Sedona![]()
mooie besteding van het vakantiegeld toch ??dre schreef:bellabeest schreef:heb intussen een sedona 9 lades*legt zichzelf koopverbod op om de Sedona te kunnen aanschaffen*Tineke schreef:Ja die bevalt best die Sedona![]()
![]()
Was even vergeten hoe duur die krengen waren![]()
Maar goed, misschien wel eens de moeite waard straks, mooi plankje aan de muur waar hij op kan en we kunnen er weer tegenaan. Ik weet in elk geval dat het geen tijdelijke bevlieging was dat zelf drogen
Hij is het zeker waarddre schreef:bellabeest schreef:heb intussen een sedona 9 lades*legt zichzelf koopverbod op om de Sedona te kunnen aanschaffen*Tineke schreef:Ja die bevalt best die Sedona![]()
![]()
Maar goed, misschien wel eens de moeite waard straks, mooi plankje aan de muur waar hij op kan en we kunnen er weer tegenaan. Ik weet in elk geval dat het geen tijdelijke bevlieging was dat zelf drogen
Ik heb gewoon een goedkope Bomann en die gaat al een jaar of 6 - 7 mee. Toen ik 2 honden had draaide hij veel vaker dan nu maar hij doet het nog prima. Voor dat geld kun je je geen buil vallen.Heavy schreef:Ik wil er inderdaad niet teveel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of ik hem wel veel ga gebruiken.
Het gaat mij voornamelijk om een beloning te kunnen maken die niet dikmakend is .
Ik denk dan aan banaan of wortel en appel.
Kipfilet of ander vlees lijkt me leuk omdat ze dat erg lekker vinden maar ik koop wel eens zo'n zakje en als ik dan zie hoe snel dat weg is hap , slik, weg dan denk ik dat ik daarvan baal om eerst uren te drogen en ze proeven het niet eens
sinds afgelopen weekend heb ik hem ook, ik denk dat mijn clatronic mij gehoord heeft hij stopte er gewoon meeTineke schreef:Hij is het zeker waarddre schreef:bellabeest schreef:heb intussen een sedona 9 lades*legt zichzelf koopverbod op om de Sedona te kunnen aanschaffen*Tineke schreef:Ja die bevalt best die Sedona![]()
![]()
Maar goed, misschien wel eens de moeite waard straks, mooi plankje aan de muur waar hij op kan en we kunnen er weer tegenaan. Ik weet in elk geval dat het geen tijdelijke bevlieging was dat zelf drogenwant hier bevalt hij prima.
Hij staat nu weer aan want ik droog best veel.
Krijg je vast geen spijt vandre schreef:sinds afgelopen weekend heb ik hem ook, ik denk dat mijn clatronic mij gehoord heeft hij stopte er gewoon mee
Komend weekend gaat hij voor het eerst aan, hij gaat eerst even een eigen plek krijgen in de kelder![]()
maar ik ben er inderdaad nu al blij mee![]()
en met 2 honden vol in training en regelmatig een opvanger gaat er hier ook aardig wat de droger in
Ptje schreef:Het stond al lang op mijn verlanglijstje en dankzij Gonnie hier op het forum heb ik dan vanmiddag mijn droger binnengekregen![]()
Het is een boman en helemaal nieuw.
Heb hem helemaal volgegooid met long, niertjes en kipfilet.
Ik had verwacht dat ie meer lawaai zou geven maar dat valt me reuze mee.
Hij mag vannacht lekker doordraaien en morgen mogen de doggies lekker genieten van hun snackjes![]()
![]()
![]()
leuk Petra daar zal jij ,of in ieder geval de hondjes veel plezier van hebbenPtje schreef:Het stond al lang op mijn verlanglijstje en dankzij Gonnie hier op het forum heb ik dan vanmiddag mijn droger binnengekregen![]()
Het is een boman en helemaal nieuw.
Heb hem helemaal volgegooid met long, niertjes en kipfilet.
Ik had verwacht dat ie meer lawaai zou geven maar dat valt me reuze mee.
Hij mag vannacht lekker doordraaien en morgen mogen de doggies lekker genieten van hun snackjes![]()
![]()
![]()
Ptje schreef:Alvast een eerste resultaat, in de andere lades waren de snacks nog wat zacht dus die mogen nog even drogen.
De honden hebben hun goedkeuring al gegeven![]()
Kan dat Carnibest erin..worden de stukjes bot dan niet te hard of zit daar geen bot in?Boutje schreef:Na 14 uur drogen heb ik van een kilo carnibest 390 gram snoepjes over.
En nu heb ik er rodiworst in gestopt, in fijne plakjes gesneden. Ben benieuwd.
De honden willen om een of andere reden wel steeds de berging in nu
Ach, dat bot is zo fijn gemalen dat dat me geen probleem moet lijkenPepie schreef: Kan dat Carnibest erin..worden de stukjes bot dan niet te hard of zit daar geen bot in?