Ja, we gaan naar het omheinde hondenbos. Dit is recent gerenoveerd en weer helemaal goed omheind. Het hek is niet overal héél hoog, maar als jouw husky niet over hekken springt, kan hij er ook los.Sulluna schreef:Beetje op internet zitten kijken, maar het is een omheind veld/bos van 10ha toch? Dus een husky kan gewoon los zonder hieruit te ontsnappen? ( springen over hekken doet hij niet)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het Spaanse opvanghondjes topic
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Het Spaanse opvanghondjes topic
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Ooh oke! Ik las op internet dat er gaten etc in de hekken zaten, maar dat waren berichten van begin 2014. Ik denk dus voor de renovatie. Super!DeDiana schreef:Ja, we gaan naar het omheinde hondenbos. Dit is recent gerenoveerd en weer helemaal goed omheind. Het hek is niet overal héél hoog, maar als jouw husky niet over hekken springt, kan hij er ook los.Sulluna schreef:Beetje op internet zitten kijken, maar het is een omheind veld/bos van 10ha toch? Dus een husky kan gewoon los zonder hieruit te ontsnappen? ( springen over hekken doet hij niet)
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ja ik denk dat csiva dat wel zal waarderen. Mede 'mietjes'DeDiana schreef:Ja, wat Spaans weer zou wel welkom zijn! Leuk als je meekomt, en voor Csiva waarschijnlijk ook leuk met al deze andere allochtonenMachie schreef:Als het 5 april een beetje weer is kom ik ook. Zonder honden maar met fototoestel. Of mss neem ik alleen csiva mee.
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Robin zoekt een lieve maar duidelijke baas!
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 600&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 600&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Manu
Nee, hij ging gelukkig rechtuit. Ik heb spierpijn nu!Frolic schreef:Wat fijn dat Uma het steppen zo leuk vindt. Je ging vast razend snel als Manu mocht trekken. Had je wel een helm op?![]()
Frolic schreef: Ik ben gister met mijn stel naar de dierenarts geweest. Die was![]()
Pippi heeft haar oren ontstoken en één verstopte anaalklier.
Dus zalf in de oren en analklieren met heel veel moeite geleegd. Arm meisje, dat was even niet leuk![]()
En toen was ze vies en vet bij haar kop en stonk ze als een tierelier. Die anaalklier spoot met boogjes alle kanten op. Ook op de dierenarts![]()
Wel heul jammer, want ik had haar 's morgens gedoucht.
Ik hoop dat de jeuk nu snel minder wordt en haar huid wat rustiger. Ondertussen ga ik op zoek naar een lieve geduldige trimster om eens te overleggen wat er met haar vacht moet gebeuren. Die vacht zal ook wel aanleiding tot jeuk geven, maar ik vind het nogal wat om haar al te laten plukken.
Arme Pippi. Hopelijk vindt ze een trimmer niet zo eng. Misschien zelfs erg lekker
Ik ga morgen even naar de dierenarts met Uma, haar oor is sinds gisteren toch weer gaan irriteren.
Merk jij ook dat Pippi sowieso snel weer gaat ruiken?
Ik heb Uma nu een keertje gewassen en haar vacht groeit als een tierelier. Maar ze krijgt zo'n vettig luchtje terwijl Manu al in meerdere sloten is geweest en nog fris ruikt.
Ze eten hetzelfde.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Nee helaas niet, en er zoeken nog wel meer een huis: http://animalaidfoundationuk.weebly.com ... ption.htmlManu schreef:Nog steeds niemand voor bovenstaande honden?![]()
Schijnbaar zijn ze om wat voor reden dan ook wat minder gewild. Maar goed er is maar 1 persoon nodig per hond
En dit zeg je zonder filmje te laten zienManu schreef: Ik heb net gestept met de honden en tot mijn verbazing vond Uma het heel erg leuk. Manu trok de step en Uma had ik aan een heupgordel. We gingen keihard en ze galoppeerde met staart in een krul mee. Ze wilde zelfs naast Manu blijven lopen! Als een trein.
Nu ligt ze uit te puffen op de bank, ik kan nog net typen want mevrouw vindt dat ze aaitjes heeft verdiend.
Ah gos, arm meisje maar zo te lezen was het wel even nodigFrolic schreef:Wat fijn dat Uma het steppen zo leuk vindt. Je ging vast razend snel als Manu mocht trekken. Had je wel een helm op?![]()
Ik ben gister met mijn stel naar de dierenarts geweest. Die was![]()
Pippi heeft haar oren ontstoken en één verstopte anaalklier.
Dus zalf in de oren en analklieren met heel veel moeite geleegd. Arm meisje, dat was even niet leuk![]()
En toen was ze vies en vet bij haar kop en stonk ze als een tierelier. Die anaalklier spoot met boogjes alle kanten op. Ook op de dierenarts![]()
Wel heul jammer, want ik had haar 's morgens gedoucht.
Ik hoop dat de jeuk nu snel minder wordt en haar huid wat rustiger. Ondertussen ga ik op zoek naar een lieve geduldige trimster om eens te overleggen wat er met haar vacht moet gebeuren. Die vacht zal ook wel aanleiding tot jeuk geven, maar ik vind het nogal wat om haar al te laten plukken.
Hopelijk wordt het snel minder inderdaad
-
Manu
Ik neem een voordeelverpakking frikandellen mee.Sulluna schreef:Ooh oke! Ik las op internet dat er gaten etc in de hekken zaten, maar dat waren berichten van begin 2014. Ik denk dus voor de renovatie. Super!DeDiana schreef:Ja, we gaan naar het omheinde hondenbos. Dit is recent gerenoveerd en weer helemaal goed omheind. Het hek is niet overal héél hoog, maar als jouw husky niet over hekken springt, kan hij er ook los.Sulluna schreef:Beetje op internet zitten kijken, maar het is een omheind veld/bos van 10ha toch? Dus een husky kan gewoon los zonder hieruit te ontsnappen? ( springen over hekken doet hij niet)
En dan hoop ik dat Manu zijn pet goed staat. Die vindt het de eerste 10 minuten 1 groot feest en gaat daarna zelfstandig op pad. Soms, niet altijd.
Ik neem een tent mee, een zaklamp en blikken bonen
En hij wil nog wel eens naar andere honden toe wat ik niet altijd op tijd kan voorkomen.
Lekker dan. Één hond die de vuilnisbak omkiept, blaft als een Duitser, in vensterbanken klimt en de ander vergeet dat ik besta als ik de lijn losklik.
Maar ze zijn wel lief hoor
Ik doe gewoon alsof het rampenhonden zijn, misschien dat het jullie dan meevalt in het echie
-
Manu
Ja jéétje! Ik vond dit al een hele uitdaging. Misschien met GoProValerie schreef: En dit zeg je zonder filmje te laten zien![]()
leuk hoor dat ze het zo leuk vindt! Kiyoshi vindt steppen ook leuker, je bent zelf lager bij de grond misschien scheelt dat ook?
Was wel een mooi filmpje geworden.
"Wooooeehhhhhhh niet zo hard, Manu, Manu, Manu zachtjes, zachtjes, woeehhhhhh. Oh Uma nee, kom maar, KIJK UIT! LINKS LINKS LINKS! Jaaaa jongens rechtdoor, rechtdoor! Manu, let op, doorrrrrrrrrrr. Woeehhhh daarom zei die vrouw dus dat ik niet te hard kon remmen. Zo, hoppa, toe maar. Woehhhhh Manu zachtjes zachtjes. Uma KIJK UIT! Uma Uma Uma! Ja braaaaffff".
Zoiets
De honden hier in de buurt vinden het niks trouwens. Zelfs Manu's grootste vriendin schold ons uit.
Vanmiddag even een kilometerteller ophalen, ben wel benieuwd hoe hard dat nou gaat.
- Valerie
- Zeer actief
Dat zeg ik, filmpje
Ik heb best zin in de wandeling
eindelijk de hondjes zien
Ik heb best zin in de wandeling
-
RedPassion
Sulluna, alle hekken zijn in orde nu. Op sommige gedeeltes zouden fanatieke springers er overheen kunnen en mini-hondjes kunnen er wellicht onderdoor, maar voor de gemiddelde niet-heel-betrouwbare losloper
is het veilig hoor.
Ik laat Saar er ook met een gerust hart los. Ze kan -door het oppervlak en de bebossing- wel eens wat langer uit beeld zijn, maar weg kan ze niet.
Wij komen in ieder geval ook, met Niarla en Saar.
Frolic, arme Pippi! Ik hoop dat ze snel minder jeuk heeft, jeuk is zo naar.
Manu, wat leuk dat het steppen zo goed ging en Uma er zo veel plezier in had!
Succes bij de dierenarts!
Hier gaat het goed. Waar Niarla vorige week nog zo meegaand en rustig was, komt er nu een eigenwijze en ondernemende kant naar voren.
Gisterochtend begon al leuk. Ik moest een paar ratjes medicijnen geven en omdat Saar en Niarla iets te veel op de ratten azen dacht ik dat even in alle rust te doen door ze samen in de tuin te gooien terwijl ik met de ratten bezig was. Ging ook prima, ik zag ze lekker rondstruinen. Maar toen ik een paar minuten later weer keek zag ik tot mijn grote schrik dat Saar aan het graven was in de plantenbak. Niarla deed niet mee, maar lag er blij kwispelend naast. Nu zijn die planten niet erg, maar precies op die plek liggen twee ratjes begraven. Ik had er een dakpan op gelegd, maar die lag naast de plantenbak... Gelukkig was ik net op tijd. Het dekentje waarin de ratjes liggen zag ik al wel, 10 seconden later en ik wil niet weten wat ik had aangetroffen.
Later in het bos waren de dames ook alweer lekker bezig; op muizenjacht moesten ze! Niarla loopt nog aan de flexi, dus de flexi en ik zaten zwaar verstrikt tussen allerlei takken en bosjes terwijl zij met Saar aan het rondspringen en graven was. Ze heeft een behoorlijk jachtinstinct, haar reacties op kleine dieren (zowel buiten als de ratten hier in huis) zijn gelijk aan de reacties van Saar. En helaas hebben ze elkaar daar in gevonden dus.
Ik weet dus wel dat ik ze niet tegelijk los ga laten tegen de tijd dat Niarla een keer los mag. 
Andersom leert Saar ook van Niarla, inmiddels liggen er namelijk twee honden in de vensterbank hier.
Maar: Ik ben er alleen maar blij mee. Ik ben heel benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen. En het gaat zo goed tussen de honden onderling. Ik ben weer -onder toezicht- botten en speeltjes aan het introduceren. Toen Niarla kwam heb ik alles preventief weggehaald om ruzie te voorkomen, maar Saar heeft veel behoefte aan kluiven en ik wilde ook eens kijken hoe Niarla het vindt. De hertengeweien zijn een succes hier! Speelgoed ook. Echt spelen doet Niarla nog niet, maar ze reageert wel als ik een speeltje weggooi. Ze haalt het dan op en legt het op haar kleed. Als Pim en Saar samen spelen speelt ze nog niet mee, maar ze krijgt wel steeds meer interesse.
Verder oefen ik nu in huis wat basiscommando's (zit, laag, wacht en plaats). Dat pakt ze goed op, binnenshuis heeft ze ook de rust wel om te leren. Ze pakt alleen niks lekkers aan, maar op stembeloningen reageert ze gelukkig goed. Ook zit er nu een fijne routine in het aanlijnen en gaan wandelen. Ik lijn normaal altijd de honden in de hal aan als ik mijn jas en schoenen al aan heb, maar Niarla durfde vorige week niet de hal in als de deur naar de woonkamer al dicht zat. Dat is ook wel krap met drie honden natuurlijk. Maar inmiddels durft ze het! Ik heb haar gewoon steeds aangelijnd in de hal met de deur open, toen op een kiertje, en nu dus helemaal dicht. Wederom was het een kwestie van een paar keer ervaren. Nu is het goed, vanmorgen stond ze zelfs als eerste in de hal.
Oh ja, en het was regenachtig gisteren, dus ik heb ook geoefend met afdrogen. Dat vond ze gek, maar niet eng. Geborsteld worden vindt ze ook wel prettig.
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de foto's te uploaden, dus die houden jullie nog tegoed.
Wij komen in ieder geval ook, met Niarla en Saar.
Frolic, arme Pippi! Ik hoop dat ze snel minder jeuk heeft, jeuk is zo naar.
Manu, wat leuk dat het steppen zo goed ging en Uma er zo veel plezier in had!
Hier gaat het goed. Waar Niarla vorige week nog zo meegaand en rustig was, komt er nu een eigenwijze en ondernemende kant naar voren.
Later in het bos waren de dames ook alweer lekker bezig; op muizenjacht moesten ze! Niarla loopt nog aan de flexi, dus de flexi en ik zaten zwaar verstrikt tussen allerlei takken en bosjes terwijl zij met Saar aan het rondspringen en graven was. Ze heeft een behoorlijk jachtinstinct, haar reacties op kleine dieren (zowel buiten als de ratten hier in huis) zijn gelijk aan de reacties van Saar. En helaas hebben ze elkaar daar in gevonden dus.
Andersom leert Saar ook van Niarla, inmiddels liggen er namelijk twee honden in de vensterbank hier.
Maar: Ik ben er alleen maar blij mee. Ik ben heel benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen. En het gaat zo goed tussen de honden onderling. Ik ben weer -onder toezicht- botten en speeltjes aan het introduceren. Toen Niarla kwam heb ik alles preventief weggehaald om ruzie te voorkomen, maar Saar heeft veel behoefte aan kluiven en ik wilde ook eens kijken hoe Niarla het vindt. De hertengeweien zijn een succes hier! Speelgoed ook. Echt spelen doet Niarla nog niet, maar ze reageert wel als ik een speeltje weggooi. Ze haalt het dan op en legt het op haar kleed. Als Pim en Saar samen spelen speelt ze nog niet mee, maar ze krijgt wel steeds meer interesse.
Verder oefen ik nu in huis wat basiscommando's (zit, laag, wacht en plaats). Dat pakt ze goed op, binnenshuis heeft ze ook de rust wel om te leren. Ze pakt alleen niks lekkers aan, maar op stembeloningen reageert ze gelukkig goed. Ook zit er nu een fijne routine in het aanlijnen en gaan wandelen. Ik lijn normaal altijd de honden in de hal aan als ik mijn jas en schoenen al aan heb, maar Niarla durfde vorige week niet de hal in als de deur naar de woonkamer al dicht zat. Dat is ook wel krap met drie honden natuurlijk. Maar inmiddels durft ze het! Ik heb haar gewoon steeds aangelijnd in de hal met de deur open, toen op een kiertje, en nu dus helemaal dicht. Wederom was het een kwestie van een paar keer ervaren. Nu is het goed, vanmorgen stond ze zelfs als eerste in de hal.
Oh ja, en het was regenachtig gisteren, dus ik heb ook geoefend met afdrogen. Dat vond ze gek, maar niet eng. Geborsteld worden vindt ze ook wel prettig.
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de foto's te uploaden, dus die houden jullie nog tegoed.
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
Weer helemaal bijgelezen. Wat fijn dat het bij iedereen in principe goed verloopt
Op 5 april kan ik helaas niet mee wandelen, echt balen! Had het erg leuk gevonden namelijk
Op 5 april kan ik helaas niet mee wandelen, echt balen! Had het erg leuk gevonden namelijk

-
Manu
Ik ook!Valerie schreef:Dat zeg ik, filmpje![]()
Ik heb best zin in de wandelingeindelijk de hondjes zien
Jammer Sientje, ik had Amy graag ontmoet! Misschien bij een volgende wandeling?
RedPassion, oops bijna de rust van de ratjes verstoord
Ze is wel dik met Saar geworden hè?
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Mag ik ook mee als ik de auto de hele dag mee kan nemen? Ben héél benieuwd naar alle hondjes
Dan neem ik Nila mee, importje uit België, is toch ook een beetje buitenlands?
Dan neem ik Nila mee, importje uit België, is toch ook een beetje buitenlands?
-
Manu
Nerazi schreef:Dan neem ik Nila mee
- Valerie
- Zeer actief
Fijn dat het beter gaat met Niarla nu
volgens mij boeken jullie flinke vooruitgang!
Jammer dat Pippi nog steeds zoveel jeuk heeft. Zijn er meer honden die daar nog last van hebben?
Kiyoshi gaat deze keer niet mee
misschien de volgende keer wel. Op eerste paasdag zal het daar ook flink druk zijn en volgens mij gaan we ook met een redelijk grote groep en ik wil gewoon niet steeds opletten. Ik wil foto's maken, honden ontmoeten en kletsen met de baasjes
maar hij gaat wel een keer mee hoor. Hij heeft alleen de neiging om weg te lopen als het druk is en ik wat minder aandacht heb voor hem en ik heb geen zin om de halve wandeling achter hem aan te rennen 
Jammer dat Pippi nog steeds zoveel jeuk heeft. Zijn er meer honden die daar nog last van hebben?
Kiyoshi gaat deze keer niet mee
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ohwja, 1e paasdag... Dan blijft Csiva ook thuis 
Die kan prima in een groep mensen lopen, maar passerende mensen moeten dood
Die kan prima in een groep mensen lopen, maar passerende mensen moeten dood
- Valerie
- Zeer actief
Hij staat ook op de website numarloes_2406 schreef:Robin zoekt een lieve maar duidelijke baas!
Misschien past hij er nog bij in je onderschrift
- Sulluna
- Zeer actief
Oké, leuk! Nou ik ben er ook bij.. Hopelijk ga ik ook met 2 honden weer terug. Zo niet, ga ik met Manu mee kamperen en wachten tot Sultan zich ooit weer komt meldenRedPassion schreef:Sulluna, alle hekken zijn in orde nu. Op sommige gedeeltes zouden fanatieke springers er overheen kunnen en mini-hondjes kunnen er wellicht onderdoor, maar voor de gemiddelde niet-heel-betrouwbare losloperis het veilig hoor.
Ik laat Saar er ook met een gerust hart los. Ze kan -door het oppervlak en de bebossing- wel eens wat langer uit beeld zijn, maar weg kan ze niet.
Wij komen in ieder geval ook, met Niarla en Saar.![]()
-
Manu
Ik heb nog McDonalds couponsSulluna schreef: Oké, leuk! Nou ik ben er ook bij.. Hopelijk ga ik ook met 2 honden weer terug. Zo niet, ga ik met Manu mee kamperen en wachten tot Sultan zich ooit weer komt melden
- Sulluna
- Zeer actief
Manu schreef:Ik heb nog McDonalds couponsSulluna schreef: Oké, leuk! Nou ik ben er ook bij.. Hopelijk ga ik ook met 2 honden weer terug. Zo niet, ga ik met Manu mee kamperen en wachten tot Sultan zich ooit weer komt melden
-
Manu
Ik heb dus nu al angst dat ik vreselijk voor l*l ga staan omdat Manu me zijn knijpkrent toe keert en naar iedereen toe springt behalve naar mij.
Meestal is hij wel rustig maar als hij een hond ziet die hij leuk vindt gaat hij er op af en kan ik hem met stem echt niet daarvan weerhouden
Misschien dat ik een tweede sleeplijn ga kopen dadelijk
Meestal is hij wel rustig maar als hij een hond ziet die hij leuk vindt gaat hij er op af en kan ik hem met stem echt niet daarvan weerhouden
Misschien dat ik een tweede sleeplijn ga kopen dadelijk
- Valerie
- Zeer actief
Ik hou van springende honden
Ik moet altijd vreselijk lachen bij mensen die "laag" roepen naar mijn honden. Dat commando hebben ze nooit geleerd
Ik moet altijd vreselijk lachen bij mensen die "laag" roepen naar mijn honden. Dat commando hebben ze nooit geleerd
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou Manu, we zijn inmiddels op het ergste voorbereid, dus volgens mij kan het alleen nog maar meevallen 
Ik heb er zin in, leuk om alle honden weer te zien!
Ik ben benieuwd of ze mij allemaal nog kennen.
Ik laat Mila thuis. Die doe ik helemaal geen plezier met een groot gezelschap onbekende honden en ik wil mijn handen ook vrij hebben om met de andere honden te knuffelen en om foto's te maken.
Amy is nog niet aan echte wandelingen toe, dus die mag samen met Mila op het huis passen.
Ik heb er zin in, leuk om alle honden weer te zien!
Ik laat Mila thuis. Die doe ik helemaal geen plezier met een groot gezelschap onbekende honden en ik wil mijn handen ook vrij hebben om met de andere honden te knuffelen en om foto's te maken.
Amy is nog niet aan echte wandelingen toe, dus die mag samen met Mila op het huis passen.
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
Nou! Waarom kan ik nou net niet mee die dag...
Lijkt me zo leuk jullie en je Spanjaarden+friends te ontmoeten.
Ga maar gauw weer een wandeling organiseren als het een succes is straks
Ga maar gauw weer een wandeling organiseren als het een succes is straks

- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Contacteer:
Valerie schreef:Hij staat ook op de website numarloes_2406 schreef:Robin zoekt een lieve maar duidelijke baas!
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 600&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;http://animalaidfoundationuk.weebly.com/robin.html
Misschien past hij er nog bij in je onderschriftzijn koppie valt wel op
Ahhh ik heb het filmpje nog eens gekeken. Zo gek dat hij nu alweer 3 weken hier is. Ik zal mijn onderschrift eens (laten) aanpassen
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
JulionyValerie schreef:Nee helaas niet, en er zoeken nog wel meer een huis: http://animalaidfoundationuk.weebly.com ... ption.html
Schijnbaar zijn ze om wat voor reden dan ook wat minder gewild. Maar goed er is maar 1 persoon nodig per hond![]()
Het kan écht niet hoor (ik woon in een tweekamerstudio in het huis van mijn verhuurder, ik woon dus echt bij hem in huis en honden, katten e.d. wil hij niet) maar als ik gewoon samenwoonde met mijn vriend, had ik toch wel eens serieus nagedacht of Juliony bij ons zou passen. Maar we zijn net een maand of vijf samen dus we wachten nog even met dat samenwonen

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat een super leuke updates weer! Ik ben echt
op Niarla, wat een lekker ding is dat!
Misschien dat ik 5 april ook wel kom, ben erg benieuwd naar alle hondjes en na alle verhalen van Manu wil ik die springende knijpkrent ook wel ontmoeten.
Neem ik Kenji mee, misschien Alfy ook wel dan is Griekenland ook vertegenwoordigd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Misschien dat ik 5 april ook wel kom, ben erg benieuwd naar alle hondjes en na alle verhalen van Manu wil ik die springende knijpkrent ook wel ontmoeten.
Neem ik Kenji mee, misschien Alfy ook wel dan is Griekenland ook vertegenwoordigd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Valerie
- Zeer actief
De tijd gaat snel he Marloes
wel fijn dat hij het bij jullie zo goed heeft

De volgende lading komt pas in mei dus als je nu vast begint met zoeken naar een huisLynnepien schreef:JulionyValerie schreef:Nee helaas niet, en er zoeken nog wel meer een huis: http://animalaidfoundationuk.weebly.com ... ption.html
Schijnbaar zijn ze om wat voor reden dan ook wat minder gewild. Maar goed er is maar 1 persoon nodig per hond![]()
![]()
Het kan écht niet hoor (ik woon in een tweekamerstudio in het huis van mijn verhuurder, ik woon dus echt bij hem in huis en honden, katten e.d. wil hij niet) maar als ik gewoon samenwoonde met mijn vriend, had ik toch wel eens serieus nagedacht of Juliony bij ons zou passen. Maar we zijn net een maand of vijf samen dus we wachten nog even met dat samenwonen
-
Safari
Joh echtValerie schreef:Ik hou van springende honden![]()
![]()
- Valerie
- Zeer actief
Kan nog erger hoorSafari schreef:Joh echtValerie schreef:Ik hou van springende honden![]()
![]()
Ik moet altijd vreselijk lachen bij mensen die "laag" roepen naar mijn honden. Dat commando hebben ze nooit geleerd![]()
![]()