Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mercedes2803 schreef:Ja, dat is waar dat het voor Zita ook gezellig is...en vooral ook gezellig voor mezelf he?
Lekkere hapjes en drankjes...leuke honden, leuke mensen
Juistem .. dus gewoon komen..
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Gezellig .... Mowan en Lune ook .. dus kan je weer mooie foto's van ze maken hahahaha
De foto's zijn echt super mooi trouwens op de website .. nog bedankt
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ook hiervandaan veel beterschap Jes... ik weet wat het is, dus ik kan je pijn bijna letterlijk voelen.
Meissie doe rustig aan en knap lekker op. We zien wel of je zaterdag komt.
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Aiii dat is niet fijn voor Jessica Beterschap gewenst!!
Ik weet nog niet zeker of ik kom. We zijn hier bezig met allerlei verfklussen en ik ben sinds gisteren aan het hoesten en proesten. Ook Puchu is vannacht enorm aan de diarree geweest (maar hopelijk is dat wel over zaterdag ).
Ik laat het nog weten voor die tijd of ik kom of niet.
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik kan helaas niet aanwezig zijn. Ik moet om 14.00 uur trimmen en daarvoor ga ik naar de zomershow van de KC hier in Hardenberg en mijn schoonmoeder is ook nog jarig
'k weet het ben laat .
maar dat zit er helaas ook niet in .
ben druk dwaande met een "spoed"verhuizing .
eerst terug naar mijn ouders huis samen met vera en dan hopelijk per 1 okt in mijn eigen huisje
Ik meld me bij deze af.
Roy heeft andere plannen, hij wil de boel buiten eens opruimen en heeft daarbij de auto nodig om een en ander te dumpen bij de stort Wat mij betreft volgende keer beter! Veel plezier allemaal en veel foto's maken en plaatsen he
Ik kom ook niet. Ik ben woensdagavond gevallen (omver gekegeld door spelende honden :N: ) en heb mijn enkelbanden geblesseerd. Ik kan wel een beetje lopen, maar liever nog niet op onregelmatig terrein. Veel plezier voor degenen die wel gaan.
Ik hou nog even een slag om de arm.
Devlin heeft een hotspot, vanmiddag maar even zien wat de DA ervan zegt.
Ik kan me zo voorstellen dat ze met een hotspot beter niet kan gaan zwemmen
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik moet helaas definitief afhaken
Devlin blijft krabben en bijten op haar hotspot.
Eerst maar wachten totdat die plek over is voordat we weer in watterrijk gebied komen.
Degenen die nog gaan heel veel plezier en hopelijk doen we het snel over
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Vanmiddag gaan we naar Kampen en dan kan ik niet meer op internet om te kijken. Mocht het nou niet doorgaan, wil iemand me dan bellen?
Mijn nummer is 0643270241.
Nina schreef:Ik kom ook niet. Ik ben woensdagavond gevallen (omver gekegeld door spelende honden :N: ) en heb mijn enkelbanden geblesseerd. Ik kan wel een beetje lopen, maar liever nog niet op onregelmatig terrein. Veel plezier voor degenen die wel gaan.
Sita schreef:Ik kijk even zaterdagochtend wat het weer gaat doen. Als het de hele dag gaat regenen, dan kom ik niet.
Ik hoorde dat dat niet het geval is, dus die smoes gaat niet op
Als het droog is ben ik er echt! Hondjes moeten goed moe worden. Hebben 's avonds verjaardag van mijn oma en dan moeten ze voor het eerst iets langer alleen blijven.
Sita schreef:Ik kijk even zaterdagochtend wat het weer gaat doen. Als het de hele dag gaat regenen, dan kom ik niet.
Ik hoorde dat dat niet het geval is, dus die smoes gaat niet op
Als het droog is ben ik er echt! Hondjes moeten goed moe worden. Hebben 's avonds verjaardag van mijn oma en dan moeten ze voor het eerst iets langer alleen blijven.
Serieus, ik hoorde dat het het weekend niet echt gaat regenen. Maandag en dinsdag schijnt het wel herfst te zijn :N: .
Wij gaan dus wel, omdat we vanavond al in de buurt zijn. Straks lopen alleen jij en wij daar