Had je nog niet gezegdGitha schreef:Met mij toch?Jacksel schreef:*springt op en neer* niemand waar ik mee kan rijden?

Misschien bij mij mag weg geloof ik

Moderator: moderatorteam
Zoek stok! schreef:Hahaha, ik zal 'onderhands' Brams tijd noterenGitha schreef:Kan je niet iemand anders laten jureren dan?Zoek stok! schreef:Ik kan moeilijk mezelf gaan 'jureren'Githa schreef:Doet Bram niet mee met de wedstrijdIk ga het parcours wel lopen met hem (is goed voor de ervaring, veel afleiding), maar het telt niet mee.
Tobi wil tegen Bram
Als je wil kan ik je wel helpen zodat je zelf ook mee kunt doen. Lijkt me nl niet echt eerlijk als ik met een hond die in de C klassen loopt echt mee loop voor de wedstrijd.Zoek stok! schreef:Hahaha, ik zal 'onderhands' Brams tijd noterenGitha schreef:Kan je niet iemand anders laten jureren dan?Zoek stok! schreef:Ik kan moeilijk mezelf gaan 'jureren'Githa schreef:Doet Bram niet mee met de wedstrijdIk ga het parcours wel lopen met hem (is goed voor de ervaring, veel afleiding), maar het telt niet mee.
Tobi wil tegen Bram
Diezelfde situatie heb ik met Rein ook, die kan ook alle toestellen wel doen, denk ik. Maar een parcours lopen, dat heeft ie nog nooit gedaan. Strijden we samen om de poedelprijsLongFields schreef:Nog even een vraag, ik zie op de lijst met deelnemers zowel "workshop" als "wedstrijd" staan. Is daar verschil in?
Met Sjefke wil ik namelijk graag de wedstrijd lopen (ik heb waarschijnlijk workshop opgegeven maar ze beheerst alle toestellen (redelijk) dus kan ik het wel wagen om aan de wedstrijd mee te doen. Iemand moet toch laatste worden!)
Martijn schreef:Moet je niet eens vragen. Voor mijn part neem je je imbeciele buurvrouw mee.pooh schreef:Nou we komen in ieder geval. 2 personen en 1 hond, mag toch wel he, dat man Thuur mee komt...?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Iedereen is welkom..zelfs partners.
Uhhh, er zitten hier wel egels en wij houden van dierenAddy schreef:Martijn schreef:Moet je niet eens vragen. Voor mijn part neem je je imbeciele buurvrouw mee.pooh schreef:Nou we komen in ieder geval. 2 personen en 1 hond, mag toch wel he, dat man Thuur mee komt...?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Iedereen is welkom..zelfs partners.![]()
![]()
![]()
Je hebt me over de streep, ik kom met twee van mijn imbeciele hondjes
ja die had ik nou net niet in gedachten,MARC_S schreef:Uhhh, er zitten hier wel egels en wij houden van dierenAddy schreef:Martijn schreef:Moet je niet eens vragen. Voor mijn part neem je je imbeciele buurvrouw mee.pooh schreef:Nou we komen in ieder geval. 2 personen en 1 hond, mag toch wel he, dat man Thuur mee komt...?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Iedereen is welkom..zelfs partners.![]()
![]()
![]()
Je hebt me over de streep, ik kom met twee van mijn imbeciele hondjes![]()
![]()
Oké!Martijn schreef:Attentie, attentie!Caro. schreef:Helaas, ik kom zo goed als zeker niet.
Puchu is dus wagenziek en ik doe hem absoluut geen plezier om hem in een paar uur tijd 220 km in de auto mee te nemen![]()
Mocht er voor die tijd nog enorme verbetering zijn (we gaan homeopatische druppels proberen), dan geef ik nog een gil. Maar ik reken er niet op, omdat de tijd te kort is.
De eigenares van onze accomodatie wenst op 31 oktober te weten hoeveel mensen ze mag verwelkomen voor de barbeque.
Ik kom als zijnde een persoon met een, max twee hondenMartijn schreef:Attentie, attentie!Caro. schreef:Helaas, ik kom zo goed als zeker niet.
Puchu is dus wagenziek en ik doe hem absoluut geen plezier om hem in een paar uur tijd 220 km in de auto mee te nemen![]()
Mocht er voor die tijd nog enorme verbetering zijn (we gaan homeopatische druppels proberen), dan geef ik nog een gil. Maar ik reken er niet op, omdat de tijd te kort is.
De eigenares van onze accomodatie wenst op 31 oktober te weten hoeveel mensen ze mag verwelkomen voor de barbeque.
Voor de BBQ heb ik staan:Martijn schreef:Attentie, attentie!