mag altijdC@rmen schreef:Hoe oud zijn julie eigenlijk?![]()
En moet ik nog iets mee nemen te drinken/eten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Enge heddur wandeling
Moderator: moderatorteam
-
Addy
-
C@rmen
-
Addy
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
C@rmen
-
Addy
- alm@
- moderator
-
Addy
-
C@rmen
-
Addy
-
C@rmen
-
Addy
-
C@rmen
-
Addy
-
C@rmen
-
Addy
Dat moet je aan Alma zelf vragenC@rmen schreef:Mijn oma's zijn allebei al overleden :N: hoe oud is alma dan??Addy schreef:weet je dat ik dat helemaal niet wil weten, dadelijk zeg je nog dat Alma ouder dan je oma isC@rmen schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat jij ouder bent dan mijn moeder?![]()
![]()
Wat ik wel kan verklappen is: Alma is klein van lijf maar groot van geest
-
C@rmen
Laat ik het nou pcies omgekeerd hebbenAddy schreef:Dat moet je aan Alma zelf vragenC@rmen schreef:Mijn oma's zijn allebei al overleden :N: hoe oud is alma dan??Addy schreef:weet je dat ik dat helemaal niet wil weten, dadelijk zeg je nog dat Alma ouder dan je oma isC@rmen schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik wel kan verklappen is: Alma is klein van lijf maar groot van geest![]()
![]()
-
Addy
ooooooooooo moeten Alma en ik met een klein geestje op stapC@rmen schreef:Laat ik het nou pcies omgekeerd hebbenAddy schreef:Dat moet je aan Alma zelf vragenC@rmen schreef:Mijn oma's zijn allebei al overleden :N: hoe oud is alma dan??Addy schreef: weet je dat ik dat helemaal niet wil weten, dadelijk zeg je nog dat Alma ouder dan je oma is![]()
![]()
![]()
![]()
-
C@rmen
Addy schreef:ooooooooooo moeten Alma en ik met een klein geestje op stapC@rmen schreef:Laat ik het nou pcies omgekeerd hebbenAddy schreef:Dat moet je aan Alma zelf vragenC@rmen schreef: Mijn oma's zijn allebei al overleden :N: hoe oud is alma dan??![]()
![]()
- alm@
- moderator
-
C@rmen
Moet het stokbrood eerst in de koffie worden geweekt zodat jullie kunstgebitjes het makkelijker weg kunnen sabbelen?alm@ schreef:Addy schreef:weet je dat ik dat helemaal niet wil weten, dadelijk zeg je nog dat Alma ouder dan je oma isC@rmen schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C@rmen, kind als jij de kip, stokbrood, tomaat, eitjes, koffie en gevulde koeken verzorgt, stop ik het wel in mijn rollatormandje
![]()
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
'k heb een heeeele enge herder ! :N:
komt al rennend en kwispelend op je af stuiven ..
tis een verschrikkelijk blije hond .
ja naja dat heppie .. ken der niks aan doen ze vind alles leuk , tegen iedereeen en alles word gekwispeld . niks is eng . naja ...
een :N: Stofzuiger , grasmaaier zijn eng :N:
en 'k woon helaas niet in de buurt .
ter hoogte van Leeuwarden
ja naja dat heppie .. ken der niks aan doen ze vind alles leuk , tegen iedereeen en alles word gekwispeld . niks is eng . naja ...
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

-
C@rmen
Ik woon ook niet in de buurt (moet van de ene kant van het land naar de andere kant) en ga ook wel, dus wat let jeFrisianOutlawftVera schreef:'k heb een heeeele enge herder ! :N:
- alm@
- moderator
Moet je niet even vragen hoe oud ze isC@rmen schreef:Ik woon ook niet in de buurt (moet van de ene kant van het land naar de andere kant) en ga ook wel, dus wat let jeFrisianOutlawftVera schreef:'k heb een heeeele enge herder ! :N:

-
Addy
vraag nou naar die leeftijdC@rmen schreef:Ik woon ook niet in de buurt (moet van de ene kant van het land naar de andere kant) en ga ook wel, dus wat let jeFrisianOutlawftVera schreef:'k heb een heeeele enge herder ! :N:
En alles onder de 30 zorgt voor spijs en drank en alles boven de 40 voor zuurstoftank en pufjes
Laatst gewijzigd door Addy op 19 okt 2007 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
C@rmen
Dat doe ik pas als ze mee gaatalm@ schreef:Moet je niet even vragen hoe oud ze isC@rmen schreef:Ik woon ook niet in de buurt (moet van de ene kant van het land naar de andere kant) en ga ook wel, dus wat let jeFrisianOutlawftVera schreef:'k heb een heeeele enge herder ! :N:
Heet je trouwens in het echie ook alma?
-
C@rmen
Ik mag toch wel mn eigen pufjes mee nemen??Addy schreef:vraag nou naar die leeftijdC@rmen schreef:Ik woon ook niet in de buurt (moet van de ene kant van het land naar de andere kant) en ga ook wel, dus wat let jeFrisianOutlawftVera schreef:'k heb een heeeele enge herder ! :N:
En alles onder de 30 zorgt voor spijs en drank en alles boven de 40 voor zuurstoftank en pufjes