visaton schreef:rilana schreef:visaton schreef:rilana schreef:@viston
je bent er bij geweest????
dat is het enige wat ik hoef te zeggen om te kunnen weerleggen waarom jij geen inhoud geeft aan je uitspraak waarin je op mij reageerde

Nee, ik probeer dan ook duidelijk te maken dat je niet over de hond/eigenaar kan/mag oordelen omdat het filmpje daar niet genoeg info over geeft. De info die je wel krijgt is dat een hond 3 mensen bijt. Het hoe en waarom doet er niet toe, het voorkomen dat hij een 4de zal bijten wel. En hoe dat maakt niet uit
ok dus als een turk op camera word gezien dat ie drie keer een auto jat dan moeten we hem maar gelijk terug schoppen naar ze eigenland want dan doet hij het ook voor de 4e keer????
zo werkt het toch niet joh
Ik weet niet hoe jij Turken ziet, maar ik zie ze gewoon als mens. En ik ga mensen niet vergelijken met honden, bovendien raakt jou voorbeeld kant nog wal in vergelijking waar deze topic over gaat (Weet je dat nog wel??)
Was jij daar maar te plaatsen geweest, dan was het allemaal veel beter afgelopen voor deze hond.
nouw ik zie turken gewoon als een mens een persoon van vlees en bloed,. en een ieder heeft een karakter en doet dingen,.. en zo denk ik over alle culturen en over alle dieren...
ik heb respeckt voor dat wat leeft... en vind in alle omstandigeheden dat gebeurd niet zomaar wat de situatie nu is mens hond of paddestoel
maar ik wil wel indd graag weten voordat er gehandeld word wat er is gebeurd....
en aangezien er aan het filmpje niet duidelijk word hoe of wat kan je wel met 100000 man gaan lopen roepen die hond moet dood want die bijt....
maar je weet dus helemaal niks...
weet je hoeveel dieren er onschuldig dood gemaakt worden???
weet je hoeveel mensen er onschuldig in de gevangenis zitten en zo kan ik nog wel even door gaan
en allemaal dooor van die ontzettend kortzichtige mensen zoals jou....
dit kan en nag niet gebeuren dat is 1 ding wat zeker is,..
maar oordelen zonder verhaal te kennen is dus niet aan mij besteed...