Als de pupsels zo erg beweeglijk zijn zal het nog wel even duren. Althans...ik weet niet of jouw ervaring ook zo is!??
Als het opeens stil wordt daarbinnen gaan ze in "line-up" voor de weg door de geboortegang en gaat het spoedig aanvangen, zo is onze ervaring (en gedachtengang) en die van een bevriende fokker (met anderen er gewoon niet over gehad). Maarja, zoveel overeenkomsten als verschillen, dus misschien zegt dat wel niets.
Temperatuur dus ook nog niet gedaald?? Of check je dat niet specifiek en laat je je gewoon verrassen? (nouja....gewoon, nouja....verrassing
Arm ding, ze zal zich nu ook wel niet zo prettig meer voelen; dik, hongerig maar misselijk, al dat schoppende grut en krampen...alles in de weg.
Het is ook niet niks natuurlijk, zo'n eerste nest!!
Nog heel even volhouden, bazin en mama Sette
(en Tamara natuurlijk...Ik kan me voorstellen dat er helemaal niets meer uit je handen komt tot het verlossende telefoontje daar is!!!)
(En daarna begint pas het grote tellen....zucht, wat is het toch heerlijk als ze een week of 3/4 verder zijn he?! Ik hoop dat je nog af en toe een uurtje rust en slaap kunt vinden!!)