ren voor je levenmalinois schreef:waar haal je dat hieruit:Pak-de-bal schreef:"hier ben ik , en ik ga jouw hondje eens lekker bang maken :N: "
nee hoor ik zie een ondspannen hond met gezonde belangstelling voor de omgeving
Moderator: moderatorteam

ja dat is duidelijk hij ziet iemand met een camera en wacht netjes tot die iemand klaar is en ze een knuffel krijgtPepie schreef:Hij ziet wel iets :N:twinkeltje schreef:ren voor je levenmalinois schreef:waar haal je dat hieruit:Pak-de-bal schreef:"hier ben ik , en ik ga jouw hondje eens lekker bang maken :N: "
twinkeltje schreef:ja dat is duidelijk hij ziet iemand met een camera en wacht netjes tot die iemand klaar is en ze een knuffel krijgtPepie schreef:Hij ziet wel iets :N:twinkeltje schreef:ren voor je levenmalinois schreef: waar haal je dat hieruit:

Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.

Pepie schreef:Hij ziet wel iets :N:

Bij ons in het park zijn ook Borders.alm@ schreef:Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.
Hier is ook nooit wat gebeurd hoor en hier in de omgeving zijn heel veel borders of borderkruisingen. Maar sommigen gaan sluipend door de struiken en dan denk ik: O, jee wat gaat er gebeuren. Niks dusdoggy schreef:Bij ons in het park zijn ook Borders.alm@ schreef:Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.
Deze sluipen ook wel eens, vooral als ze met de baas aan het spelen zijn, of een andere hond aan zien komen.
Maar er is nog nooit wat gebeurt.
Ik ken bijna elke hond in het park en ik weet dat er niks gebeurt, alleen spelen.

alm@ schreef:Hier is ook nooit wat gebeurd hoor en hier in de omgeving zijn heel veel borders of borderkruisingen. Maar sommigen gaan sluipend door de struiken en dan denk ik: O, jee wat gaat er gebeuren. Niks dusdoggy schreef:Bij ons in het park zijn ook Borders.alm@ schreef:Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.
Deze sluipen ook wel eens, vooral als ze met de baas aan het spelen zijn, of een andere hond aan zien komen.
Ik ken bijna elke hond in het park en ik weet dat er niks gebeurt, alleen spelen.
Martijn schreef:Hahahaha..wat een spin!malinois schreef:

dat heb ik ook eens gehad met zo enge BCalm@ schreef:Hier is ook nooit wat gebeurd hoor en hier in de omgeving zijn heel veel borders of borderkruisingen. Maar sommigen gaan sluipend door de struiken en dan denk ik: O, jee wat gaat er gebeuren. Niks dusdoggy schreef:Bij ons in het park zijn ook Borders.alm@ schreef:Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.

Dat heb ik ook hoor met Border Collies die meteen in drijfhouding gaan als ze andere honden zien. Ik kan dat ook niet peilen want de ene keer wordt het spelen met Saffie en de andere keer wordt het als heel erg bedreigend ervaren. Saffie en Boy zijn kruisingen en die hebben dat drijven en eyen niet zo in zich, ze besluipen alleen tennisballen.alm@ schreef:Gek hé. Dat heb ik met sluipende Bordertjes. Ik kan nooit zo goed peilen hoe ze iets bedoelen.saffie schreef:Ik vind herders niet eng, maar soms zie ik wel Duitse herders die een erg scherpe blik hebben en een bepaalde manier van lopen en dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat sommige mensen zo'n hond er niet vriendelijk uit vinden zien. Maar ik heb dat zelf niet zo, en mijn honden hebben er ook geen problemen mee.

Klopt, Imke is een echt allemansvriendinnetje, knuffelt heel graag en vindt alles en iedereen geweldig. Ze heeft echt een pracht karakter!!!!(daarom wordt zij, als ze drachtig is moeder van onze puptwinkeltje schreef:als ik deze foto zie zie ik een vrolijke lieve hond die heel knuffelbaar is een lekkere goedsulPak-de-bal schreef:het zijn:.. de grote rechte oren en de hele dominante uitstraling, zo van:Mireillevdw schreef:
Wat is hier nou eng aan, als ik vragen mag???
"hier ben ik , en ik ga jouw hondje eens lekker bang maken :N: "
maar ik snap best dat , als je aan de andere kant van de lijn zit, dat je dàt niet ziet,
wat de tegenligger wèl van zo'n grote herder ziet

goed , dat deze er ook zijn.Mireillevdw schreef:Als je haar eenmaal in het echt gezien hebt, ben je meteen verliefd en ik weet zeker dat mensen die bang zijn voor herders, dit ook vergeten bij het meemaken van Imke.
hoezo? dat jij ze eng vind is jouw probleem... niet van de restPak-de-bal schreef:goed , dat deze er ook zijn.Mireillevdw schreef:Als je haar eenmaal in het echt gezien hebt, ben je meteen verliefd en ik weet zeker dat mensen die bang zijn voor herders, dit ook vergeten bij het meemaken van Imke.
Jullie hebben nog een héle lange weg te gaan, om de naam te "zuiveren" van een enge Duitse Herder.
Daar gaan hele generaties overheen en ook het uitzoeken van góede eigenaren, is daarbij ook heel belangrijk !