Mijn broertje (nou ja, broertjeZoek stok! schreef:Het hoort er een beetje bij he, hij rijdt zoveel op het circuit dat hij ook zo nu en dan onderuit gaat. Ik heb liever dat hij daar valt dan op de A2Tamara. schreef:Gats Linda, dat is mooi kl*te voor Marcel en ook een beetje voor jouZoek stok! schreef:Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram![]()
Jullie veel plezier![]()
Je mag Bram langsbrengen hoor, ik ben het waterbadje al aan het vullen voor m'n eigen monstersKlote natuurlijk dat z'n motor onverzekerd in elkaar zit en hij wellicht lange tijd van die pols last houdt, maar ik geloof dat hij nog het meeste baalt dat hij vandaag en morgen niet meer zoals gepland kan racen
![]()
Gaan die van jou in een waterbadje? Ik heb Bram zojuist in de Kromme Rijn gegooid en hij is daar nog verontwaardigd overIk hoop toch dat ik binnen een paar uur weer terug ben uit het ziekenhuis, zal toch wel?

Ik heb net zo'n blauwe schelp gekocht voor Fien dus ben erg benieuwd. Gisteren had ik een grote plastic mand gevult met water en dat vond ze heel erg leuk

Als het niet te druk is bij de ehbo ben je zo weer terug hoor