Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppenwandeling/picknick

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Zoek stok! schreef:
Tamara. schreef:
Zoek stok! schreef:Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram :jank:

Jullie veel plezier :ok:
Gats Linda, dat is mooi kl*te voor Marcel en ook een beetje voor jou :boos:

Je mag Bram langsbrengen hoor, ik ben het waterbadje al aan het vullen voor m'n eigen monsters :mrgreen:
Het hoort er een beetje bij he, hij rijdt zoveel op het circuit dat hij ook zo nu en dan onderuit gaat. Ik heb liever dat hij daar valt dan op de A2 :wink: Klote natuurlijk dat z'n motor onverzekerd in elkaar zit en hij wellicht lange tijd van die pols last houdt, maar ik geloof dat hij nog het meeste baalt dat hij vandaag en morgen niet meer zoals gepland kan racen :mrgreen:

Gaan die van jou in een waterbadje? Ik heb Bram zojuist in de Kromme Rijn gegooid en hij is daar nog verontwaardigd over :pffff: Ik hoop toch dat ik binnen een paar uur weer terug ben uit het ziekenhuis, zal toch wel?
Mijn broertje (nou ja, broertje :roll: :mrgreen: ) rijdt veel op het circuit in Assen en hij zegt ook dat het erbij hoort :piew: Dat voelt m'n moeder en z'n vriendin alleen niet zo :wink:

Ik heb net zo'n blauwe schelp gekocht voor Fien dus ben erg benieuwd. Gisteren had ik een grote plastic mand gevult met water en dat vond ze heel erg leuk :cheer: Bowie staat er alleen met 4 poten in om af te koelen, meer kan ze ook niet kwijt :smile:

Als het niet te druk is bij de ehbo ben je zo weer terug hoor :wink: Rijdt Marcel op Zandvoort? Dan hoop ik wel dat het niet zo druk is onderweg :wink:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zo, ik ben weer thuis.

Het was heerlijk daar, de honden konden lekker het water in en er was wat schaduw en vooral een zalig windje!
Ik heb een paar foto's gemaakt, niet eens zoveel :oeps: zal vanavond ze bekijken en erop zetten, nu eerst de bbq voorbereiden :mrgreen:

Balen Linda dat Marcels pols is gebroken :jank:
Ik hoop dat hij niet teveel pijn eraan heeft.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

En ik ben ook weer thuis. Het was heerlijk aan het watertje. Gelukkig woon ik vlak in de buurt en kan ik er vaker van genieten. Wel stom, ik kom al jaren in met de honden in dat gebiedje en ik wist niet dat er van die duinvennetjes lagen, ik ben altijd een ander pad ingelopen :mrgreen:
Ik had een lichte broek aangedaan, geen handige zet met al die modderpuppen :N: de shit zit tot achter mijn oren :mrgreen:

Wat een vervelende reden om niet te kunnen komen Linda, ik hoop dat Marcel niet al te veel pijn heeft. Beterschap.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ook wij zijn weer thuis en hebben een heeeeeeeeeeeerlijke dag gehad, ik was er binnen 40 minuten :eek: was geen kip op de weg kon zo doortuffen, wat een heerlijk gebied daar zeg. Ik kon aan de honden merken dat die het daar helemaal niet zo warm hadden want die zijn echt non stop door gegaan :eek: Ook waren we binnen 45 minuutjes weer thuis :mrgreen:

Ik ben echt blij dat ik geweest ben, de honden hadden hier thuis denk ik nog warmer gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en ik kom snel eens 's avonds lekker bij jullie zitten Whera :ok:
Brigitte
Zeer actief

Ik ben met de foto's bezig, heb er toch nog 80 gemaakt :eek:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Tamara. schreef: Als het niet te druk is bij de ehbo ben je zo weer terug hoor :wink:
Drie uur bij de eerste hulp gezeten :wink: Pols valt erg tegen, moet wellicht geopereerd worden.

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, een andere keer wil ik wel mee hoor!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Foto's willen we zien! :mrgreen:

En wat vervelend voor je vriend, Linda. Polsen zijn volgens mij best ingewikkelde gewrichten om te repareren.
Sterkte er mee!
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
Tamara. schreef: Als het niet te druk is bij de ehbo ben je zo weer terug hoor :wink:
Drie uur bij de eerste hulp gezeten :wink: Pols valt erg tegen, moet wellicht geopereerd worden.

Jeetje wat een ellende zeg :jank:
alm@
moderator

Brigitte schreef:Ik ben met de foto's bezig, heb er toch nog 80 gemaakt :eek:
Leuk :cheer: ik was natuurlijk weer mijn toestel vergeten :roll:
Afbeelding
alm@
moderator

Zoek stok! schreef: Drie uur bij de eerste hulp gezeten :wink: Pols valt erg tegen, moet wellicht geopereerd worden.
Hé wat balen. Komt het wel weer helemaal in orde?
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Brigitte schreef:
Zoek stok! schreef:

Jeetje wat een ellende zeg :jank:
Zeker een ellende zeg, ik ben ook allang thuis maar zit nog even heerlijk buiten, het was heerlijk daar en heel gezellig, voor herhaling vatbaar :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
alm@
moderator

billy schreef:
ik ben ook allang thuis maar zit nog even heerlijk buiten, het was heerlijk daar en heel gezellig, voor herhaling vatbaar :ok:

Groetjes Els
Wat is Baco een leukerd :ok: ondanks het feit dat Reina hem wel errug groot vond :N: hebben ze best pret gehad.

woordje vergeten
Laatst gewijzigd door alm@ op 10 mei 2008 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
billy
Erelid

alm@ schreef:
billy schreef:
ik ben ook allang thuis maar zit nog even heerlijk buiten, het was heerlijk daar en heel gezellig, voor herhaling vatbaar :ok:

Groetjes Els
Wat is Baco een leukerd :ok: ondanks het feit dat Reina hem wel errug groot vond :N: hebben best pret gehad.
Nou het ging hartstikke goed he, Baco vind eigenlijk alles wel goed :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

billy schreef:
alm@ schreef:
billy schreef:

Groetjes Els
Wat is Baco een leukerd :ok: ondanks het feit dat Reina hem wel errug groot vond :N: hebben best pret gehad.
Nou het ging hartstikke goed he, Baco vind eigenlijk alles wel goed :ok:

Groetjes Els
Het is echt een onwijze knuffelbeer, echt een super hond.

En Whera is was al fan van jouw stel maar nu helemaal ik wil ook een Hetty :boos: :mrgreen:
Wat een onwijs fijne honden heb je :ok:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Balen Linda, zal hij niet blij mee zijn pffffffffff. Beterschap voor Marcel :ok:

Was erg gezellig vanmiddag. Op een gegeven moment zijn we maar naar de meertjes gegaan want we hadden zoiets van er komt niemand meer en anders stond er geschreven waar we zaten dus waren we zo te vinden.
Lulu heeft zich echt als een heks gedragen, bezem had ze niet nodig :smile: Heb er kostelijk om gelachen dat de honden eigenlijk vrij snel doorhadden dat haar lawaai weinig te betekenen had en het klooien kon beginnen.
Voordeel is dat er eigenlijk altijd wel wind staat waardoor het voor de honden goed te doen is maar ook voor de mens :cheer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

ook ik ben op het allerlaatste moment nog even geweest met cartouche en quireste, leuk om de gezichten eens te zien.

wat een geweldig stel bij elkaar met die hondjes. erg leuk en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

linda: balen van de pols van je vriend! ik hoop dat het alsnog mee valt en dat ie snel hersteld.

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
billy
Erelid

Was heel kort maar hele leuke honden heb je :ok:

Groetjes Els
Afbeelding