zo'n iemand, oud of niet, had van mij gelijk al een flinke trap gekregen als hij mijn honden zonder enige reden in elkaar schopt!Maryanne schreef:Ik had eigenlijk niet zo de behoefte dit verhaal op te schrijven maar door deze topic doe ik het toch:
Vorige week dinsdag liep ik met drie van mijn dametjes door het park (losloopgebied). Ik had ze aan de flex omdat ik ze m.b.t. loslopende katten niet meer los kan laten.
Op de terug weg liep mij een oudere (nederlandse) man tegemoet. Ik zag hem dus aankomen maar kan in het park geen kant op dus trok mijn dames naar het naastliggende grasveld. Maar niet snel genoeg. De man stampte door en kwam in de flexen terecht waarop hij als een dolle twee van mijn dames begon te schoppen (waarvan een pup van 7 maanden). Kijk en dan ben je bij mij aan de beurt. Niet dat ik handtastelijk werd op dat moment maar ik heb hem de huid volgescholden uit pure kwaadheid. Zak in je graf oud misbaksel heb ik gezegd en ik schaam me er nog voor eigenlijk. Maar goed, de man kwam op me af en vroeg heb je wel eens een pof in je gezicht gekregen? Ik dus oooohhhh nog vrouwen slaan ook lelijke ****. Hij pakt mijn arm beet en spuugt in mijn gezicht
En begon wederom de dames te trappen, waarbij Linet een paar flinke trappen heeft gehad.
En sorry, ik heb die man toen een paar trappen verkocht, dat willen jullie niet weten, zo ontzettend woest werd ik. Ik had niet gedacht dat ik nog zo te keer kon gaan.![]()
En ook mijn dames wilden de man te pakken nemen. (ontblote tandjes en grommen)Kon ze nog net op tijd wegtrekken maar heb wel gedreigd ze los te laten als de man niet heeel snel doorliep. En mijn dames zijn zo klein, 25-26 cm, maar wel heel erg dapper om hun vrouwtje zo te willen verdedigen.
Tjonge nu ik het weer opschrijf stroomt de adrenaline weer van boosheid.
als die man zelf kan schoppen, dan moet ie ook maar kunnen incasseren