En Marion, waarom zeg je dat ik dat niet wil dat je dat zegt? Van mij heb je niets gehoord of gezien.
Van mij mag iedereen zeggen wat ze willen.
Of ik het ermee eens ben is wat anders.
Wat jullie doen is sollen
En voornamelijk pesten, want eerst was Sandy de pineut en nu zij zich niet meer laat horen ben ik "de gebeten hond"
Jullie hebben gewoon niet beters te doen, gewoon een stelletje horken die het leuk vinden om "pispaaltjes" uit te zoeken.
Ik heb al een beetje rond zitten "neuzen" op dit foru en het zijn constand dezelfde mensen die "blaffen"
Met andere woorden, zoek maar een ander slachtoffer, want ik laat me niet zo behandelen. Ik heb niets verkeerd gedaan, niemand aangevallen. Ik kom hier vandaag net kijken en word meteen al zo onder vuur gezet. Lekkere welkom. Goede indruk van dit forum trouwens. Ik dacht hier mijn passie te kunnen delen met andere honden liefhebbers. Maar dat is me zwaar tegen gevallen.
En JarJar betreft. Die heeft het nooit slecht gehad. Hij wordt goed behandeld, is nooit geslagen, heeft een goede opvoeding gehad en als hij naar de dierenarts moet, draai ik mn hand niet om voor de kosten Zo heeft hij al en operatie van 600 euro achter de rug en zit aan speciaal voer. Dat hoort als je een dier hebt, je hoort hem goed te verzorgen.
Ik hoop dat jullie er een goed gevoel bij hebben mij zo te hebben behandeld. En er een goed gevoel bij hebben dat ook bij anderen te doen. Ik ben erg trots op jullie!

Ga vooral zo door, maak van je hart lekker een moordkuil. Laat al je frustraties die je thuis of op je werk hebt lekker op anderen los, vooral blijven doen. Dat helpt, heel goed
Ga vooral door met pesten! Dat maakt het hier suoer gezellig, leuk groepjes vormen en met elkaar een slachtoffer opzoeken. Een pbtje naar je maatje sturen met de topic, joepie!
Nou, veel plezier nog
En ga vooral door met denken over JarJar... Deze schat zullen jullie nooit krijgen! Jullie mochten wensen dat je zo een tophond had! (en met jullie doel ik op de pestkoppen).
Adios