Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat voor voer geven jullie en waarom?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Wat voor voer geven jullie en waarom?
Heb ik mazzel. Allemaal op de pro plan en allemaal doen het goed 

Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
Mila wolf of wildernis, verschillende varianten
Nisha hills jd
4 keer per week een kvv maaltijd (toch terug maar ermee begonnen)
Nisha hills jd
4 keer per week een kvv maaltijd (toch terug maar ermee begonnen)
- Linda3
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Ja Orijen is graanvrij, en eerder heeft ze doglovers gold gegeten, dat is dacht ik ook graanvrij.Heavy schreef:Heb je al eens graanvrij geprobeerd?Linda3 schreef:En dat maakt het gelijk zo lastig.Nanna schreef:Een goede brok is een brok waar je hond het goed op doet, zo simpel is het eigenlijk. En laat je de kop niet gek maken door allerlei wildwest verhalen.Linda3 schreef: Maar wat is dan een goede brok?
Supermarkt brokken zijn niet goed.
Graanvrij is niet goed.
Dacht dat ik de beste brokken wel had met Orijen, maar daar gaat ze van spugen en aan de diaree
Acana staat in het lijstje van niet goed ivm taurine tekort.
Verwar trouwens duur ook niet met goed. Ik ken hier zat honden in de buurt die op Lidlbrok gezond oud geworden zijn
Mijn hondje doet het op geen een van de brokken die ik heb geprobeerd echt geweldig.
Ze heeft of dunne ontlasting of jeuk.
Misschien dan toch maar eens de lidl brokken proberen?
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Droef en Izzy hebben heel lang Wooof brokken gehad(verschillende soorten ter afwisseling) maar ik vond op alle brokken de ontlasting wat minder mooi worden.
Toen deed ik eens gek en heb nav wat positieve berichten de brokken van de lidl gehaald. Ontlasting was meteen weer prima van structuur(alleen de kleur was even wennen
). Maar Droef begin wat last van zijn oren te krijgen, vaker vies en 1 x nog net geen oorontsteking maar wel al last + wat jeuk op een aantal plekken. Izzy begon ook meer te jeuken.
Dus heb nu Bosch high energy, ze zijn nu op de helft van een 15 kg zak maar de jeuk is nog niet weg bij beiden(geen vlooien!) en ontlasting vind ik ook niet zo fijn. Soms wel maar vaak toch een beetje slap(waarbij bij Droef vaker slap dan Izzy). Droef zijn oren zijn wel weer helemaal bij getrokken inmiddels.
Ik weet dus nog niet of ik deze brok nog een keer zal halen. Ben nog even aan het twijfelen.
Toen deed ik eens gek en heb nav wat positieve berichten de brokken van de lidl gehaald. Ontlasting was meteen weer prima van structuur(alleen de kleur was even wennen

Dus heb nu Bosch high energy, ze zijn nu op de helft van een 15 kg zak maar de jeuk is nog niet weg bij beiden(geen vlooien!) en ontlasting vind ik ook niet zo fijn. Soms wel maar vaak toch een beetje slap(waarbij bij Droef vaker slap dan Izzy). Droef zijn oren zijn wel weer helemaal bij getrokken inmiddels.
Ik weet dus nog niet of ik deze brok nog een keer zal halen. Ben nog even aan het twijfelen.

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rescue (mix)
- Aantal honden: 1
75 procent vers vlees, 25 procent brokken. Het vers vlees omdat ik erin geloof dat het goed is voor Milly en de brokken als beloning. Die eet ze veel liever dan al die ongezonde beloningen (trainermix en zo) uit de dierenwinkel.
Daar bovenop kliekjes van van alles en nog wat. Ze is altijd heel blij als ze 's ochtends de kom mag schoonlikken waar ik m'n Griekse yoghurt en havermout in heb gehad.
Daar bovenop kliekjes van van alles en nog wat. Ze is altijd heel blij als ze 's ochtends de kom mag schoonlikken waar ik m'n Griekse yoghurt en havermout in heb gehad.