Frenk schreef:smoekie schreef:dat Frolic niet als volwaardige voeding gegeven werd
frolic, bonzo en cesar maken gezamenlijk nog geen volwaardige voeding

Het is alsof je elke dag bij de snackbar eet. Dan krijg je ook niet binnen wat je nodig hebt.
Er zijn zeker goede brokken te vinden, dus daar zit 't 'm niet in, maar wat jullie je honden nu geven is echt de slechtst mogelijke keuze. En ik heb er verder geen ander belang bij om je dat te vertellen, dan dat ik echt oprecht geloof dat het beter is voor jullie honden om beter te eten

Niet dat het er verder toe doet, maarre nog ene male. Die van mij krijgt de oh zo gevreeste pedigree als volwaardige voeding, ze krijgt afwisselend bonzo meat balls / frolic in een klein bakje erbij, en ook niet iedere dag. En cesar krijgt ze om de dag 2 dgn.
En dan kan het jouw voeding niet zijn, dan kan jij vinden dat het geen volwaardige voeding is, ik ben dat gewoon niet met je eens, ze doen het er heel erg goed op, en we komen meerdere malen bij de DA met de honden die dat elke keer weer aangeeft dus ja, nogmaals, aardig van je dat je je mening dit keer op deze manier zet (komt ok gelijk wat vriendelijker over) maar zolang de hond het er goed op doet, gezond is etc etc etc zie ik geen reden om dat te gaan veranderen omdat andere dat zouden vinden. Ik heb mijn leven lang mijn eigen keuzes gemaakt, en dat gaat al 37 jaar hartstikke goed, dus ik zie niet in waarom ik dat zou veranderen.
Daarbij is bovenstaand hier toch echt niet het enige dat ze te eten krijgt hoor

misschien dat jullie dat ook slecht vinden, maarre ik ken niet veel honden die lekker mee gourmetten, daarna een klein bakje melk krijgen en nog een boertje toe laten

Slecht? Misschien, vind ze het lekker….jazeker
Thanks anyway