Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaring met de RDE

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

PattyB

Re: Ervaring met de RDE

Ongelezen bericht door PattyB »

Jess, ik lees dit allemaal nu pas. Wat zal het moeilijk zijn om te besluiten er vanaf te zien, omdat de hond toch in je hoofd blijft spoken, maar mij zou de zin ook al vergaan als het op deze manier zou moeten.
Belachelijke regels en het staat ook nog eens bekend als een dubieuze stichting. Knap dat je er vanaf ziet. Ik denk in deze een verstandige beslissing, al is het vast niet makkelijk.
Succes met de zoektocht naar een maatje voor jullie en Brego. :ok:
twinmom-jess
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Cardigan Welsh Corgi
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinmom-jess »

shamaria schreef:
twinmom-jess schreef:
jij bent wel een grote fantast of niet?, ons besluit heeft totaal niets maar dan ook niets met castreren te maken
en ja wij kijken al een tijdje naar jouw prachtige pup, wat is daar mis mee dan?
maar ach, jij bent vast iemand die achter de rde staat, dus ga je nu maar moeilijk doen
wij hebben hele inboxen vol gehad met pb's, waarschuuwingen, en bewijzen voor de moeilijkheden die de rde je bezorgt
eerst gaven wij er geen gehoor aan, maar na enkele bewijzen komen zaken aan het licht die echt niet kunnen
is het dan zo raar dat we na die berichten niks meer met de rde te maken willen hebben?, eerst probeert iedereen je er af te lullen, en is het dan zo ver, dan ben je in eens weer fout dat je er van af ziet..... :roll:
wij hadden serieus komen kijken naar je pupje, en hadden we hem leuk gevonden, had hij bij ons een topleven gekregen met tevens een zeer vriendelijk maatje, maar goed als jij dat niet ziet zitten houd het op natuurlijk, alleen snap ik echt niet waar wij in jouw ogen fout zijn......

gr ''jp'' (man van jess)
Ach hou toch op.. We weten beiden dat er hier een beeld is neergezet van "ooooh en aaah wat zijn we weg van die hond en dit is onze droomhond" Vervolgens is een andere hond ook een optie, naief als ik ben denk ik "wat goed dat deze mensen zich interesseren in meerdere honden van een stichting".. Dan krijg ik een mail binnen hoe naarstig jullie op zoek zijn naar een pup als de mijne, een typische lab maar wel met een rottweiler bouw. Wanneer ik de stichting spreek blijkt dat er vooral vragen waren over de castratie en of daar niks op te vinden valt..

Wat een gejank om niks, had gewoon een topic geopend dat jullie een reutje zochten om te dekken en er bij de rde eentje zat die jullie naast andere honden ook erg leuk vinden ipv van de complimenten in ontvangst te nemen over de keuze voor een stichting hond..
hoe kom jij aan dat dekken???, onze brego is een reu, en we zijn op zoek naar een reu!
en nu al begint de stichting dus uit zn nek te lullen?, we hebben alleen gevraagd om wat uitstel of verlenging van de tijd voor de castratie, zodat we dit via een goede verzekering konden laten doen voor veel minder, wij hebben totaal niet gevraagd of er ergens wat op te vinden viel, maar ons is nu eeeerg duidelijk dat jij met je vinger in de reet van die stichting zit, en wat ons aangaat mag je die pup ook in je ... steken!!!, en natuurlijk kijken wij naar meerdere honden, wie zegt dat het goed gaat met de eerste hond waar je een afspraak over hebt?, wij zoeken het ultieme maatje voor onze schat, en als je bij zo,n stichting de kans hebt om meerdere honden die je leuk vind te bekijken en ontmoeten, doe je dat natuurlijk
en in het begin gaven wij geen gehoor aan de verhalen, daar er geen bewijzen op tafel kwamen, maar innmiddels hebben we er genoeg, en is het niet meer dan wijs om er van af te zien, als je dat tegen kan spreken ben je echt niet goed in je hoofd!, ja wij zijn in het begin te hard van stapel gelopen, maar zijn achteraf erg blij met de mensen die ons goed ingelicht hebben over de rde, en ik denk dat de rde maar blij moet zijn dat ze geen hond bij ons hebben geplaatst, want als ze mij ook maar één van de kutstreken hadden geleverd waar ik over lees, ga ik ze gelijk persoonlijk uit elkaar trekken, ik ben niet iemand die over zichzelf heen laat lopen, en ik stap ook niet naar de rechter, ik zou ze persoonlijk zelf wel ff aanpakken, en goed ook!.......
pupje van jouw trouwens ook een hondje bij de rde vandaan of zo?, zal me niet verbazen eigenlijk.....

gr ''jp'' (man van jess)
Groetjes Jessica en een lik van Brego en Aslan
Afbeelding
twinmom-jess
Zeer actief

PattyB schreef:Jess, ik lees dit allemaal nu pas. Wat zal het moeilijk zijn om te besluiten er vanaf te zien, omdat de hond toch in je hoofd blijft spoken, maar mij zou de zin ook al vergaan als het op deze manier zou moeten.
Belachelijke regels en het staat ook nog eens bekend als een dubieuze stichting. Knap dat je er vanaf ziet. Ik denk in deze een verstandige beslissing, al is het vast niet makkelijk.
Succes met de zoektocht naar een maatje voor jullie en Brego. :ok:
Dank je wel. Het is idd moeilijk hoor. We waren echt weg van beide honden. Maar ja, verstand gaat dan nu echt ff boven emotie.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Nou beide partijen laten zich van hun beste kant zien.
Zowel de discretie van de stichtingsmedewerkster is niet om over naar huis te schrijven net als de dreigementen van de man van Twinmom :roll:
tineke

Shamaria schreef:Zij heeft alle recht om ergens van af te zien en ik denk dat we absoluut niet rouwig moeten zijn om het feit dat de rde hond niet met haar mee naar huis gaat.. Maar om dan hier te gaan verkondigen dat je er toch geen vertrouwen in hebt is wel heel erg hypocriet..

Wie is die we eigenlijk waar je het over hebt?
Staat nogal haaks op wat je eerst zie over de stichting

Shamaria schreef:IK heb weinig tot niks met rde te maken en hoop slechts wat te kunnen betekenen voor de honden..
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

twinmom-jess schreef:hoe kom jij aan dat dekken???, onze brego is een reu, en we zijn op zoek naar een reu!
en nu al begint de stichting dus uit zn nek te lullen?, we hebben alleen gevraagd om wat uitstel of verlenging van de tijd voor de castratie, zodat we dit via een goede verzekering konden laten doen voor veel minder, wij hebben totaal niet gevraagd of er ergens wat op te vinden viel
Een stichting die me dwingt om een hond te castreren laat ik sowieso links liggen. Waar halen ze het gore lef vandaan om me tot iets te dwingen wat ik zou moeten met MIJN hond.
En neuh, ik wil ook niet fokken. Maar ik ga ook niet zomaar castreren :pffff:

Goede keuze, zoek lekker verder. Genoeg stichtingen die geen brood zien in honden, maar gewoon keurig adviseren over hoe een hond is terwijl die nog gewoon in het buitenland zit. Zelf een reisje naar een buitenlands asiel maken kan natuurlijk ook ;)
tineke

Volgens mij snap ik het niet meer zo allemaal ,Twinmom heeft dus aangegeven interesse te hebben in twee honden van de stichting ,die prompt naar Nederland worden gehaald, maar reageert ook nog op andere honden op mp
Een hondje wat dan toevalig bij Shamaria blijkt te zitten die ermee adverteert op mp.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:Volgens mij snap ik het niet meer zo allemaal ,Twinmom heeft dus aangegeven interesse te hebben in twee honden van de stichting ,die prompt naar Nederland worden gehaald, maar reageert ook nog op andere honden op mp
Een hondje wat dan toevalig bij Shamaria blijkt te zitten die ermee adverteert op mp.
Ik vind het ook allemaal een nogal wazig net van "toevalligheden" en "als een blok vallen voor" :19:
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

twinmom-jess schreef:
chrico schreef: Shamaria mag hier ook haar mening zeggen en wat zij denkt, zij heeft geen slechte ervaring met de RDE dus waarom zou zij hier haar vraagtekens niet bij mogen zetten.
Het is op zich natuurlijk een beetje vreemd als je eerst allerlei waarschuwingen krijgt, toch gaat informeren en melden dat je serieus interesse heb en de hond hierheen laat komen om dan alsnog af te haken om de waarschuwingen.
Kan mij voorstellen dat je als stichting (ongeacht welke stichting) op zijn zachts niet blij bent met deze ontwikkeling.
Tja, dat kan. Ik was ook serieus geinteresseerd, maar heb ondertussen meerdere verhalen te horen gekregen waardoor wij dit nu besluiten.
En dat uit het buitenland halen betwijfel ik, na deze verhalen dus. Dus jammer dat ze boos zijn als ze geld mis lopen.
Ik vind t ontzettend jammer dat juist deze 2 honden bij hun zitten.

En nog even over die Hanna, schiet me nu idd te binnen. Was niet van de RDE, vandaar dat ik even moest denken.

Maaruh, zo raar om meerdere honden op t oog te hebben? Iedereen hier weet ondertussen wel dat we een hond zoeken en zoals ik al eerder zei, dat hangt niet van 1 hond of ras af.
Maar goed, weet nu genoeg. Als die hond van jou is, alat maar. Aangezien er nooit op wordt genomen of gereageerd. Wil je m wel kwijt?
Huh die hond zit toch niet bij Whera? :denken:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
twinmom-jess
Zeer actief

tineke schreef:Nou beide partijen laten zich van hun beste kant zien.
Zowel de discretie van de stichtingsmedewerkster is niet om over naar huis te schrijven net als de dreigementen van de man van Twinmom :roll:
is mijn reactie op al die wanpraktijken dan echt zo raar?, ik zeg normaal niet zo snel zoiets tineke
maar na de verhalen en bewijzen over de rde was ik inderdaad wel kwaad, en ik uit geen dreigement hiermee, geef alleen aan dat ze mij zoiets niet zouden moeten flikken, en dat ik er zeker zelf wat aan gedaan zou hebben als ze mij probeerde op te lichten, mischien niet netjes, maar netjes is ook niet echt wat die stichting in mijn ogen verdient, het netjes blijven is in het verleden voor veel gedupeerden verkeerd afgelopen, maar ik geef je wel gelijk over dat ik wat netter had moeten zijn, en beter zo,n opmerking voor me had kunnen houden, het is niet dat ik een of andere gek ben hoor hahahaha, ben heel aardig zelfs, heb mezelf gewoon iet wat teveel op lopen winden door sombere verhalen van gedupeerden, mijn excuses daarvoor dan maar......

gr ''jp''
Afbeelding
twinmom-jess
Zeer actief

tineke schreef:Volgens mij snap ik het niet meer zo allemaal ,Twinmom heeft dus aangegeven interesse te hebben in twee honden van de stichting ,die prompt naar Nederland worden gehaald, maar reageert ook nog op andere honden op mp
dat prompt naar nederland halen zet ik mn vraagtekens bij, het is al eerder bij ze voorgevallen dat ze een hond uit nederland alszijnde een hond uit het buitenland geplaatst hebben, en dan uiteraard wel fijn transportkosten hebben gerekend, wel voor schut als blijkt dat de hond zelfs een ndg chip heeft of niet?, en ''bruce'' zat trouwens al een tijdje in nederland bij iemand van de stichting zelf thuis, ook werd twee dagen na onze reservering op ''ruby'', dezelfde ''ruby'' bij aankomst in nederland opnieuw op marktplaats gezet door ene mariska, ook een beetje vreemd niet?........
Afbeelding
tineke

Nou ja ik denk dat jullie eerst maar eens rustig moeten bekijken waar en wat voor hond het gaat worden.
Jullie switchen wel erg vaak van ''droomhond '' en waar die vandaan moet komen.
Ik zou persoonlijk me eerst rustig op mijn jonge labje concentreren en pas voor een tweede pup gaan als die wat ouder is.
Je hebt nu een leuke pup ,al een hond jr moeten herplaatsen ,ik zou mezelf wat tijd gunnen om verder teleurstellingen voor beide partijen te voorkomen.
twinmom-jess
Zeer actief

Shamaria schreef:
twinmom-jess schreef:

Kijk, en het zijn nou precies dìt soort reacties die deze stichting nou zo'n slechte naam geven. Je hoort helemaal niet uit de school te klappen over wat TS met een ander gemaild heeft. En het gaat jullie ook helemaal niks aan waaróm TS niet met RDE in zee wil gaan. Ze ziet er vanaf. PUNT Einde discussie.
Het is nu ook pijnlijk duidelijk waarom jij de RDE zo verdedigd, jij bent precies zo!
wij waren haar ook al aan het bellen voordat we uberhaupt de rde honden hadden gezien
maar al meer dan een week geen gehoor gekregen, snap echt niet waar wij in haar ogen fout zijn door haar te benaderen over haar mooie pup?, best beledigend ook als je zelf weet dat je heel je leven al aan honden gewijd hebt, ze doet nou net alsof wij die pup niet verdienen, of er niet goed voor zou zijn?, het tegendeel is waar, onze dieren zijn ons alles...

gr ''jp'' (man van jess)
Uhuh, dat vergat je voor het gemak alleen even te melden toen de leden hier je complimenteerden met de keuze voor een stichting.. Lees je verhaaltje nog eens terug toen mensen je vroegen hoe het kan dat je zo snel van gedachten kan wisselen en wat je toen antwoorde..Maak iemand anders wat wijs..[/quote]

Ik quote mezelf maar even.
Ok, even ter verduidelijking. We gaan voor Ruby. Maar Bruce vind ik ook zo op het eerste gezicht een geweldig hondje.
Kan dan toch dat we zaterdag dan beide honden willen zien?
Er zijn meerdere honden die ik geweldig vind. Pas geleden nog een topic geopend over een huskymix die we ook geweldig vonden.
Dat heeft niks te maken met een makkelijk wisselende voorkeur. Dat heeft te maken met een liefde voor honden en dat hangt bij ons niet van 1 ras of 1 hond af.
Tijdens het tel.gesprek bleek al dat Bruc miss beter geschikt voor ons zou zijn dan Ruby, maar nogmaals, ik wil beide honden zien.

Oh, en de JR hebben we al lang niet meer. Die hebben we helaas zelf moeten herplaatsen. Daarom zoeken we nu een hond erbij, Brego verdient een soortgenoot om hem heen.

We zijn al weken heel internet aan het afstruinen naar een leuk hondje. Dit is puur toeval dat we bij de RDE uit zijn gekomen. Ik kijk dagelijks op de asielwebsites in NL.
:U:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Tiny schreef:
twinmom-jess schreef:
Maar goed, weet nu genoeg. Als die hond van jou is, alat maar. Aangezien er nooit op wordt genomen of gereageerd. Wil je m wel kwijt?
Dat zijn magische krachten denk ik :smile: :smile:
maar om antwoord te geven op je vraag, nee dus :smile: Ik weet wel een leuke hond maar die heeft een duidelijke baas nodig die hem de juiste leiding kan geven. Verder niets mis met die hond behalve als onze honden elkaar treffen :N:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
twinmom-jess
Zeer actief

chrico schreef:
Tiny schreef:
twinmom-jess schreef:
Dat zijn magische krachten denk ik :smile: :smile:
maar om antwoord te geven op je vraag, nee dus :smile: Ik weet wel een leuke hond maar die heeft een duidelijke baas nodig die hem de juiste leiding kan geven. Verder niets mis met die hond behalve als onze honden elkaar treffen :N:
mis gegaan met reageren door mn vrouw denk ik, staat wel duidelijk in die tekst ''nu nog even over die hanna''
en daar was de tekst over het pupje ook aan gericht, sorry voor het onduidelijk neerzetten.... :wink:

gr ''jp''
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Shamaria schreef:Erg jammer, zeker gezien het feit dat je dit niet uit wantrouwen doet maar om de regel met betrekking tot het castreren..

Hanna, wat overigens een achternaam is, welke je gisteren zo'n aandoenlijke mail stuurde op de marktplaats over dat jullie al dagen mijn hondje aan het bekijken zijn en zo weg van em zijn ben ik.. Ik zal hier niet over uitwijden, dat is niet mijn stijl.. De wereld is klein blijkt maar weer eens..

Staat je netjes hoor..
Wat ben jij smerig bezig zeg....

De redenen die iemand heeft om iets niet te doen plemp je niet zomaar op een forum. Laat staan dat je daar een waarde-oordeel over geeft. Een goede stichting zou zoiets voor zichzelf houden en weer verder gaan. Dat jij dat niet doet en nog privé informatie hier openbaart zegt alles over jouw fatsoensnormen. En die passen precies bij die van de RDE. :kotz:
twinmom-jess
Zeer actief

Shamaria schreef:
Judith-Diesel schreef:
bennie schreef:Ik vind het een verstandig besluit en gezien RDE er op uit lijkt om hier een scheldtopic van te maken, lijkt mij dat hier een slotje op mag.
Ik ben het helemaal met je eens, het kriebelt bij mij ook lichtelijk om uit me slof te schieten. Maar ik doe het niet.

@ Shamaria,
Ongeveer de helft van dit forum vind de RDE een dubieuze schichting, dan kan je goed praten wat je wilt. Maar het zal mijn mening en ik denk ook niet de mening van de meeste forumers veranderen t.o.v de RDE.
Vanzelfsprekend voel ik die behoefte wel, dat is niet meer dan humaan wanneer je al deze honden ziet. Zoals ik in het begin al zei: als zij een andere stichting kiest is dat natuurlijk ook geweldig, het gaat om de honden tenslotte..
Maar ik vind het wel heel erg schrijnend dat dit nu gebeurd uit zogenaamde wantrouwen en we met zijn allen kunnen gaan roepen "zie je wel, zij vertrouwd het uiteindelijk ook niet" waar topicstarter gewoon een hond met wat rottweiler erin zoekt omdat ze in de toekomst een nestje wil..

Hartstikke leuk toch, geen reden om geheimzinig over te doen mits de juiste intenties daar toe aanzetten natuurlijk..

we hebben het nu al een paar keer gevraagd, maar je lult er om heen
wij zouden erg graag jouw ervaringen over het fokken met twee reuen horen..... :piew:
je blijft het maar aanhalen dus schijnt in jouw ogen te kunnen? wraaahahahahaha
hou gewoon op met allerlei smoesjes verzinnen en op hoge poten staan omdat jij toevallig wel degelijk een dikke vinger in de pap hebt bij de rde..... :idea:
bedankt aan de mensen die ons geholpen hebben, en met klinklare bewijzen kwamen dat deze stichting simpelweg niet deugt

gr ''jp''
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

twinmom-jess schreef:
hou gewoon op met allerlei smoesjes verzinnen en op hoge poten staan omdat jij toevallig wel degelijk een dikke vinger in de pap hebt bij de rde..... :idea:
bedankt aan de mensen die ons geholpen hebben, en met klinklare bewijzen kwamen dat deze stichting simpelweg niet deugt
Niet om vervelend te zijn hoor, maar medestanders hebben wil niet zeggen dat ook jij je moet laten gaan.
Als ik nietsvermoedend een hond zou opvangen en geen slechte ervaring heb en goed behandeld word, waarom zou ik dan de stichting afvallen. Als ik dat dus niet zou doen dan zou ik een dikke vinger in de pap hebben :denken: :denken:
Jullie reageren allebei op een manier waar ik mijn bedenkselen bij heb, de 1 speelt info naar buiten die niet hoort en hoe moeilijk het ook is in geslikt had moeten worden en de ander schreeuwt met de meute mee terwijl gisteren er geen slecht word gesproken kon worden want aankomen deed het niet.
Dat je je bedenkt, prima. Maar hou het daarbij en ga geen modder gooien die je alleen heb van horen zeggen. Modder die je gisteren niet wilde horen en er ook niets mee deed. Wat dat betreft pas jij ook binnen het beeld wat de RDE zelf schept over de stichting :mrgreen:
Zo dat moest even gezegd worden :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
senna en odin
Zeer actief

Ongelezen bericht door senna en odin »

He, weet je Jess en man van Jess ik vind jullie besluit helemaal top. Je verstand boven je gevoel laten werken dat geeft aan dat je ballen hebt en er serieus over hebt nagedacht en mee bezig bent geweest. Iedereen weet hoe moeilijk dat is als je hart uitgaat naar dat ene speciale hondje maar dat je er toch van af moet zien.
Als je ziet hoe ze over je heen vallen op het moment dat je zei dat je er van af ziet :O: ...dan denk ik dat jullie blij mogen zijn dat je nog geen hond van ze hebt.

Hou dus op met je te verantwoorden voor alle "feiten"die hier even onder het mom van "zo ben ik niet" worden neergeschreven door een fijn persoon met zoooooooo'n goede ervaringen met de stichting. Is dat overigens geen schending van privacy?
Ga lekker op zoek naar het maatje voor Brego bij een goede stichting of asiel. Er zitten zoveel lieve snoetjes die een warm mandje zoeken.
Het geblaat van dit soort mensen/vertegenwoordigers van de RDE, laat precies zien wat deze stichting in zijn mars heeft.
Een snelle aftocht aub uit het land van de stichtingen, waar echt goede bij zitten maar die hierdoor in een kwaad daglicht worden gesteld :kotz: .
Groetjes Belinda
Afbeelding
twinmom-jess
Zeer actief

chrico schreef:
twinmom-jess schreef:
Niet om vervelend te zijn hoor, maar medestanders hebben wil niet zeggen dat ook jij je moet laten gaan.
Als ik nietsvermoedend een hond zou opvangen en geen slechte ervaring heb en goed behandeld word, waarom zou ik dan de stichting afvallen. Als ik dat dus niet zou doen dan zou ik een dikke vinger in de pap hebben :denken: :denken:
Jullie reageren allebei op een manier waar ik mijn bedenkselen bij heb, de 1 speelt info naar buiten die niet hoort en hoe moeilijk het ook is in geslikt had moeten worden en de ander schreeuwt met de meute mee terwijl gisteren er geen slecht word gesproken kon worden want aankomen deed het niet.
Dat je je bedenkt, prima. Maar hou het daarbij en ga geen modder gooien die je alleen heb van horen zeggen. Modder die je gisteren niet wilde horen en er ook niets mee deed. Wat dat betreft pas jij ook binnen het beeld wat de RDE zelf schept over de stichting :mrgreen:
ten eerste niet vervelend, is jouw mening
en jij denkt echt omdat ik medestanders heb, ik denk dat ik mezelf ook maar moet laten gaan?
heb ik niemand anders voor nodig maar goed, en over shamaria ga ik verder niks meer zeggen, daar heb ik ook mn eigen mening/idee over
en ik geef je gelijk dat ik mezelf beter in had kunnen houden, en als je beter leest zie je dat we ook in het begin al onze bedenksels hadden over de stichting na diverse berichten gelezen te hebben, deze komen niet uit de lucht vallen lijkt mij
of zouden er dan zoveel mensen zijn die niks te doen hebben, en dan maar de rde gaan lastig vallen?
maar ik wou in eerste instantie toch gaan kijken(stom), en het was meer mn vrouw die het sterkst twijfelde, maar ik wou toch koste wat kost naar de hond gaan kijken, daar gaat het uiteindelijk om
maar toen ik diverse berichten had gelezen over ernstig zieke honden, liegen over leeftijd, gedrag, rechtzaken om jan lul, opvang gezin wat voor dierenartskosten kon opdraaien, gelieg, gelieg, en nog eens gelieg, enz enz enz
en dan zeg jij heel mooi ''van horen zeggen'', het moment dat jess en ik besloten er niet mee door te gaan hadden wij enkele pb's via een ander forum, en mailtjes met bewijzen van diverse zaken, ook mailtjes naar anderen van de stichting zelf die ECHT niet kunnen met allerlei dreigementen enz
en als jij mij ook maar een beetje zou kennen zou je je laatste uitspraak nooit gedaan hebben, mischien ben ik dan ook wel hier en daar fout geweest, maar dat laatste is in mijn ogen echt bullshit!
maar ik ga mezelf hier verder niet meer verantwoorden tegen over niemand, ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze discussie nu, ik weet genoeg...... :ok:

gr ''jp''
Afbeelding
twinmom-jess
Zeer actief

senna en odin schreef:He, weet je Jess en man van Jess ik vind jullie besluit helemaal top. Je verstand boven je gevoel laten werken dat geeft aan dat je ballen hebt en er serieus over hebt nagedacht en mee bezig bent geweest. Iedereen weet hoe moeilijk dat is als je hart uitgaat naar dat ene speciale hondje maar dat je er toch van af moet zien.
Als je ziet hoe ze over je heen vallen op het moment dat je zei dat je er van af ziet :O: ...dan denk ik dat jullie blij mogen zijn dat je nog geen hond van ze hebt.

Hou dus op met je te verantwoorden voor alle "feiten"die hier even onder het mom van "zo ben ik niet" worden neergeschreven door een fijn persoon met zoooooooo'n goede ervaringen met de stichting. Is dat overigens geen schending van privacy?
Ga lekker op zoek naar het maatje voor Brego bij een goede stichting of asiel. Er zitten zoveel lieve snoetjes die een warm mandje zoeken.
Het geblaat van dit soort mensen/vertegenwoordigers van de RDE, laat precies zien wat deze stichting in zijn mars heeft.
Een snelle aftocht aub uit het land van de stichtingen, waar echt goede bij zitten maar die hierdoor in een kwaad daglicht worden gesteld :kotz: .
:ok:

gr ''jp''
Afbeelding
tineke

chrico schreef:
twinmom-jess schreef:

Eens :wink:
Verder vind ik het ook wat dubieus dat Shamaria klaarblijkelijk met pups loopt te leuren op mp zonder daarbij te vermelden dat om stichtingpups gaat,als ik het tenminste goed begrepen heb dat het zo gegaan is.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik wil me verder helemaal niet inhoudelijk met de discussie bemoeien want ik ken de stichting niet en ken ook geen mensen die met die stichting te maken hebben.
Maar waar ik me wel enorm aan stoor is het feit dat iemand onder de account van zijn vrouw post. Volgens mij zijn daar regels over. En dat die posts ook nog eens van een hoog tokkiegehalte zijn. En dat er informatie uit persoonlijk mailverkeer wordt gelekt op een openbaar forum (van de kant van twinmom, haar echtgenoot én Shamaria). Volgens mij mag dit ook niet.
Ik vind dit echt niet kunnen.
Als jullie zo graag met elkaar op een onfrisse manier over straat willen rollen, doe dat dan even lekker in een privémailwisseling.
Dit is gewoonweg onfatsoenlijk. Van beide kanten.
Bah.
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Gesloten voor overleg.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”