PreciesNanna schreef:Nee, Denise heeft een échteExpecting schreef:Maar dit zijn kruisingen krijgen die dan ook op zeker dreads of kun je daar nu nog niks van zeggen?

Moderator: moderatorteam
PreciesNanna schreef:Nee, Denise heeft een échteExpecting schreef:Maar dit zijn kruisingen krijgen die dan ook op zeker dreads of kun je daar nu nog niks van zeggen?
Denise. schreef:PreciesNanna schreef:Nee, Denise heeft een échteExpecting schreef:Maar dit zijn kruisingen krijgen die dan ook op zeker dreads of kun je daar nu nog niks van zeggen?Ik ga toch niet met een kruising lopen
![]()
ze heeft inderdaad ook een boeffies koppie maar wel schattig ondeugendDenise. schreef:Ja ik zal Kirby vertellen dat ze geen rommel mag makenIk denk alleen niet dat ze luistert
![]()
En Browny, het is inderdaad een ondeugend ding
Edit: Oh een bouvier pup? Nee echt niet
Nee Nova krijgt bollenValerie schreef:Nova met dreads en Kirby met dreads
Ja, inderdaad. Ik ben blij dat ik niet bij Estelle in de buurt woon, kom ik zeker niet in de verleiding eens te gaan kijken naar dat geweldige pupje!Marjoleine schreef:Het is inderdaad net een deerhoundpup, Estelle
NeeOnyx schreef:Super zeg!Heb je al meer foto's??
Denise. schreef:NeeOnyx schreef:Super zeg!Heb je al meer foto's??
Ze is echt haast onmogelijk om te fotograferen zo wiebelig is ze. Maar ik zal eens kijken of ik vandaag wat foto's kan maken
Oh dat klinkt alsof hij perfect bij mij pastCash schreef:Sorry nog geen foto's.![]()
Onze Charlie heeft prima de nacht door gebracht. Geen gepiep en vanochtend om 7:00 uur een poep en een plas buiten in het gras.![]()
Net met hem en Cash een flink rondje gelopen want Charlie heeft energie voor 10. Het is zwaan kleef aan bij Cash. Wat Cash doet, doet Charlie ook. Dat leverde hem een nat pak op want hij hobbelde zo achter Cash aan het water in maar erg vond hij niet; rennen door het water, Cash uitdagen, gekke 5 minuten.... echt geinig.
Ik verbaas mij werkelijk over hoe stabiel Charlie is. Hij schrikt werkelijk nergens van, loopt rond alsof hij hier al jaren loopt, is open en vrij naar vreemden, de katten in huis zijn geen blik waardig en nu ligt hij lekker onder de tafel te slapen.
Zometeen moet ik Rosalie ophalen.
Vanmiddag ga ik hem even douchen want ook deze jongeman stinkt als een bunzing. :N:
Als hij dan weer het heertje is zet ik hem evne goed op de foto!
Nou, wat let je?Expecting schreef: Oh dat klinkt alsof hij perfect bij mij past![]()
Ik moest wel lachen hoor.Nanna schreef:Wat fijn dat de hongaartjes het al zo goed doen