Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smuldier uit assortiment AH

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Smuldier uit assortiment AH

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Ody schreef:
Liesbeth schreef:
aman.en.don schreef:geen idee of het al gezegt is maar de c1000 verkoopt ook smuldier en een aantal verschillende soorten. heb hier vandaag 11 pakjes gekocht, vlees compleet.
ze zijn hier 46 cent
Nou, ik had dus 3 dozen vleeskompleet besteld bij de C1000, vooral ook omdat mij verteld werd dat die 46 cent zouden zijn.
Ik ze vandaag opgehaald en zie ik op de bon 66 cent per pakje staan. Nog gezegt dat dat niet klopt maar de manager wist te vermelden dat de gescande prijs de juiste was. Nou, ze konden ze dus weer in de vriezer zetten, eikels :mep: .
Appie maar weer eens bellen wanneer ik weer kan bestellen.

Wat raar zeg. :denken:
Ik heb deze week ook flink ingeslagen bij C1000 en daar waren ze gewoon 46 cent per pakje.
Blijkbaar kunnen de diverse filialen zelf hun prijs bepalen :19: . Was vandaag bij een andere C1000 en daar waren ze 59 cent.
Maar goed, wel balen dat ze eerst aangeven dat het 46 cent is en als het op betalen aankomt 66 cent. Ik weet wel dat ik dáár dus niet meer kom.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Ik heb ze net hier gehaald in de supermarkt.

69 cent :O:
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Liesbeth schreef:
Ody schreef:
Liesbeth schreef:Nou, ik had dus 3 dozen vleeskompleet besteld bij de C1000, vooral ook omdat mij verteld werd dat die 46 cent zouden zijn.
Ik ze vandaag opgehaald en zie ik op de bon 66 cent per pakje staan. Nog gezegt dat dat niet klopt maar de manager wist te vermelden dat de gescande prijs de juiste was. Nou, ze konden ze dus weer in de vriezer zetten, eikels :mep: .
Appie maar weer eens bellen wanneer ik weer kan bestellen.

Wat raar zeg. :denken:
Ik heb deze week ook flink ingeslagen bij C1000 en daar waren ze gewoon 46 cent per pakje.
Blijkbaar kunnen de diverse filialen zelf hun prijs bepalen :19: . Was vandaag bij een andere C1000 en daar waren ze 59 cent.
Maar goed, wel balen dat ze eerst aangeven dat het 46 cent is en als het op betalen aankomt 66 cent. Ik weet wel dat ik dáár dus niet meer kom.
Ik heb het al heel vaak bij de C1000 gehaald en dan was het altijd 46 cent. Gisteren hoefde ik maar 10 pakjes te hebben aangezien de Lotgering vandaag geleverd zou worden. Bekijk ik toevallig vanmorgen de bon, zie ik staan dat het 66 cent per pakje was. :19: Snap er niks van.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Ze hebben bij de C1000 zeker door dat de appie niet meer kan leveren :wink:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
under the red sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door under the red sky »

Bij C1000 in Smilde vragen ze ook 66 cent voor de compleet. Deze week nog maar eens bij de Poiesz kijken.
groetjes,
Gerja

www.undertheredsky.nl
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Miranda schreef:Ze hebben bij de C1000 zeker door dat de appie niet meer kan leveren :wink:
Of, Dit is de prijsverhoging die de AH niet wil betalen? Ik heb geen idee hoor, zeg ook maar wat. Vandaag bij een AH XL geprobeerd: een medewerker wist mij te vertellen dat het er niet was omdat er aan een nieuwe verpakking wordt gewerkt. Binnenkort zou het er weer zijn. Beetje raar antwoord :denken:
Helaas bij de C1000 in de buurt is de vlees compleet niet te krijgen. Geen idee wat nu, bestellen via internet is zo duur :ugh:
Afbeelding
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ongelezen bericht door Lin-C »

Ik heb net weer ingeslagen bij de Super de Boer. De niet compleet waren 49 cent en de compleet was 69 cent.
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër

Ongelezen bericht door Lin-C »

pioenroos schreef:
Miranda schreef:Ze hebben bij de C1000 zeker door dat de appie niet meer kan leveren :wink:
Of, Dit is de prijsverhoging die de AH niet wil betalen? Ik heb geen idee hoor, zeg ook maar wat. Vandaag bij een AH XL geprobeerd: een medewerker wist mij te vertellen dat het er niet was omdat er aan een nieuwe verpakking wordt gewerkt. Binnenkort zou het er weer zijn. Beetje raar antwoord :denken:
Helaas bij de C1000 in de buurt is de vlees compleet niet te krijgen. Geen idee wat nu, bestellen via internet is zo duur :ugh:
Dat is niet raar, dat komt heel vaak voor. Als bepaalde artikelen een andere verpakking krijgen (of zelfs de prijs veranderd wordt) worden die vaak tijdelijk niet geleverd.
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

under the red sky schreef:Bij C1000 in Smilde vragen ze ook 66 cent voor de compleet. Deze week nog maar eens bij de Poiesz kijken.
Bij de Poeisz betaalde ik vandaag 69 cent :(
Afbeelding
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Lin-C schreef:
pioenroos schreef:
Dat is niet raar, dat komt heel vaak voor. Als bepaalde artikelen een andere verpakking krijgen (of zelfs de prijs veranderd wordt) worden die vaak tijdelijk niet geleverd.
Maar, dan zou je toch verwachten dat Mulder hier zelf wat over zegt, en/of andere winkels hetzelfde probleem moeten hebben?
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

pioenroos schreef:
Dat zat ik laatst ook te bedenken en helemaal nu diverse andere supermarkten de prijs omhoog hebben gegooid. Overigens wel een heel fikse prijsverhoging zo. Zo rond de 40% :eek: .

jenn90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jenn90 »

Bij ons bij de dirk was het gewoon 45 ct per pakje
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Ik vind het ronduit absurd. Toen de AH hier nog smuldier verkocht koste het bij de C1000 ook 46 voor een pakje compleet. Nu kost het gewoon 66 cent per pakje :devil: Bij de jumbo zijn ze nog duurder, dus daar ga ik al helemaal niet meer heen.
Afbeelding
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

ladybird schreef:Ik vind het ronduit absurd. Toen de AH hier nog smuldier verkocht koste het bij de C1000 ook 46 voor een pakje compleet. Nu kost het gewoon 66 cent per pakje :devil: Bij de jumbo zijn ze nog duurder, dus daar ga ik al helemaal niet meer heen.
Bij de jumbo betaalde ik hier altijd 45 cent ook vorige week nog, ik moet vanmiddag weer inslaan dus ik zal eens kijken wat het hier nu kost.
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Rebble schreef:
ladybird schreef:Ik vind het ronduit absurd. Toen de AH hier nog smuldier verkocht koste het bij de C1000 ook 46 voor een pakje compleet. Nu kost het gewoon 66 cent per pakje :devil: Bij de jumbo zijn ze nog duurder, dus daar ga ik al helemaal niet meer heen.
Bij de jumbo betaalde ik hier altijd 45 cent ook vorige week nog, ik moet vanmiddag weer inslaan dus ik zal eens kijken wat het hier nu kost.
Ja maar hier dus niet, zelfs nog duurder als bij de C1000. En al diverse keren staan zwaaien met een bon van een andere supermarkt. Kreeg ik 1 pakje gratis en voor de rest moest ik alsnog de volle mep betalen voor de rest. :devil:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Het is de prijs dus :19:

"Wij zijn gestopt met leveringen richting Albert Heijn omdat?

Wij een nieuwe verpakking hebben, wij leveringproblemen hebben, dat wij met AH in discussie zijn, AH meer assortiment heeft dan ruimte. Dit is het allemaal niet waar het om gaat.

We zijn gestopt met leveren omdat na een discussie van maanden over een uiterst noodzakelijke prijsverhoging het enige antwoord was dat dat niet kan en dat er zelfs een verlaging van de inkoopprijs moest komen, U zult begrijpen dat wij als klein familiebedrijf toen hebben moeten besluiten te stoppen met AH.

Voor iedereen die nu verder moet rijden, fietsen, wandelen enz om smuldier te kunnen krijgen willen wij onze excuses aanbieden, maar hopen toch u als klant via de andere supermarkten te kunnen beleveren.

Hans Aartsen - Mulder diervoeding "
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
sandra&sammy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser

Ongelezen bericht door sandra&sammy »

marian* schreef:Het is de prijs dus :19:

Wij een nieuwe verpakking hebben, wij leveringproblemen hebben, dat wij met AH in discussie zijn, AH meer assortiment heeft dan ruimte. Dit is het allemaal niet waar het om gaat.

We zijn gestopt met leveren omdat na een discussie van maanden over een uiterst noodzakelijke prijsverhoging het enige antwoord was dat dat niet kan en dat er zelfs een verlaging van de inkoopprijs moest komen, U zult begrijpen dat wij als klein familiebedrijf toen hebben moeten besluiten te stoppen met AH.

Voor iedereen die nu verder moet rijden, fietsen, wandelen enz om smuldier te kunnen krijgen willen wij onze excuses aanbieden, maar hopen toch u als klant via de andere supermarkten te kunnen beleveren.

Kijk, nu weten we tenminste waar het om draait. Dus mensen, sla nog snel in als je voor 45 cent of 46 cent kan kopen, want zoals ik begrijp gaat de prijs in alle supermarkten dalijk omhoog! :lol1: Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, ik vond het ook ontzettend goedkoop, maar alles wordt duurder, ook onze dagelijkse boterham, dus het dagelijks eten voor de hond kan niet achterblijven..... :roos:
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
marian*
Erelid
Contacteer:

sandra&sammy schreef:
marian* schreef:Het is de prijs dus :19:

Kijk, nu weten we tenminste waar het om draait. Dus mensen, sla nog snel in als je voor 45 cent of 46 cent kan kopen, want zoals ik begrijp gaat de prijs in alle supermarkten dalijk omhoog! :lol1: Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, ik vond het ook ontzettend goedkoop, maar alles wordt duurder, ook onze dagelijkse boterham, dus het dagelijks eten voor de hond kan niet achterblijven..... :roos:
Dit is gewoon een spelletje dat AH met allerlei leveranciers speelt,en waarbij de een dan zwicht en de ander niet.
Mulder is niet gezwicht.
Afbeelding
sandra&sammy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser

Ongelezen bericht door sandra&sammy »

marian* schreef:Dit is gewoon een spelletje dat AH met allerlei leveranciers speelt,en waarbij de een dan zwicht en de ander niet.
Mulder is niet gezwicht.
En gelukkig maar voor ons. Als Mulder wel zwicht redden ze het wellicht financieel niet meer en kunnen we Smuldier nergens meer krijgen. Dus ik denk dat we de prijsverhoging die er aan zit te komen en bij een aantal supermarkten al is doorgevoerd maar over ons heen moeten laten komen.....tis niet anders, maar op deze manier kunnen we nog wel Smuldier kopen!
Afbeelding
Sammy 31-08-2010
marian*
Erelid
Contacteer:

sandra&sammy schreef:
marian* schreef:Dit is gewoon een spelletje dat AH met allerlei leveranciers speelt,en waarbij de een dan zwicht en de ander niet.
Mulder is niet gezwicht.
En gelukkig maar voor ons. Als Mulder wel zwicht redden ze het wellicht financieel niet meer en kunnen we Smuldier nergens meer krijgen. Dus ik denk dat we de prijsverhoging die er aan zit te komen en bij een aantal supermarkten al is doorgevoerd maar over ons heen moeten laten komen.....tis niet anders, maar op deze manier kunnen we nog wel Smuldier kopen!

Ik vind ook €0,66 voor 400 gram vlees heel goedkoop,dus van mij mogen ze.Heb AH net een mailtje gestuurd en ben benieuwd naar het antwoord.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

marian* schreef:
sandra&sammy schreef:En gelukkig maar voor ons. Als Mulder wel zwicht redden ze het wellicht financieel niet meer en kunnen we Smuldier nergens meer krijgen. Dus ik denk dat we de prijsverhoging die er aan zit te komen en bij een aantal supermarkten al is doorgevoerd maar over ons heen moeten laten komen.....tis niet anders, maar op deze manier kunnen we nog wel Smuldier kopen!

Ik vind ook €0,66 voor 400 gram vlees heel goedkoop,dus van mij mogen ze.Heb AH net een mailtje gestuurd en ben benieuwd naar het antwoord.
Ik vind het niet zo heel gek dat Mulder niet meer voor dat geld kan/wil leveren, alles wordt duurder.
En het is idd nog steeds niet echt duur, maar een prijsverhoging van bijna 44% vind ik nogal wat.

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Wij hebben vorige week voor de 46 cent prijs 12 dozen besteld. En rekenden toch 66 cent af :ugh:
Ik heb wel gemaild want ik ben het daar niet zo mee eens.
Onze AH heeft nog wel vlees compleet voor 46 cent. Maar als ook dat verhoogd stappen wij over op Lotgering.
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

Liesbeth schreef: Ik vind het niet zo heel gek dat Mulder niet meer voor dat geld kan/wil leveren, alles wordt duurder.
En het is idd nog steeds niet echt duur, maar een prijsverhoging van bijna 44% vind ik nogal wat.

Maar het heeft ook jarenlang bijna de zelfde prijs gehad.Hier althans.
En ja,alles wordt door allerlei oorzaken ineens stukken duurder.Neem alleen de benzine maar even.
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Lillith eet eindelijk de pens compleet en hup dan wordt het duurder :zweep: :D
Het was wel erg goedkoop :ok:
Gelukkig heb ik nog niet zoveel nodig en blijf ik s'morgens brokken geven.
In de C1000 hier was het nog de gewone prijs maar het vak was akelig leeg.. :(
marian*
Erelid
Contacteer:

Nog geen antwoord op mijn mail gehad.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Bij de Plusmarkt hier heeft het nog nooit 46 cent gekost, maar ze hanteren iig nog wel hun normale prijs van 59 cent.
Ik heb vandaag bij de Dekamarkt nog een aantal pakjes voor 49 cent gekocht, maar bijna overal is de prijs gestegen.
Belachelijk vind ik dat want het is nog steeds het voer wat de supers voor de oude prijs hebben ingekocht, maar nu met het zicht op de prijsverhoging, gooien ze ook de prijs voor het 'oude' voer omhoog :devil: .

DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Net voor het eerst Smuldier bij de Jumbo gehaald voor 46 cent (compleet).
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Ik heb sinds kort Lotgering om eens te proberen. Was iets duurder dan Smuldier, ook omdat er bezorgkosten bij komen, maar nu ben ik volgens mij goedkoper uit dan met Smuldier als overal de prijs 66 cent gaat worden.
Dus ik denk dat ik voorlopig maar bij Lotgering blijf.
lida1956
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Riesenschnauzer 2x, dwergschnauzer, teckel, boomer, Westy, asbak

Ongelezen bericht door lida1956 »

Vlees compleet was hier bij de c1000 altijd 46 cent. Net zo als alle andere smuldier pakjes (behalve hart, dat was duurder). Nu is vleescompleet opeens 66 cent. Nog niet duur, maar ik vind het een absurde prijsverhoging, meer dan 40% als ik het goed schat. Dat alles duurder wordt ben ik gewend, maar dit vind ik toch wel overdreven.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

ja wij hebben het gister ook gekocht voor 66 cent...

dat is niet een kleine prijsverhoging zoals meneer mulder schrijft,maar echt wel een fikse prijs verhoging...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”