Morgen toch om 5 uur opstaan...ach, je moet er wat voor over hebben...

Moderator: moderatorteam
Waar heb je deze cijfers eigenlijk vandaan?ladybird schreef:The total number of entries at the EuroDogShow:
Day 1: 1286 dogs
Day 2: 1462 dogs
Day 3: 1770 dogs
Day 4: 2720 dogs
---------------------
Total: 7238 dogs entered for the Euro Dog Show.
Dit lijken me wel wat reeelere cijfers?Es schreef:Waar heb je deze cijfers eigenlijk vandaan?ladybird schreef:The total number of entries at the EuroDogShow:
---------------------
Heel andere dan in het persbericht.
Dat weet ik niet, maar dat stuk tekst met foto's van de rasgroepen is gekopieerd van de Raad van Beheer sitebeagleboys schreef:Hoi Nel,
Zijn dat de beagles van Piet en Tieneke die daar op staan.
Tjeerd
Vrijdag weer thuis...?Triplefox schreef:Accu's vol, geheugenkaarten leeg, (te)veel zooi in de tas(sen) en nu ff bedenken of ik niets ben vergeten
Ik hoop dat de erering een beetje fatsoenlijk erbij staat anders ben ik vrijdag weer thuis![]()
See ya @ EDS!
Iemand heeft de inschrijvingen geteldEs schreef:Waar heb je deze cijfers eigenlijk vandaan?ladybird schreef:The total number of entries at the EuroDogShow:
---------------------
Heel andere dan in het persbericht.
Dat zal toch haast wel met twee grote shows per dag en zoveel inschrijvingen? Anders is die catalogus niet meer te tillen!Djarro schreef:Zijn er voor elke dag aparte programmaboekjes?
Gefeliciteerd met het resultaat!crutz schreef:Idd voor beide shows aparte catalogussen. Heb je je beide inschrijf nummers bij je krijg je ze wel al allebei (hadden wij dus niet)
Onze eigen fok reu in de baby klasse beste baby DJT (gewonnen van z'n zusje) beide baby's veel belovend. Lara in de open klasse 1ZG op t licht overbouwd zijn. Eerlijk gekeurd al vond de eigenaar vd andere DJT teef in de open klasse van niet omdat hij 2ZG kreeg vanwege t te fijn gebouwd zijn & lopen/staan met een kromme rug, dus krabbelen.
Grr, te laat gelezen, anders had ik er wel even op gelet.ladybird schreef:Ow, als er mensen morgen bij de ring van de Whipperts kijken, willen jullie dan foto's maken van onze Bran? (StripPokers Let them talk) Ik meen dat hij in de jeugdklasse staat. Ik ben er zelf niet bij, maar zou er wel graag foto's van willen hebben.
Je hebt mail!Djarro schreef:Zijn er voor elke dag aparte programmaboekjes? Zo niet dan heb ik een vraag over de Anatolische herder. Zou iemand de namen van de ingeschreven anatolen hier willen noteren van a.s. zaterdag? Er zijn er 5 ingeschreven.
Oh en iedereen heel veel succes! Ik kom zaterdag kijken
2 boekjes 1 van de CAC en 1 van het EK. Dus heb ze nu allebeiScooby schreef:Dat zal toch haast wel met twee grote shows per dag en zoveel inschrijvingen? Anders is die catalogus niet meer te tillen!Djarro schreef:Zijn er voor elke dag aparte programmaboekjes?
Ik zou eigenlijk wel graag willen weten welke Pyrenean Mastiffs (Mastin del Pirineo) er zijn ingeschreven zaterdag. Alberto v/d Bollert weet ik...dat zijn we zelfRenske schreef:2 boekjes 1 van de CAC en 1 van het EK. Dus heb ze nu allebeiScooby schreef:Dat zal toch haast wel met twee grote shows per dag en zoveel inschrijvingen? Anders is die catalogus niet meer te tillen!Djarro schreef:Zijn er voor elke dag aparte programmaboekjes?. Als iemand iets wil weten?????
Op zich is er heel veel parkeerplaats, dat zou voldoende moeten zijn. Zeker als je aan de achterkant van het FEC parkeert, dus zeg maar om de stad heen rijdt (dat is mijn advies). Zelf ben ik op de fiets gegaan, dus ik weet het niet precies hoe het vandaag was.mon doesie schreef:
hoe ging het met parkeren?
kun je daar al heel vroeg je auto kwijt?
of is het gesloten terrein en gaat het pas om een bepaalde tijd open?
Als je aan de achterkant parkeert moet je dan een spoor over? Of heb ik dat helemaal fout?Renske schreef:Op zich is er heel veel parkeerplaats, dat zou voldoende moeten zijn. Zeker als je aan de achterkant van het FEC parkeert, dus zeg maar om de stad heen rijdt (dat is mijn advies). Zelf ben ik op de fiets gegaan, dus ik weet het niet precies hoe het vandaag was.mon doesie schreef:
Ik vond het wel erg rustig op mij overkomen! Of de show is gewoon heel erg ruim opgezet????
Zou dat niet ook komen, omdat het donderdag is en vandaag nog heel veel mensen moeten werken?Renske schreef:Ik vond het wel erg rustig op mij overkomen! Of de show is gewoon heel erg ruim opgezet????
Baïla schreef:Als je aan de achterkant parkeert moet je dan een spoor over? Of heb ik dat helemaal fout?Renske schreef:Op zich is er heel veel parkeerplaats, dat zou voldoende moeten zijn. Zeker als je aan de achterkant van het FEC parkeert, dus zeg maar om de stad heen rijdt (dat is mijn advies). Zelf ben ik op de fiets gegaan, dus ik weet het niet precies hoe het vandaag was.mon doesie schreef:
Ik vond het wel erg rustig op mij overkomen! Of de show is gewoon heel erg ruim opgezet????
De Tollers: Teefjes jeugdklasse en tussenklasse, graag!Renske schreef:2 boekjes 1 van de CAC en 1 van het EK. Dus heb ze nu allebeiScooby schreef:Dat zal toch haast wel met twee grote shows per dag en zoveel inschrijvingen? Anders is die catalogus niet meer te tillen!Djarro schreef:Zijn er voor elke dag aparte programmaboekjes?. Als iemand iets wil weten?????