Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even een upje: aanstaande vrijdag om 13:00 uur verzamelen op de parkeerplaats bij park Staddijk en het tunneltje?
Wie gaan er (nog steeds) allemaal mee?
Ik heb wel heel veel zin om weer met een groepje te wandelen, maar ik moet tot 12 uur werken in geldermalsen, dan m'n dochters ophalen in Tiel, Rico ophalen in Zoelen en dan de weg nog zien te vinden in Nijmegen. Twijfel twijfel.
Jammer Samantha en Woest, hopelijk lukt het een volgende keer wel.
Betekent dat dat ik vrijdag alleen met Mila wandel? De tijd maakt mij overigens niet uit, ik kan ook later 's middags of 's avonds.
DeDiana schreef:Jammer Samantha en Woest, hopelijk lukt het een volgende keer wel.
Betekent dat dat ik vrijdag alleen met Mila wandel? De tijd maakt mij overigens niet uit, ik kan ook later 's middags of 's avonds.
Ik moet even zien hoeveel ik opschiet met mijn werk. Wil wel graag mee, maar moet ook iets afhebben. Ik laat het nog weten.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Ik moet even zien hoeveel ik opschiet met mijn werk. Wil wel graag mee, maar moet ook iets afhebben. Ik laat het nog weten.
Of we gaan wat later? Dan kan Mirretje misschien ook alsnog mee?
Vanaf welke tijd kan Mirretje? Ik ben nu hard aan het werk, maar moet uiterlijk morgen nog 200 pagina's gelezen en beoordeeld hebben
Ik laat vanavond laat weten of ik voldoende ben opgeschoten om mee te gaan.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Ik moet even zien hoeveel ik opschiet met mijn werk. Wil wel graag mee, maar moet ook iets afhebben. Ik laat het nog weten.
Of we gaan wat later? Dan kan Mirretje misschien ook alsnog mee?
Vanaf welke tijd kan Mirretje? Ik ben nu hard aan het werk, maar moet uiterlijk morgen nog 200 pagina's gelezen en beoordeeld hebben
Ik laat vanavond laat weten of ik voldoende ben opgeschoten om mee te gaan.
Met dat ik dit schrijf, krijg ik een sms-je of ik morgen op de pup van vriendin wil passen. Die is te jong om mee te wandelen. Voor mij wordt het dus volgende keer.
Nou, als het weer eens doorgaat wil ik heeeel graag met Boris mee!
Want Samantha, ik wil jou en Macho en je hele roedel nou wel een keer zien! Kunnen we niet een keer een privé afspraakje maken. Dat ik gewoon bij jou thuis kom.
Yai schreef:Nou, als het weer eens doorgaat wil ik heeeel graag met Boris mee!
Want Samantha, ik wil jou en Macho en je hele roedel nou wel een keer zien! Kunnen we niet een keer een privé afspraakje maken. Dat ik gewoon bij jou thuis kom.
Zie ik Babs ook direct....
Je bent hier altijd welkom hoor!
Alleen Babs zou je dan niet meer kunnen zien
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Yai schreef:Nou, als het weer eens doorgaat wil ik heeeel graag met Boris mee!
Zie ik Babs ook direct....
Je bent hier altijd welkom hoor!
Alleen Babs zou je dan niet meer kunnen zien
Ojeee... Wat is er gebeurd?
Ik vind het heel leuk om een keer langs te komen! Om het direct maar op de korte termijn te houden: Heb je deze week tijd?
Zullen we rond 13:00 bij de parkeerplaats van stadsdijk (Samantha zei dat je daar gratis kan parkeren en binnen 2 minuten in het gebied staat) afspreken, of is dat te vroeg?
Wat mij betreft prima, ik kan de hele middag.
Je kunt inderdaad tegenover park Staddijk gratis parkeren en dan loop je door het tunneltje zo het losloopgebied op.