Ik ging op een kaartje van Josee gratis naar binnen, voor Sadie geeneens een kaartje gekocht..daar zeiden ze niets over'

Moderator: moderatorteam
Binnen genoeg jongere pups gezien, das meten met 2 maten...._Inge_ schreef:Op de site stond ook gewoon dat ze pas vanaf 16 weken naar binnen mogen, dus heb je net pech als er iemand staat die de regels netjes volgt;)
Ik ging op een kaartje van Josee gratis naar binnen, voor Sadie geeneens een kaartje gekocht..daar zeiden ze niets over'
Nou, dan was hij getrimd gisteren, want ik vond voor het eerst een afghaan mooi omdat hij juist niet zo'n idiote beharing had. Ik vond het niet echt bijzondere honden in de bis-keuring.Nanna schreef:BIS een Afghaan.
Showmodel met ultralang haar en idiote hoekingen.
Gemiste kans.
tekkel schreef:Nou, dan was hij getrimd gisteren, want ik vond voor het eerst een afghaan mooi omdat hij juist niet zo'n idiote beharing had. Ik vond het niet echt bijzondere honden in de bis-keuring.Nanna schreef:BIS een Afghaan.
Gemiste kans.
Ik vond de pointer het mooist
Ja daar maakten wij gisteren ook al fijne smaakvolle grappen overTara schreef:Hé, die BIS-prijs is inderdaad net een urn.
Ben ik even blij dat we geen BIS in show geworden zijn!
Hardop zeggen dat je pup niet binnen mag omdat ze bang zijn dat hij parvo oploopt omdat er mss exposanten waren met honden met parvo. Kreeg uiteindelijk 50cent meer terug omdat ze t niet gepast hadden.Tara schreef:Wat stom zeg! Heb je je kaartje kunnen doorverkopen?crutz schreef:Binnen genoeg jongere pups gezien, das meten met 2 maten...._Inge_ schreef:Op de site stond ook gewoon dat ze pas vanaf 16 weken naar binnen mogen, dus heb je net pech als er iemand staat die de regels netjes volgt;)
Kreeg ook in eerste instantie m'n geld niet terug....nee, want gekocht is gekocht....
mm, ik denk dat het vertekend hoor, ik zie daar niet echt wat vreemds aan.Lothian schreef:Heeft die Afghaan nou idioot korte metatarsi of ligt dat aan mij?Al is het slecht te zien door het gordijn wat er overheen hangt.
Edit Zie hier bijvoorbeeld een plaatje van de minder behaarde neef van de Afghaan: klik. Die heeft volgens mij toch echt langere voeten.
Grappig om te zien. Als pup had hij behoorlijk wat wit; aan voetjes/teentjes, borst en bovenop het koppie. Behalve op de borst is daar niets meer van terug te zien. Vraag ik me gelijk af of dat komt omdat het wit echt weggetrokken is, of weggewerkt...
Ik had de foto niet goed bestudeerd, maar ging af op nanna's "ultralang haar", en dat vond ik niet. Heb op crufts (tv) veel extremere gezien, met slierende gordijnen en zoyamie schreef:tekkel schreef:Nou, dan was hij getrimd gisteren, want ik vond voor het eerst een afghaan mooi omdat hij juist niet zo'n idiote beharing had. Ik vond het niet echt bijzondere honden in de bis-keuring.Nanna schreef:BIS een Afghaan.
Gemiste kans.
Ik vond de pointer het mooist
niet echt veel verschil hoor
Ik heb geen idee of het aan jou ligt, heb namelijk geen benul van wat metatarsi betekent.Lothian schreef:Heeft die Afghaan nou idioot korte metatarsi of ligt dat aan mij?![]()
Ja, dat denk ik ook. Die taal beheers ik helaas niet.Nanna schreef:het is vast een afghaans woordLongFields schreef:Ik heb geen idee of het aan jou ligt, heb namelijk geen benul van wat metatarsi betekent.Lothian schreef:Heeft die Afghaan nou idioot korte metatarsi of ligt dat aan mij?![]()
Ik zie die van jou veel liever dan zo'n showversie.Saba schreef:Kolere. En dan wordt er vanuit het ras gezanikt over mijn a-typische Afghaan. Ik geloof dat die van mij dan wel een stukkie functioneler is, als in, niet verstrikt raken in het struikgewas en verhongeren en kan-nog-echt-iets-vangen.
Ik lig hier echt dubbel om die glimlach van die vent, alsof hij niet anders kan kijken en ook zo raar met zijn hoofd naar voren staat hij op elke foto..LongFields schreef:Grappig om te zien. Als pup had hij behoorlijk wat wit; aan voetjes/teentjes, borst en bovenop het koppie. Behalve op de borst is daar niets meer van terug te zien. Vraag ik me gelijk af of dat komt omdat het wit echt weggetrokken is, of weggewerkt...
Wat een enorme griezel is die handler trouwens zeg, op bijna alle foto's in het overzicht van jouw linkje kijkt en staat hij exact hetzelfde, met zo'n griezelglimlach...
Nou, zeg dat! En dan die kop nog scheef in exact dezelfde positie elke keer. Dat oefent hij ongetwijfeld dagelijks voor de spiegel.Hailfall schreef: Ik lig hier echt dubbel om die glimlach van die vent, alsof hij niet anders kan kijken en ook zo raar met zijn hoofd naar voren staat hij op elke foto..
De Ridgeback is niet komen opdagen bij de groepskeuring.Irisz schreef:Weet iemand waar je de plaatsingen per groep kan vinden? Dus niet alleen BIG 1, maar ook de rest?
De BOB bij de Ridgebacks was er eindelijk eentje die ik ook echt gaaf vind (BOS trouwens ook), ben wel benieuwd wat ze nog in de groep hebben gedaan.
ik stond er naast toen ik de eindkeuring inmoest,Es schreef:Bj onze kraam van de rasver. dook opeens een dame met trimtafel en hond op, voor de eindrondes. Mijn echtgenoot werd helemaal beroerd van de spray die de poedel in model moest houden.
Echt??Saschesfloor schreef:De Ridgeback is niet komen opdagen bij de groepskeuring.Irisz schreef:Weet iemand waar je de plaatsingen per groep kan vinden? Dus niet alleen BIG 1, maar ook de rest?
De BOB bij de Ridgebacks was er eindelijk eentje die ik ook echt gaaf vind (BOS trouwens ook), ben wel benieuwd wat ze nog in de groep hebben gedaan.
Tja, dat risico zou dan sowieso niet nemen als dit je laatste punt voor het kampioenschap is.LongFields schreef:Officieel is het inderdaad zo dat je titels komen te vervallen, dus je CAC telt niet en de BOB-titel ook niet.
Ik weet alleen niet hoe dat in de praktijk wordt nageleefd. Ben zelf altijd netjes zoals het hoort de erering in geweest als mijn hond BOB werd.
Irisz schreef:Tja, dat risico zou dan sowieso niet nemen als dit je laatste punt voor het kampioenschap is.LongFields schreef:Officieel is het inderdaad zo dat je titels komen te vervallen, dus je CAC telt niet en de BOB-titel ook niet.
Ik weet alleen niet hoe dat in de praktijk wordt nageleefd. Ben zelf altijd netjes zoals het hoort de erering in geweest als mijn hond BOB werd.
Ze is wel overgekomen vanuit Tsjechië voor de Winner, dus misschien moest ze op tijd terug?
Okay, dat wist ik niet.crutz schreef:Irisz schreef:Tja, dat risico zou dan sowieso niet nemen als dit je laatste punt voor het kampioenschap is.LongFields schreef:Officieel is het inderdaad zo dat je titels komen te vervallen, dus je CAC telt niet en de BOB-titel ook niet.
Ze is wel overgekomen vanuit Tsjechië voor de Winner, dus misschien moest ze op tijd terug?
Als je je netjes bij t secretariaat afmeldt met een goede reden mag t wel;-)
Met Lara eens gehad (in Echt) Frank was ziek & ik moest 's middags werken, was totaal geen probleem & punten gekregen.