Officieel mag het niet, maar punt één zijn we er al heel vaak geweest en we zijn nog nooit gecontroleerd, punt 2 lopen er nog best veel meer andere honden.Maeve schreef:Een echte!Helianthe schreef:Heej een Tukker?Maeve schreef:Ik kom ook niet, toch besloten om ergens anders te wandelen met het gespuis. Maar veel plezier morgen voor degene die wel gaan![]()
@Eveliendepien: Ik weet niet welk bos je naartoe bent geweest? Maar ik heb hier in Enschede nog geen bos gevonden waar het vuurwerkvrij is, het is hier ook gewoon luidruchtigWij gaan morgen naar Lonnekermeer, daar hoor je alleen carbidschieten op de achtergrond maar absoluut niet hard. Ik verwacht hetzelfde van Bussloo, niet te vergelijken met hier. Maar als je het niet aandurft moet je het niet doen natuurlijk.
Wij komen net terug van een rondje Rutbeek (Enschede), gegarandeerd vuurwerkvrij met ook op de achtergrond dat carbidgedoe...
Maar Lonnekermeer zitten wij ook niet ver vandaan, dus moeten we ook maar eens opzoeken![]()
Rutbeek mogen ze niet loslopen toch? En had begrepen dat ze daar ook best streng controleren?
Lonnekermeer is heel mooi in ieder gevalOok niet allemaal losloop maar mijn ervaring is dat wanneer de hond zich gedraagt (lees: geen wild opjaagt) er weinig aan de hand is
Maar leuk! een echte Tukker