gonnie schreef:Fafo schreef:Nou. Ik heb even op de Facebook pagina van de eigenaar gekoekeloerd en dan is er al een hoop duidelijk.
Deze agent kreeg hoogstwaarschijnlijk een melding van honden die een voorbijganger hadden gebeten dus is hij waarschijnlijk al op zijn hoede geweest. Als dit type hond dan zo op je af komt gerend, en dan twee, dan snap ik dat je op deze manier reageert. Hij probeerde nog wat anders (twee schoten) maar helaas. De tweede keer vond ik ze dan wel heel anders op hem af komen dan de eerste keer, ik had het logischer gevonden als hij de eerste keer schoot, maar hij doet gewoon zijn werk. En we kunnen lopen zeiken maar de politie kan nou eenmaal niet van alles verstand hebben. Ik vind het positief dat hij nog probeerde ze af te schrikken door twee keer in de lucht te schieten. Dat maakt toch dat hij ze liever niet neer had willen schieten.
Die eigenaar had zijn honden bij moeten houden. Je weet wat voor ras je hebt en gezien zijn teksten op Facebook en profiel foto waren het eerder pikverlengers. Een baas die zijn verantwoording niet neemt.
Op Facebook schreeuwt hij dat allebei zijn honden zijn neergeschoten, nou dat is al niet waar.
En ja, misschien was het anders gelopen als er een agent stond met heel veel verstand van honden, en wellicht minder angst ervoor. Maar het was ook anders afgelopen als deze honden een normale baas hadden gehad. Een baas die weet wat voor honden hij heeft.
Ik vind het nog al wat om iemand op zijn uiterlijk en Facebook te beoordelen.
Hij was gewoon heel erg kwaad en ik denk dat in eerste instantie een heleboel mensen kwaad zouden zijn, ook al was het te begrijpen dat die agent schoot.
Lijkt me een rot gezicht als je hond zo terug komt.
Zo bevooroordeeld ben ik niet vaak hoor. Maar sorry, gezien zijn profiel foto en vooral zijn teksten op Facebook, ja.. Past precies bij het plaatje toch?
Natuurlijk is het heel erg en zal hij er boos en verdrietig van zijn, iedereen zal er boos en verdrietig van zijn. Alleen niet iedereen zal dit overkomen omdat die wel hun verantwoording nemen en wel weten wat ze in huis halen.
Ja ik vind deze jongen echt het prototype voor dit ras.
En als je dit soort berichten schrijft: "Allebei doodgemaakt door de mensen die als helden moeten voorstellen in dit land..!! Trouwe viervoeters, doen geen vlieg kwaad hebben de dood ontvangen door een agentje die nu hopelijk heel lekker slaapt."
"!!!!!!! FUCKING AGENTEN HEBBEN EERST MN HOND NEERGESCHOTEN EN DAARNA MN ANDERE HOND !!!! VOOR WAT!!!!! VOOOOOOOR WATTTT!!!!!!! VANAF PUPPY AF AAN HEB IK DR OPGEVOED AFGETRAINT EN WEL!!!! NIEUWE WIJKAGENT SCHIET GELIJK MAGAZIJN LEEG OP MN 2 HONDEN!!!!! 1 IS GEVLUCHT EN BLEEF BIJ DE BUURVROUW THUIS EN IS NU OOK GEPAKT!!!!!!!! ZE SCHIETEN MN HONDEN DOOD!!!! JAREN LANG OPGEVOED EN DIT IS HET RESULTAAT IK BEN GEBROKEN </3 ! Sarah Setareh"
Naja, eh. Voor mij zegt dat wel een beetje met wat voor type persoon je te maken hebt hoor.