De hondjes hebben zich ook prima vermaakt dus die kunnen straks lekker tevreden gaan slapen.
Moderator: moderatorteam
Oja, haha, dat was vorig jaar alweer. God wat een koude, zere handen had ik toenLongFields schreef:Het was heel gezellig, we hadden op de frisse wind na heerlijk weer en de honden hebben zich allemaal prima vermaakt. Geen vermiste honden die we uit het water moesten vissen dit keer, du niemand net als jij vorig jaar nat en vol met doorns.-Lilo- schreef: Verder was het leuk ja? Fijne jaarwisseling gewenst allemaal!![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling, ik hoop dat het mee gaat vallen met knallen bij jullie en dat Lola het allemaal een beetje goed gaat doorstaan.
vosse schreef:En ik ben officieel Izzie fan. Leuk meisje
Het voordeel van een natte poedel is dat ie nu heerlijk naar shampoo ruikt
Haha die 2 vonden elkaar wel gezellig jaIzzie_Anneke schreef:vosse schreef:En ik ben officieel Izzie fan. Leuk meisje
Het voordeel van een natte poedel is dat ie nu heerlijk naar shampoo ruikt![]()
![]()
![]()
En noem het maar een voordeel, Izzie is van voorkeur geswitcht, van teckel naar poedel
Jij hebt ook echt fantastische worteltjesMaeve schreef:Wij vonden het ook erg gezellig, de groep was niet zo groot als vorig jaar maar we hadden toch een leuk clubje bij elkaar!![]()
En Coda heeft een beetje op zichzelf gelet dit keer inderdaad![]()
Bizzy viel eenmaal in de auto meteen in slaap en moest ik thuis weer wakker maken, kleine baby
WorteltjesIzzie_Anneke schreef:Jij hebt ook echt fantastische worteltjesMaeve schreef:Wij vonden het ook erg gezellig, de groep was niet zo groot als vorig jaar maar we hadden toch een leuk clubje bij elkaar!![]()
Bizzy viel eenmaal in de auto meteen in slaap en moest ik thuis weer wakker maken, kleine baby
Ahh dankjewel! En Coda herkende jou ook nog! Dat vond ik wel grappig om te zien, hoe ze je begroette haha!Longfields schreef:Heerlijk stel, die Bizzy en Coda. Vond Coda vorig jaar al leuk maar zo samen met Bizzy helemaal
Ja, dat vond ik echt hartstikke leuk, dat ze me zo enthousiast begroette.Maeve schreef:WorteltjesIzzie_Anneke schreef:Jij hebt ook echt fantastische worteltjesMaeve schreef:Wij vonden het ook erg gezellig, de groep was niet zo groot als vorig jaar maar we hadden toch een leuk clubje bij elkaar!![]()
Bizzy viel eenmaal in de auto meteen in slaap en moest ik thuis weer wakker maken, kleine babyDie houden we erin!
Ahh dankjewel! En Coda herkende jou ook nog! Dat vond ik wel grappig om te zien, hoe ze je begroette haha!Longfields schreef:Heerlijk stel, die Bizzy en Coda. Vond Coda vorig jaar al leuk maar zo samen met Bizzy helemaal
Mooi! Had je nog problemen met het haar gisteren, trouwens?welshwitch schreef:Het oor is al half op Hilde
Oh, beter! En ja, zandwelshwitch schreef:Nee, er lag meer zand dan haar in. Heb hem zo goed mogelijk uitgeveegd en ingeleverd, ze hebben niet eens gekeken.