Fotogravinnetje
Week 7: Hele gave foto. Door het licht heeft het bijna iets mysterieus. Ik had alleen iets meer ruimte boven de bomen willen zien, denk ik. Maar echt mooi met het licht en de weerspiegeling.
Week 8: Nette macro foto, steekt mooi af tegen de blauwe lucht. Mocht misschien iets lichter op het onderwerp?
Eefsel
Week 7: Moeilijke omstandigheden zo te zien, maar ik vind het een erg leuke uitsnede. Weer eens iets anders en de aandacht gaat meteen naar het neusje, wat toch wel heel schattig is

Week 8: Een mooie foto, ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit zou zien als de pluis (wat is het?

) wat meer naar links zou zitten. De kleuren in de foto vind ik wel erg passend!
&nicole
Week 7: Mooi licht in de foto! Jammer genoeg worden de ogen dan donker, maar dat is dan weer niet iets waar je iets aan kan doen. Vind ik persoonlijk altijd moeilijk, licht kan zo mooi vallen van opzij of achter, maar ik heb een obsessie voor mooi licht in de ogen.

Week 8: Fijne foto, eigenlijk niks over te zeggen!
Kaiou
Week 7: Ik weet niks anders te zeggen dan wauw...
Week 8: Ook weer een erg goede foto! Goed scherp, fijne kleuren!
Terre
Week 7: Ik had de foto graag vanuit een iets lager standpunt gezien en dan ook de hele staart erop. Maar dat is niet het makkelijkste bij bewegende pupjes. Het koppie trekt wel mooi de aandacht!
Week 8: Wat een schattige foto! Jammer dat die zo klein geupload is, nu zou ik de hond iets dichterbij willen hebben qua uitsnede, maar volgens mij is dat op groter formaat niet zo.
DeDiana
Week 7: Ik moest even een paar keer kijken hoe zijn lijf nu in elkaar zat.

Erg leuke foto, weer eens wat anders. Lijkt ook mooi scherp op de ogen!
Week 8: Goede scherpte en ik vind de vage poot eigenlijk wel mooi passen in de foto. Sommige stukken lijken overbelicht op zijn kop, maar het is wel een mooie ontspannen plaat.
Tycha
Week 8: Ik vind het een hele gave foto. Mooi scherp, goede kleuren. Alleen ik vraag me af hoe hij eruit zou zien als er meer ruimte links zou zijn. Hoewel je dan wel weer het opspattende water zou missen denk ik en dat hoort er wel echt bij.
Sandra
Week 7: Hij lijkt niet helemaal scherp, maar ik ben nu wel erg benieuwd waar hij naar kijkt.

Wel mooi om te zien dat het zonlicht ook effect heeft op zijn ogen. Op andere foto's lijken ze feller, hier komen ze zachter over op me. Hij spreekt me wel aan!
Week 8: Mooi sfeerplaatje zeg! Hij past mooi in de omgeving

Scherpte zou iets beter mogen, maar ik geloof je meteen qua uploaden, heb ik zelf ook last van. FB is niet het meest ideale, maar wel makkelijk.
Shiloh86
Week 7: Goede kleuren en belichting, ik had alleen misschien iets minder scherptediepte willen zien, zodat de neus en oren ook nog scherp waren. Maar ik weet niet hoe de achtergrond er dan uitgezien had en die is nu mooi rustig. Een erg leuke foto!
Week 8: Eigenlijk heb ik er niks over te zeggen, erg gaaf!
Bonnie F
De dode vink vind ik eigenlijk wel heel bijzonder met die kleuren en waterdruppels, zeg!
Haarijs: erg bijzonder om te zien. Ging het aan beide zijkanten nog door? Ik vind het jammer dat het nu zo afgeknipt is aan de zijkanten, maar soms kan het niet anders. Het laat wel erg mooi zoiets bijzonder zien.
Toots
Week 8: Mooie foto! Toots staat er goed op, maar ik vind de achtergrond ook erg mooi
Zo, week 9 doe ik als iedereen weer iets geplaatst heeft. Volgens mij heb ik zo iedereen gehad?