Vind Jeanot van Crutz ook een prachtige hond, ook de donkere kleur vind ik aantrekkelijk bij Mechelaars.
Moderator: moderatorteam
Paisley schreef:Onbenullig verwoord, ik weet hetranetje schreef: Nou, niet puur op uiterlijk, maar ik kies mijn honden wel degelijk op uiterlijk uit de beschikbare rassen![]()
Het oog wil ook wat.Ik bedoelde eigenlijk " hond kiezen alleen op uiterlijk"
Ik gun ook niemand een hond waarbij je iedere keer als je hem ziet denkt: "wat ben jij ook een onooglijk mormel"
Er zijn genoeg hondenrassen en types die ik uitsluit vanwege het uiterlijk, al kom ik daar misschien ooit nederig op terug omdat ik misschien verliefd ben geworden op een frankenstein hondje
Ik ben juist gek op van die domme smoelen. De reu van mijn vriendin logeert hier een paar dagen, die heeft zo'n heerlijk domme smoeldagmar88 schreef:Paisley schreef:Onbenullig verwoord, ik weet hetranetje schreef: Nou, niet puur op uiterlijk, maar ik kies mijn honden wel degelijk op uiterlijk uit de beschikbare rassen![]()
Het oog wil ook wat.Ik bedoelde eigenlijk " hond kiezen alleen op uiterlijk"
Ik gun ook niemand een hond waarbij je iedere keer als je hem ziet denkt: "wat ben jij ook een onooglijk mormel"
Er zijn genoeg hondenrassen en types die ik uitsluit vanwege het uiterlijk, al kom ik daar misschien ooit nederig op terug omdat ik misschien verliefd ben geworden op een frankenstein hondje
Niko is vrij lelijk, maar van eigen houd je toch. Wat erger is, is dat de dommigheid er vanaf straalt.
De mooiste hond met een domme smoel is alsnog een lelijk mormel en een lelijke hond wordt mooier van een pientere blik.
Het is een liefje. En hij beweegt wel heel mooi.