Dus mijn honden veroorzaken wel overlast en die katten niet.MARC_S schreef:Daar zeg ik dus ook niks over toch?Senta schreef:Tuurlijk, maar dat doen de meesten ook. maar als ik aan het werk ben en mijn honden rennen naar buiten omdat ze een paar katten in mijn tuin horen krijsen dan ben ik toch echt niet snel genoeg om eerder dan de dames in mijn tuin te arriveren![]()
Gewoon even lezenMensen in dit topic sturen de honden achter katten aan in de tuin en weer een ander zegt dat ze te beroerd is om eerst te kijken voor de hond de tuin in gaat. ???????????????Waar ben jij die dan allemaal tegen gekomen?????:
![]()
Dus omdat katten dat OOK doen zijn ze vogelvrij en heb jij met een piesende en poepende hond ineens niks gedaan? ik snap het effe niet meer geloof ikVerder zijn mensen met honden vele malen asocialer alleen zien ze dat helemaal niet. Weinig mensen ruimen elke drol op, laat staan al die kapotgepiste grasvelden waar geen kind meer op kan spelen, laten hun hond nooit los in de bebouwde kom en laten hun hond nooit aan iemand snuffelen die misschien bang is of blaffen in een straat waar misschien iemand slaapt met nachtdienst Hoeveel kattenmensen ruimen de drollen van hun katten dan op??? Hoeveel zandbakken worden er niet door katten vervuild???![]()
Wat is daar asociaal aan? Zeg het eens? Wat maakt mij met een kat wel aso en jou met meerdere honden niet? Het feit dat je geen last hebt van wat je zelf leuk vind en wel van wat een ander leuk vindt soms?Alle dieren veroorzaken overlast (ook krijsende papegaaien in een voliere) en dan staan honden, ook al hebben ze nog zo'n verantwoordelijke baas, tientallen keren hoger dan katten daarin. Willen we allemaal wetten die zorgen dat je niks meer met je honden kan?Die hebben we toch al. Nu nog wetten die het de kattenbezitter wat moeilijker maakt om asociaal te zijn![]()
Katten krijsen hooguit in de paartijd dus het klopt niet. Honden blaffen altijd. Vogelhuisje wat hoger? Hier zitten ze er nooit in. Een oversteek door de tuin, woeee, dat is inderdaad wel heeeeel erg. Ik zou een aanklacht indienen tegen die voetstapjesNee lijkt me. Waarom eisen we dan wel allemaal zaken van de eigenaar van een kat die echt zeer beperkt Hoezo zeer beperkt?? Ik vind dagelijks krijsende en vechtende katten, katten die met enige regelmaat zich in mijn huis ophouden, in mijn vogelhuisje zitten, door mijn tuin dagelijks ettelijke keren de oversteek maken naar buurtuinen wel meer dan zeer beperkt eens overlast veroorzaken?![]()
.Reken maar dat dat alleen de stap naar beperkingen voor honden vergemakkelijktAls we allemaal een beetje normaal blijven kan iedereen doen wat hij wil tot op zekere hoogte. Nogmaals ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand het lollig vindt als ik mijn honden door allerlei leuke tuintjes laat banjeren of als ik mijn honden 's ochtends naar buiten laat om ze 's avonds weer binnen te laten
Dat is niet hetzelfde aangezien jouw honden dan wel zwaar overlast gaan veroorzaken itt de miezerige zaken waar jij het over hebt. Ik zie overal hondenpoep, hoor elke dag een boel geblaf en zie elke dag honden los lopen op straat. Ik denk dat ik me daar ook maar eens druk over moet maken dan? Oh nee, laat maar, ik heb wel wat beters te doen![]()
Door die katten die door mijn tuin racen gaan mijn honden blaffen, vliegen mijn honden de tent uit en dat mag niet. Moet ik mijn honden maar beter opvoeden. Weet je wat ga op het dak zitten., liefst met je katten erbij , maar dan ajb. niet op mijn dak.
En nog even over die k*t horretjes. Ik WIL die vieze gore dingen niet Daar komt nauwelijks frisse lucht door heen door die achterlijke gaatjes. En ik wil ze al helemaal niet om katten uit mijn huis te houden. Ik ben even een beetje heeeeeel erg pissig aan het worden. Katten die weer eens alles moeten mogen en honden die overlast veroorzaken.