Sanne1983 schreef:Erg onderschat is een ander uiterste inderdaad..
precies!. belangrijkste in elk geval is dat je goed moet weten wat je wilt met je evt. aanstaande hond, en je dan goed beseffen welke eigenschappen "gebakken" zitten in de desbetreffende rashond van je keuze, als dat goed matched maak je een goede keuze.
En die eigenschappen die je mag verwachten, kunnen er in veel meer of veel mindere mate in zitten. Uiterlijk is het minst belangrijkst
Heb zelf overigens een Amstaff teef van 4 jaar. kan nauwelijks overweg, niet eigenlijk, met vreemde teven. De meeste reuen zijn voor haar helemaal het einde. Zij heeft die eigenschap dus zeker in meerdere mate een zondagmiddag om 2 uur naar het hondenstrand is dus uitgesloten zoals je zult begrijpen......... daar ging ik al vanuit eigenlijk, ik kom daar liever op 1e kerstdag 's morgens om 6 uur bij wijze van spreken....
Daarintegen duikt ze niet in smerige sloten, blaft zeer zelden, is in huis een pantoffelheld en bijzonder relaxed, een enorme mensenvriend en zeker voor kids, een geweldige atleet ... das handig want ik ben zelf een aftief ventje nl..
Goed dat je je eerst goed verdiept alvorens tot aanschaf over te gaan
suc6 gr peter