Dat is geen argument maar een constateringEline* schreef:Gut, geweldig argument zeg!Inge schreef:Ik vind het zeer opvallend dat je een jaar of 5 nauwelijks een hond zag die een jasje droeg en dat je nu bij wijze van spreken op iedere hoek van de straat een aangeklede hond tegenkomt. Het weer is echt niet dramatisch veranderd in die paar jaar.Vroeger vraten we van de grond rond een kampvuurtje. Vroeguh liepen de honden buiten op het erf..en daar liepen geen malthezers hoor.
![]()

Dat mag je vinden, ik vind het echter voor die paar dagen per jaar dat het koud en nat is met een gure wind (want dan schijnt het alleen maar nodig te zijn) niet nodig dat ze een jasje aankrijgt voor de korte rondjes.Ik vind het knap sneu dat Nika met d'r slechte gestel moet koulijden. Zo kun je het namelijk ook omdraaien. Waarom moet je je hond laten vernikkelen als er jasjes zijn voor erg slechte dagen?
Ik ben een hele slechte baas

Ik geloof trouwens ook niet dat Nika er gelukkig van zou worden, die houdt helemaal niet van poespas aan haar lijf. Toen ze na haar sterelisatie een t-shirt aanmoest stond ze erbij als een geslagen hond en zette nauwelijks nog een pas. Verbandjes trekt ze binnen 5 minuten van haar lijf af.
Zeg ik dan dat jij ze bij het minste of geringste inpakt? Nee toch? Waarom voelen degenen die zeggen dat ze alleen functioneel een jas aantrekken zich zo "aangevallen" als ik zeg dat ik denk dat er ook veel baasjes zijn die het gewoon leuk vinden? Functioneel was het toch bij jou, dan heb ik het toch niet over jou?Mijn honden zijn vandaag overigens bloot meegeweest in de regen, twee keer een uur. Even om aan te geven dat het echt niet zo is dat ze bij het minste of geringste worden ingepakt.
Ik heb bij Nemesio toen wel mijn wenkbrauwen opgetrokken, dat lijkt op de foto's een hond met een behoorlijke vacht en ik vroeg me dus ook echt af waarom die hond een jasje aan had.