Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:Ik heb nog een vreemd verzoek. Zijn er honden die even samen met Bram zit en blijf en af en blijf willen doen na de wandeling? Alletwee op 10 meter en 2 minuten.
Ik heb 17 juni examen en Bram gaan ineens raar doen met die oefeningen. Zonder andere honden erbij gaat het prima, maar als het in een rijtje moet, blijft hij niet netjes.
Dus als er vrijwilligers zijn om te oefenen, dan houd ik me aanbevolen
Ik zou wel willen, maar Sita 2 minuten laten blijven is voorlopig nog onbegonnen werk
Je mag ook korter doen. Het gaat me vooral om de afleiding die andere honden geven. Bram komt overeind als de hond naast hem overeind komt. En dat moet niet
Zoek stok! schreef: Je mag ook korter doen. Het gaat me vooral om de afleiding die andere honden geven. Bram komt overeind als de hond naast hem overeind komt. En dat moet niet
Dan wil ik je wel helpen. Ik geef je de garantie dat Sita niet blijft zitten
Zoek stok! schreef: Je mag ook korter doen. Het gaat me vooral om de afleiding die andere honden geven. Bram komt overeind als de hond naast hem overeind komt. En dat moet niet
Dan wil ik je wel helpen. Ik geef je de garantie dat Sita niet blijft zitten
Zoek stok! schreef:Ik heb nog een vreemd verzoek. Zijn er honden die even samen met Bram zit en blijf en af en blijf willen doen na de wandeling? Alletwee op 10 meter en 2 minuten.
Ik heb 17 juni examen en Bram gaan ineens raar doen met die oefeningen. Zonder andere honden erbij gaat het prima, maar als het in een rijtje moet, blijft hij niet netjes.
Baloe wil ook wel een poging tot doen. Normaal gesproken zou ze dat moeten kunnen zeg maar
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Baloe wil ook wel een poging tot doen. Normaal gesproken zou ze dat moeten kunnen zeg maar
Als we van tevoren zien dat het niet gaat lukken, doen we het niet hoor. Het moet natuurlijk wel een kans van slagen hebben haha. Maar mocht de situatie zich ertoe lenen, dan zou ik het graag willen oefenen!
Het is voor het eerst dat ik hier kijk.
Zou graag mee willen, woon om de hoek, maar het lijkt me niet verstandig met een hondje van precies 4 maanden. Jammer, maar veel plezier allemaal
Of zou het toch kunnen, wat denken jullie?
O ja, en het is geen Pimpelmoes maar Pimpelmees .
Laatst gewijzigd door Ari@ne op 02 jun 2006 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom (druk druk druk)
Zo ja, dan wil Raisa ook wel even proefkonijn zijn voor Bram hoor
Alleen wil ze waarschijnlijk niet af in zo'n vreemde omgeving na een wandeling met veel hondjes, zit en blijf is denk ik geen probleem. Maar heb je juist ook niet een hond nodig die eerder opstaat (mag opstaan) dan Bram?
hahaha ja silly meld zich ook aan voor die oefening.
Hij denkt dat ie dat wel kan, hij vergeet alleen dat hij nog nooit een blijf oefening gedaan heeft.
Dus als je een hond nodig hebt die al vrij snel rond begint te wandelen doet silly ook mee
o ja, verder hoeven er geen hapjes (koekjes / snoepjes) of drankjes mee?
Vegas wil ook wel meedoen met de af en blijf oefening Op het examen ging dat onderdeel voor geen ene meter dus Vegas zal zeker weten eerder opstaan dan Bram (als hij überhaupt al af gaat )
Teckelgek schreef:Het is voor het eerst dat ik hier kijk.
Zou graag mee willen, woon om de hoek, maar het lijkt me niet verstandig met een hondje van precies 4 maanden. Jammer, maar veel plezier allemaal
Ik zou juist wel komen, hartstikke goed voor de pup al die vreemde (aardige) honden! Maar ik zou niet de hele wandeling meegaan, dus een half uurtje en dan terug. Of meenemen in een draagzak....
Teckelgek schreef:Het is voor het eerst dat ik hier kijk.
Ik zou juist wel komen, hartstikke goed voor de pup al die vreemde (aardige) honden! Maar ik zou niet de hele wandeling meegaan, dus een half uurtje en dan terug. Of meenemen in een draagzak....
Ik ga waarschijnlijk ook eerder terug. Sita is 7 maanden en rennen in dat mulle zand is best wel zwaar. Dus ik kijk wel even hoe het gaat...
Nog even een oproepje voor mensen die nog nooit in de Soesterduinen zijn geweest of van ver komen. Mocht je verdwaald zijn, in de file staan oid, bel dan even. Natuurlijk wachten we sowieso wel even, maar als we niks van je horen, kan het ook zijn dat je niet meer komt.
Zoek stok! schreef:Route heb ik aangepast, klopt het zo Reini?
Naast Annie en mij heb ik nu de volgende mensen:
Cleo
Simba1
Daphne
Mirri
Marye83
Sita
Miekmiek
Johan
Eline*
Reini
Pasja85
Bas Rouge
Mercedes2803
balou2004
Zoals het er nu uit ziet ga ik het morgen niet redden.
Mocht ik toch nog kunnen komen dan weet ik dat pas morgenvroeg, maar dan zien jullie me wel verschijnen. En anders veel wandelplezier.