Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After summer wandeling - inschrijving gesloten
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Kan ik me 'in principe' opgeven... Ik heb die dag namelijk niets, maar het is wel na mijn eerste lesweek en die zondag heb ik ook al wat staan... Aangezien ik nu toch al hier op het forum heb neergezet dat ik borderline heb... dat is namelijk de reden, het kan zijn dat ik zonder problemen door die eerste lesweek kom, het kan zijn dat ik helemaal over de rooie ga door teveel spanning en druk en dan lukt het gewoon niet om zoiets te doen...
En owja, als er iemand langs Leusden rijdt, of ons op station Amersfoort kan oppikken?
En owja, als er iemand langs Leusden rijdt, of ons op station Amersfoort kan oppikken?

You'll be in my heart... Always...
- Jacksel
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Jacksel
- Zeer actief
Je hebt pb met uitleg... Geloof maar gewoon dat het echt een goede reden is... Omdat de kans dat het me teveel wordt, gewoon te groot is...Teckelgek schreef:Wat is dat nou Karin? Probeer gewoon mee te gaan en natuurlijk halen wij je weer op in AmersfoortJacksel schreef:Naar aanleiding van een kleine hint kom ik toch maar niet... Denk dat het me teveel wordt...

You'll be in my heart... Always...
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Nee, maar ik kom ook wandelen en ben weleens benieuwd of je nou ook een keer komt of dat het alleen maar bij dit soort berichtjes blijft.vRob* schreef:mercedes2803 schreef:Kom je deze keer ook echt een keer opdagen dan?Rob* schreef:Ik kom ook
Je zegt vaak dat je komt, maar als puntje bij paaltje komt ben je er nooit...
ben je van DE organisatie ofzo?

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Linda en Reini, is het een probleem als ik nu aangeef dat ik niet kom en dan opeens er toch ben?
Zoals het er nu uitziet, gaat het me namelijk niet lukken (zoals gezegd: voorbereidingen en is een hele drukke periode voor mij), maar ik wil wel erg graag mee. Ik zou het vervelend vinden als jullie rekening met me houden en ik ben er niet, dan liever dat jullie niet op me niet rekenen en ik opeens toch kom. 
Ik verwacht dat ik het de woensdag ervoor wel definitief aan Reini kan doorgeven.

Ik verwacht dat ik het de woensdag ervoor wel definitief aan Reini kan doorgeven.
Groetjes, Nina en Baloe

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Ik ga van de twijfelstand af en ga komen.
ik weet alleen niet of ik de honden allebei meeneen, (wil je weten wat er aan personen meegaat voor die voorbereing of aantal honden?)
Yuta gaat zowizo mee, maar qua Basco twijfel ik aangezien hij liever op zich zelf is en als hij wel gaat spelen het dan geen spelen is maar andere honden lastig vallen (maar wordt hijzlef lastig gevallen doet hij niks terug de sukkel)

ik weet alleen niet of ik de honden allebei meeneen, (wil je weten wat er aan personen meegaat voor die voorbereing of aantal honden?)
Yuta gaat zowizo mee, maar qua Basco twijfel ik aangezien hij liever op zich zelf is en als hij wel gaat spelen het dan geen spelen is maar andere honden lastig vallen (maar wordt hijzlef lastig gevallen doet hij niks terug de sukkel)

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier was ik dus al bang voor........... begrijpelijk van Linda en Reini na al het gezanik in dit topic, maar wel ontzettend zonde!Zoek stok! schreef: Overigens geeft dit gezeik mij wel weer heel duidelijk het gevoel dat we de volgende keer weer lekker via pb gaan uitnodigen. Wat een geouwehoer zeg, het is nooit goed. Alles moet zo gaan als altijd, want anders is het fout.

-
- Zeer actief
Leuk dat je definitief meegaatJokie schreef:Ik ga van de twijfelstand af en ga komen.![]()
Yuta gaat zowizo mee, maar qua Basco twijfel ik aangezien hij liever op zich zelf is en als hij wel gaat spelen het dan geen spelen is maar andere honden lastig vallen (maar wordt hijzlef lastig gevallen doet hij niks terug de sukkel)![]()

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Moos
- Zeer actief
Leuk als je ook komt!!!pasja85 schreef:ik wil ook wel heel graag mee. Ik ben die dag vrij en 'in de buurt' (zwolle) vanwege een bruiloft de dagen ervoor. Dus als ik vervoer kan regelen kom ik zeker.
Uiteraard kom ik dan alleen met silly.
Dus ik ga even kijken of er iets mogelijk is qua vervoer.
Kan silly eindelijk op date met saar![]()
![]()
![]()
(bereid Silly alleen maar wel voor op een Saar die niks meer doet dan achter de voeten van het baasje aanhobbelen. Meestal speelt en rent ze niet als er veel andere honden zijn. Maar goed, je weet het nooooit natuurlijk

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
-
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Inge O schreef:nou, een beetje eng zijn we toch wel hoor....vind ikReini schreef:De mensen die ik ken, die komen, zijn niet eng maar van de rest weet ik het ook niet :N:Jokie schreef:Reini schreef:
Leuk dat je definitief meegaat
En nu maar hopen dat jullie niet zo eng zijn :N: :N:![]()
![]()
(aangezien ik geloof ik nog niemand ken).

alleen maar een beetje maf

-
- Zeer actief
iemand zijn tekst veranderen is tegen de regels dacht ik....als ik het organisatie wil noemen dan noem ik dat zo.mercedes2803 schreef:Nee, maar ik kom ook wandelen en ben weleens benieuwd of je nou ook een keer komt of dat het alleen maar bij dit soort berichtjes blijft.vRob* schreef:mercedes2803 schreef:Kom je deze keer ook echt een keer opdagen dan?Rob* schreef:Ik kom ook
Je zegt vaak dat je komt, maar als puntje bij paaltje komt ben je er nooit...
ben je van DE organisatie ofzo?
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
Zoek stok! schreef:Wandelen duurt ongeveer 1,5 a 2 uur, met rustpauzes.Daan schreef:Als niemand bezwaar heeft tegen een Puckje wandel ik graag weer eens mee met een 'forumwandeling...
Diesel mag dan fijn met de baas op stap, ik voorzie geen problemen met Vegas, maar ik doe hem met een lange rit en een grote groep honden geen plezier.
Hoelang zijn jullie van plan te wandelen?
Als ik kom, kom ik dus met 1 hond, en eventueel nog met 1 kind.
Het wandelkind welteverstaan.die luie puber, en die opstandige kleuter mogen ook fijn bij papa blijven...
Ik noteer je voor 2 personen en 1 hond.

-
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Nou, dat vind ik nou echt leuk om jou eens te ontmoeten!Daan schreef:Zoek stok! schreef:Wandelen duurt ongeveer 1,5 a 2 uur, met rustpauzes.Daan schreef:Als niemand bezwaar heeft tegen een Puckje wandel ik graag weer eens mee met een 'forumwandeling...
Diesel mag dan fijn met de baas op stap, ik voorzie geen problemen met Vegas, maar ik doe hem met een lange rit en een grote groep honden geen plezier.
Het wandelkind welteverstaan.die luie puber, en die opstandige kleuter mogen ook fijn bij papa blijven...
dan weet ik dat het kind het ook heel makkelijk en met plezier kan meelopen, en ook wat ik aan water en koekjes moet meenemen...

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
en dat is geheel wederzijds...Eline* schreef:Nou, dat vind ik nou echt leuk om jou eens te ontmoeten!Daan schreef:Zoek stok! schreef:Wandelen duurt ongeveer 1,5 a 2 uur, met rustpauzes.Daan schreef:Als niemand bezwaar heeft tegen een Puckje wandel ik graag weer eens mee met een 'forumwandeling...
dan weet ik dat het kind het ook heel makkelijk en met plezier kan meelopen, en ook wat ik aan water en koekjes moet meenemen...