laeken schreef:Sandra&co schreef: @Laeken: Da's Blanket![]()
Waar gaan we hem in een doosje doen zodat mijn partner hem vindt...
Kom maar gewoon eens kijken met hem
Moderator: moderatorteam
laeken schreef:Sandra&co schreef: @Laeken: Da's Blanket![]()
Waar gaan we hem in een doosje doen zodat mijn partner hem vindt...
Van 7 naar 4 klinkt al als een goede vooruitgang, dus die éne keus wordt uiteindelijk ook wel duidelijk. Word je nu al platgelopen door puppenbezoek of kan je die balans goed vinden?Sandra&co schreef:@Twinkeltje: JaHet zijn echt maar kleine gompies hoor. Allemaal om en nabij de kilo.
@Laeken: Da's Blanket
Ik ben ondertussen ook aan het bedenken wie er hier blijft. Het goede nieuws is dat ik nu geen 7, maar 4 favorietjes heb. Het slechte nieuws is dat ze alle vier nog op nr. 1 staan

Ik verdenk ze tot nu toe ervan allemaal kortharig te worden. Behalve Arrow. Ik weet niet wat dat moet wordenLothian schreef:Het blijven van die glimwormpjesheb je al verdachten van ruwharigheid?
Een shitzuSandra&co schreef:Ik verdenk ze tot nu toe ervan allemaal kortharig te worden. Behalve Arrow. Ik weet niet wat dat moet wordenLothian schreef:Het blijven van die glimwormpjesheb je al verdachten van ruwharigheid?
Ja, maar echt. Die heeft echt die genen. Maar dan beter natuurlijk.laeken schreef:Een shitzuSandra&co schreef:[
Ik verdenk ze tot nu toe ervan allemaal kortharig te worden. Behalve Arrow. Ik weet niet wat dat moet worden
Ha ha dat wordt nog moeilijk.Sandra&co schreef:
Ik ben ondertussen ook aan het bedenken wie er hier blijft. Het goede nieuws is dat ik nu geen 7, maar 4 favorietjes heb. Het slechte nieuws is dat ze alle vier nog op nr. 1 staan

Nee, want de ene die afviel omdat ze niks met me leek te hebben, kwam vanavond op schoot liggen toen ik in de kist zat. Ze dóen het erom, het satansgebroed.Tineke schreef:Ha ha dat wordt nog moeilijk.Sandra&co schreef:
Inmiddels verder gelezen en de keuze is al wat meer beperkt begreep ik
Dat klinkt als een Cody. Daar gaat Tamara vast haar handen vol aan krijgenSandra&co schreef:Ennis gaat dus maat 43 tegen zijn lekkere puppybillen krijgen. Ongein zit hem in het bloed.
Hang ik over de rand van de kist met m'n hoofd om hem uit te dagen, zit hij op z'n dikke puppygat naar me te kijken. Echt te kíjken, en te dénken, met zo'n frons tussen z'n ogen. Vervolgens geeft hij me een lel met 1 van z'n vette voorpootjes, slaakt een soort oorlogskreetje en hangt in m'n haar. Zijn tandjes zijn al best serieusHet is zo'n lekker jong.
Ocharme, jouw voeten zijn groter dan hij isNanna schreef:Ik heb al gezegd dat als Ennis vervelend is hij maat 43 in dat aanbiddelijke reetje krijgt

Ik ook Trubl fanIzzie_Anneke schreef:Wat een heerlijke update weer. Ik ben Trubl fan
Haha, ik kan het me echt niet voorstellen. Reutje twee van 4 mei is de kilo al voorbij.Sandra&co schreef: Lille: Klein, maar fijn. Pittig ding omdat het moet. Ze scheelt 221 gram met de 1-na-kleinste en da's best een verschil als je bedenkt dat het gemiddeld gewicht één kilo is. Maar ze krijgt alles voor elkaar.

Ik zet ze van begin af aan op die mat en als ik een nieuwe mat moet neerleggen omdat de oude verzadigd is, vouw ik die oude op en leg hem op de nieuwe, zodat ze ruiken dat dát De Plek is. Het gaat nog vaak zat 'fout' hoor, want als je met je puppyblaasje hélemaal aan de andere kant van de kist bent, kan de kraan al open gaan staan voor je daar aan gekomen bentHeavy schreef:ze zijn al zindelijk